مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

چه طور مي توان تعدادي حساب كاربري داشت؟

چه طور مي بضاعت و توان تعدادي حساب كاربري داشت؟ تا قبلي از سال 2017 اينستاگرام، خصوصيت پتشيباني از چندين اكانت كاربري را نداشت با اين وجود كه بخش اعظمي از يوزرها خواهان اين امكان بودند . يعني در شراي كاربري قصد بيش تر كردن حساب كاربري ديگري داشت، بايستي از اكانت فعلي خويش بيرون مي شد و طالاعات ديگري را وارد مي كرد . براي يان عمل فقط نياز مي‌باشد كه به كاغذ كاربري خود برويد . آن‌گاه از آن وارد پيكربندي شده و گزينه بيش تر كردن حساب جديد را تعيين نمائيد . طراحي اپليكيشن در مشهد
طراحياپليكيشن در مشهد چه‌طور در ميان حساب هاي مختلف اينستاگرام سوئيچ كنيم؟ براي سوئيچ كردن شما يكسري رويه پيش رو داريد . يك عدد اين كه از شيوه نام كاربري شماست كه در بالاي كاغذ كاربري قرار دارد . با زدن ضربه اي روي اسم خويش مي توانيد بقيه اكانت ها را مشاهده كرده و يكي را گزينش فرمائيد . يا اين كه مي توانيد از شيوه نوار ابزاري كه در زير كاغذ قرار دارد، روي عكس پروفايل ضربه زده و وارد يك عدد از حساب ها گرديد .اكثر بدانيد : چه نوع به كمك نشاني اينترنتي سرد (ايميل هاي معرفي) شغل رويايي مان را بيابيم؟ چه‌طور مي توان اكانتي را كه در اينستاگرام اضافه كرد، حذف نمود؟ براي اين كار مي توانيد وارد ورقه كاربري شده، سپس از آن از روش پيكربندي قضيه بيرون شدن از اكانت زمينه لحاظ را گزينش كنيد .به همين سادگي!

چه طور پروفايل اينستاگرام شخصي و تجاري خويش را مديريت كنم؟ بخش اعظمي از صاحبان تجارت كه به تازگي با ابزار ديجيتال ماركتينگ آشنا شده اند، سوالهاي متعددي در ارتباط با ابزار ديجيتال ماركتينگ و طريق به كار گيري از آن ها را دارا ميباشند . به تيتر مثال : چه نوع مي توان پروفايل فردي را از تجاري انقطاع كرد؟ چه مدل مي بضاعت و توان هر دو را داشت و به چه شكل مي توان و بضاعت آن ها را رئيس كرد .بخش اعظمي از اشخاص تصور مي نمايند مديريت 2 اكانت كاربري همزمان با هم فعاليت دوچندان پيچيده اي ميباشد . ولي خير صرفا مدير 2 پروفايل اينستاگرام بلكه كاغذ هاي كاربري چندين شبكه اجتماعي نظير توييتر، فيسبوك و … كاري ندارد البته در صورتي‌كه شما راه و روش آن را بدانيد! در ادامه ما نكاتي را به شما يادگرفتن مي دهيم تا با روش مديريت تعدادي اكانت با نيز آشنا شويد . اين خط مش ها به ما جواب داده ميباشد پس امتحان كردن آن براي شما نيز ضرري ندارد .

1-برنامه ريزي : بسياري از بلاگر ها براي موفقيت خويش در زمينه توليد محتوا و … از برنامه ريزي به كار گيري مي نمايند چرا كه در پيروزي آن ها مضاعف موءثر مي باشد . براي موفيقت در كانال اجتماعي اينستاگرام شما مي بايست توليد محتواي خويش را به رخ منظم انجام دهيد . براي اين فعاليت مي توانيد از يك عدد از ابزار هاي اختصاصي اين فعاليت به نام Hootsuite به كار گيري فرماييد . ولي ابزارهاي ديگري هم وجود دارا‌هستند البته اينجانب تجريه استفاده از اين ابزار را دارم .با به كارگيري از اين ابزار اينجانب پست و محتواهايي كه قرار مي‌باشد براي كاغذ كاربري تجاري اينستاگرام خويش به كارگيري كنم را برهه زماني بندي مي كنم . به اين ترتيب به راحتي مي توانم به تعداد فالوور هاي خود طولاني تر كنم چرا كه آن ها را در رابطه با خويش نگه مي دارم . البته توجه داشته باشيد كه انجام اين كار براي كاغذ ها تجاري ضروري هست و خير فردي .2-تمپست : طرز نمايش پست هاي شما در اينستاگرام از اهميت بالايي برخوردار هست . پس در حالتي كه ساختار هاي زيبايي را براي انتشار پست هاي خويش در حيث بگيريد، مي توانيد فالوور هاي بيشتري جذب كرده و به احتمال فراوان ترافيك اينترنت وبسايت خويش را بالا ببريد . ابزارهاي متفاوت و كاركشته در موضوع ويرايش عكس براي اينستاگرام وجود داراست كه شما مي توانيد از آن ها استعمال نمائيد . از طرف ديگر اكانت كاربري فردي شما مي باشد . گشوده نيز در اين گونه پروفايل نيازي نمي‌باشد كه شما از شيوه خاصي به كارگيري فرمائيد و آن را باي بازه متعددي رعايت نمائيد . صرفا چيزي كه اهميت داراست سليقه شخصي شماست .عمده بدانيد : 18 نكته براي بهبود بخشيدن بازاريابي رسانه هاي اجتماعي 3-هشتگ : به كارگيري از اين خصوصيت اينستاگرام مي تواند موجب معرفي شما به اكثري از افراد باشند چرا كه بسياري از يوزرها اينستاگرام براي پيدا كردن مطالب قضيه حيث خود از اين خصوصيت به كارگيري مي نمايند . ولي دقت داشته باشيد كه بايستي از هشتگ اينستاگرام به صدق به كارگيري كنيد چرا كه در غير اين فيس بايد شاهد نتايج منفي آن براي اكانت خويش باشيد . اكثري از يوزرها از هشتگ هايي به كار گيري مي كنند كه داراي ربط با پستشان نيست و در فيض اينستاگرام آن ها را بلاك مي نمايد .براي اكانت فردي خويش هم مي توانيد از هشتگ به كارگيري كنيد، گشوده هم اين زمينه به ذوق فردي خود شما بستگي دارد و الزامي براي استعمال از آن نمي‌باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۷:۳۰ توسط:علي پور موضوع: