مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

نكات حياتي براي ساخت اپليكيشن موبايل

نكات حياتي براي ساخت اپليكيشن موبايل Important Tips To Build A Mobile App سادگي او‌لين و مهم‌ترين قضيه كه بايستي در طراحي يك نرم افزار به آن توجه داشته باشيد، سادگي فعاليت براي مشتري هست . فضاي اپ شما نبايد به گونه‌اي پيچيده باشد كه مشتري را از مطالب حساس و اساسي برنامه منحرف نمايد . ويژگي‌هاي زياد دوچندان مخصوصا در محيط مهم برنامه، مي تواند براي مشتري منگ كننده باشد، پس تا حد امكان از آن ها خودداري فرمائيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
تناسب موضوع يك عدد از مهم ترين فاكتورهايي كه نقش مهم را در ارائه يك تجربه‌كاربري فوق‌العاده به استفاده كننده بازي مي‌كند، تناسب اپ شما با مسئله فعاليت كمپاني يا سازمان است . نرم افزار شما مي بايست بازديد‌كنندگان و مشتريان‌تان را هدف‌گيري كند و بهانه‌اي براي يوزرها ساخت كند كه از برنامه به كارگيري نمايند . علاوه بر اين، يك اپليكيشن مناسب، اطلاعات درست و جامعي را در زمينه اداره و فعاليت‌هاي سازمان در اختيار يوزرها قرار مي دهد و به آنها ياري مي‌نمايد تا با مدل تجارت شما آشنا شوند . 
بهينه‌سازي بهينه‌سازي يك نرم افزار گوشي براي توسعه‌دهندگان كار سختي به نظر مي‌رسد . عامل آن مي‌باشد كه اقدامات متعدد و گوناگوني بايد چهره گيرد تا يك اپ را ساده و كاربر‌پسند كنيم . در اين راستا بهينه‌سازي اپ يك فاكتور اساسي براي كردار يك شاهكار اپ هست . اپ شما بايستي به گونه‌اي طراحي شود كه بتواند به آساني و در كمترين زمان، اطلاعات مورد نياز را به مخاطب منتقل كند . 
مهندسي رابط كاربر براي موفقيت در ساخت اپ، رابط كاربري نقش تعيين‌كننده‌اي را ايفا مي نمايد . بنابر اين، اپ سازمان بايد در مسيري قرار گيرد كه نگاه كاربران را به خويش جلب نمايد . در فيض توسعه‌دهندگان، مي بايست جوانب متعدد را در پباده سازي اپ در لحاظ داشته باشند تا با ايجاد جذابيت بصري سبب جذب كاربر شوند . 
كارايي هيچ كس دوست ندارد از اپليكيشني به كار گيري نمايد كه عملكردي نمايد دارد، گر چه مواردي وجود دارد كه از در اختيار گرفتن توسعه‌دهندگان و برنامه‌نويسان اپ بيرون ميباشد . ولي با ترقي دنياي اپ، كاربران اين امكان را پيدا كرده‌اند كه از اپ‌هايي با سرعت بالا به كارگيري نمايند . همينطور گرافيك برنامه‌ها به طوري طراحي مي‌شوند كه فضاي كمتري را در خاطر تلفن همراه به خويش اختصاص دهند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۳:۲۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :