مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

معرفي و بررسي اپليكيشن آموزش برنامه نويسي Dcoder

معرفي و بررسي اپليكيشن آموزش برنامه نويسي Dcoder يوزرها و برنامه نويسان زيادي مي‌باشند كه به دنبال اپليكيشني براي يادگيري و يا گسترش ي برنامه نويسي از طرز گوشي هاي هوشمند خود ميباشند و اضطراري به ذكر مي‌باشد كه نرم افزار هاي زيادي در اين مسئله ساخته و ارائه گرديده ميباشد . اما يكي از چيره ترين اپليكيشن هاي اندرويد در مورد ي يادگرفتن و توسعه ي گويش هاي گوناگون برنامه نويسي، اپليكيشن Dcoder ميباشد كه در ادامه به تحليل و طرز ي فعاليت آن خواهيم پرداخت . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
آشنايي با نرم افزار Dcoder Dcoder يك IDE كدنويسي تلفن همراه هاي گوشي ميباشد كه در آن مي بضاعت و توان به يادگيري، به كار گيري از الگوريتم هاي مختلف و حل تمارين پرداخت . در واقع با استعمال از دستكاري و پايه گذاري كردن كدها و الگوريتم ها مي توانيد مهارت برنامه نويسي را در خود افزايش دهيد و در هر مكان و هر زماني به يادگيري بپردازيد . اين اپليكيشن به عامل تجربه ي خاص و منحصربه‌فرد به فرد، ارائه ي لهجه هاي مختلف در يك پكيج كوچك و اقتدار يادگرفتن بالا به عنوان يك عدد از بهترين ها شناخته شده مي باشد . از سوي ديگر Dcoder پر سرعت ترين كامپايلر كد براي دستگاه هاي تلفن ياور است . همينطور با پشتيباني از بيش از 13 زبان برنامه نويسي و دارا بودن ويرايشگر Rich Code، تجربه مضاعف منحصربه‌فرد به فردي را براي يوزرها و علاقه مندان توليد خواهد كرد . 

خصوصيت هاي اپليكيشن Dcoder اين نرم افزار از ويژگي هاي منحصر به فردي برخوردار مي‌باشد كه در ادامه بعضا از اين ويژگي هاي جذاب را عنوان خوا هيم كرد: ويرايشگر متن با قابليت پررنگ سازي دقيقاً مشابه يك كامپايلر كامپيوتر شماره گذاري خطوط و تكميل مداد كد ها قابليت و امكان Undo و Redo قابليت و امكان ذخيره سازي و اجراي پوشه هاي ذخيره شده قابليت شخصي سازي محيط پشتيباني از گويش هاي گوناگون برنامه نويسي امكان خطايابي به طور كلي همه امكاناتي كه در يك كامپايلر سسيستم كامپيوتري در اختيار داريد را در اين نرم افزار مشاهده خواهيد كرد و به راحتي مي توانيد از امكانات مختلف آن بهره مند شويد . 
طريق ي عمل با اپليكيشن براي آغاز مي بايست نرم افزار Dcoder را از فروشگاه Google Play، كافه بازار و يا سايت رسمي اين اپليكيشن دانلود و نصب نماييد، حتمي به ذكر ميباشد كه اين نرم افزار به صورت بدون پول در اختيار يوزرها قرار گرفته ميباشد . بعد از اجراي آن ضروري مي باشد تا يك اكانت كاربري ساخت فرمائيد و با اكانت خويش وارد نرم افزار شويد . پس از ورود با صفحه اي روبرو خواهيد شد كه در آن مي توانيد يادگيري و كدنويسي را ابتدا كنيد . 

با كليك بر روي آيتم ي Code Now مي توانيد وارد محفظه كدنويسي شويد و در قسمت بالاي آن، زبان برنامه نويسي زمينه لحاظ خويش را انتخاب كنيد . پس از نوشتن كد هاي خود با كليك بر روي آيتم ي Run كه در زير صفحه به رنگ سبز است؛ كدهاي خود را اجرا نماييد و نتيجه را مشاهده نمائيد . 

با كشيدن نوار منويي از سمت چپ مي توانيد به تجهيزات ديگر اين اپليكيشن دسترسي پيدا فرماييد . براي مثال مي توانيد وارد بخش Algo Yo شويد و الگوريتم هاي متعدد را در تراز هاي متعدد تعيين كرده و آنها را حل فرماييد . در حالتي كه بتوانيد تمرين هاي گوناگون را حل نماييد امتيازي بدست خواهيد آورد و در غايت اشخاصي كه بيشترين امتياز را كسب كنند در ليستي در بخش LeaderBoard معرفي خواهند شد كه اين مسئله منجر ايجاد رقابت در بين يوزرها خواهد شد . 

موقعيت كنوني نرم افزار Dcoder اين نرم افزار دارنده امتياز 4 .5 مي باشد و تاكنون بيش از 600 هزار توشه از طرز وبسايت رسمي Dcoder، بيش از 500 هزار توشه از نحوه مغازه Google Play و بيش از 5 هزار بار از كافه بازار دانلود و نصب شده ميباشد . در نهايت اين نرم افزار يكي از بهترين هاست و براي يادگيري لهجه هاي متفاوت برنامه نويسي فراوان مناسب خواهد بود . در فيض سفارش مي كنيم كه شما عشق مندان نيز هر چه سريعتر به دانلود اين نرم افزار بپردازيد و از امكانات اختصاصي به شخص آن سود ببريد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۴:۳۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :