مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اشتباهات رايج در طراحي اپليكيشن موبايل كه بايد از آنها بپرهيزيد

خطاها همگاني در طراحي نرم افزار موبايل كه بايد از آن‌ها بپرهيزيد در مقاله‌ها قبل در اينترنت تارنما رايا پارس به اهميت پباده سازي اپليكيشن اندرويد و ios در رونق كسب و فعاليت پرداختيم و با ارائه آماري معتبر نشان داديم كه نرم افزار ها تا چه اندازه مي توانند حالت كسب و فعاليت شما را بهبود بخشند . 
با توجه به اين كه صاحبان كسب و كار معمولا دارايي محدودي را براي طراحي اپليكشن اندرويد در حيث مي گيرند ، بسيار حائز اهميت است كه با همان هزينه اول به نتيجه دلخواه خود دست يابند .در اين مقاله مي خوا هيم نكات كاربردي در رابطه با پباده سازي نرم افزار اندرويد و ios و خطاها مرسوم در آن را بازگو كنيم . 
نكته اصلي در پروسه طراحي نرم افزار تلفن همراه اين است كه براي آن الگوريتم مشخصي وجود ندارد و به همين عامل هميشه اشتباهاتي متداول در اين مسئله به ديده مي خورد . ولي با رعايت اصولي كه بر حسب تجربه افراد توانمند در اين مسئله بدست آمده هست مي بضاعت و توان در دنياي اپليكيشن ها موفق بود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
از گزاره مشكلات رايج در طراحي اپليكيشن موبايل كه مي بايست از آنان بپرهيزيد مي بضاعت به موارد تحت اشاره كرد: پباده سازي UI و UX غيرمناسب و غير رشته اي طراحي UI و UX حرفه اي و كاربر پسند يكي از مهم ترين نكاتي مي باشد كه در طراحي نرم افزار حتما مي بايست رعايت شود .همچنين پيشين از هر چيز بايد به ذوق و نياز يوزرها دقت كرد . اما اين بدين مفهوم نمي باشد كه تنها به نياز مخاطب اكتفا كرده و خلاقيت و اختراع را در پباده سازي نرم افزار ناديده بگيريم . 
امكانات و آيكن هاي نرم افزار بيش از ميزان باشد هنگامي نرم افزار شما بيش از مقدار پيچيده و شلوغ باشد مخاطب مبتلا سرگرداني مي شود و ترجيح مي دهد به دنبال نرم افزار هاي معمولي خيس برود .يكي از ايرادات همگاني در پباده سازي اپليكيشن ها تجهيزات اضافي و آيكن هاي بسيار مي‌باشد . پس رعايت سادگي در عين بدون نقص بودن يك فاكتور داراي اهميت در پباده سازي اپليكيشن مي باشد . 
نداشتن هدف در پباده سازي اپليكيشن و كمبود برنامه استرانژيك هنگامي كاربري وارد نرم افزار شما مي شود در كمتر از دو دقيقه بايد بفهمد هدف اساسي و كاربرد اپ چيست؟ عدم شفافيت انگيزه و كاربرد اپ براي كاربر يكي از مشكلات رايج در طراحي اپليكيشن مي‌باشد . هنگامي كاربر در اپليكيشن گوشي شما سردرگم و بي انگيزه باشد به سرعت اپ را از كاغذ گوشي خود حذف خواهد كرد . 




عدم آشنايي كافي از مخاطبان انگيزه در پباده سازي اپليكيشن آشنايي كافي از مشتريان در مرحله اول و آشنايي كافي از يوزرها در مرحله دوم به ترتيب مهمترين گام هاي طراحي نرم افزار ميباشد .بايد بدانيد كه اپ را براي په گساني طراحي مي‌كنيد .متوسط سني آن ها چقدر است؟بيشتر مخاطبين شما خانم هستد يا آقا و . . .و . . . 
البته اين فعاليت حقيقتا فراوان سخت و لهجه بر مي‌باشد ولي در موفقيت شما در دنياي رقابت اپليكيشن ها مضاعف تاثيرگدار هست و عدم توجه به اين موضوع نيز يكي ديگر از خطاها متداول در پباده سازي و انتشار نرم افزار مارك شما خواهد بود . 
نبود دارايي در پباده سازي اپليكيشن در مقاله ها قبل هم اشاره كرديم كه يكي از معضلات داشتن نرم افزار براي كسب و فعاليت هاي كوچك اين مي‌باشد كه صاحبان كسب و كار دارايي كافي براي اين عمل اختصاص نمي دهند .با توجه به اينكه تمام فرايند توسعه و گسترش اپليكيشن تهي دست دارايي مختص و جدا ايست، بي برنامه گي و رها كردن اپليكيشن در نقطه نقط ي اوج به حافظه مشكل‌ها مالي يكي ديگر از مشكلات طراحي اپليكيشن است .در حالتي كه بگوييم اين محدوديت بودجه يك برند راكه مي توانست در بازار نرم افزار ها در نقطع ي عطف باشد ،به زير خواهد كشاند نا به جا نگفته ايم . 
ناديده به چنگ آوردن برخورد كاربران در پباده سازي اپليكيشن يك گزاره مشهور مي باشد كه مي گويد جلوي ناكامي را هر وقت بگيري بهره هست .گهگاه يك برند اپليكيشني طراحي مي كند كه مخاطبينش هيچ ارتباطي با آن برقرار نمي نمايند ،اگر مالك برند به گشوده خورد يوزرها دقت كرده و پيشين از بسط دادن هاي نابه جا ايراد اپ خود را از اساس حل نمايد مي تواند جلوي باخت نرم افزار خويش را در بازار نرم افزار ها بگيرد و چيره عرصه باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۸:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :