مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

بهترين اپليكيشن هاي كاربردي

ميليون ها برنامه و اپليكيشن موبايل در ماركت هاي متعدد اندرويدي عرضه شده است كه گزينش شايسته ترين و بدون نقص ترين برنامه هاي اندرويدي از بين آن ها كاري بس طاقت فرسا و زمان بر است . در هر چهره شما نيز همچون هر استفاده كننده اندرويدي ممكن هست به يك نرم افزار هواشناسي جهت پيش بيني شرايط جوي و يا اين كه يك مرورگر براي انجام فعاليت هاي دلخواه خويش و اينترنت گردي نياز داشته باشيد . اين در حالي مي‌باشد كه براي هر يك از موردها فوق قريه ها نرم افزار متعدد وجود داراست كه تعيين شايسته ترين آن ها ممكن مي باشد زياد گيج كننده باشد . تيم اندرويدسيتي با كارايي مداوم و صرف مقطع طولاني در اين مطلب شايسته ترين هاي اندرويد را در مسئله هاي گوناگون براي شما ملازمان گرامي مهيا كرده مي باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

ما در اين مطلب فقط شايسته ترين و جامع ترين برنامه هاي اندرويدي مورد نياز هر كاربر را براي شما فراهم كرده ايم . همينطور در شراي جديد موبايل خريده ايد مي توانيد به صفحه كليدي وبسايت اندرويدسيتي مراجعه كرده و ليست تمام برنامه هاي نخستين و لازم را مشاهده و آن ها را به راحتي دانلود نمائيد . در ادامه با ما ياور باشيد تا شايسته ترين و كاربردي ترين اپليكيشن هاي موبايلي سال سرازير را براي اندرويد با نيز مرور كنيم . 
بهترين اپليكيشن هاي كاربردي و لازم سال سرازير براي اندرويد بهترين قابل انعطاف افزارهاي موبايلي پيامرساني و چت _____________________________________ 
كاربرد تلفن هاي كلاسيك و قديمي در مورد برقراري رابطه به تماس و پيام كوتاه محدود مي شد . اين در حالي هست كه با ظهور تلفن و تلفن همراه هاي اسمارت و هوشمند تحول بزرگي در ميدان ي ارتباطات حادثه افتاد . با استعمال از موبايل هاي هوشمند و نو مي توانيد به فيس هاي مختلفي رابطه برقرار كرده و با مخاطبين خود تماس هاي صوتي و چهره‌اي و يا چت فرمائيد . در بخش بهترين اپليكيشن هاي موبايلي ارتباطي دو برنامه محبوب و پرطرفدار را به شما معرفي مي كنيم . اين قابل انعطاف افزارها از سرعت بسيار مطلوب و بالايي براي برقراري ارتباط برخوردارند . 
1مسنجر دوست داستني و پرطرفدار واتساپ – WhatsApp messenger for Android مسنجر دوست داستني واتس اپ كه در زمينه چت و ارتباط متني بي نظير است، تا به امروز روي بيش از يك ميليارد ديوايس اسمارت نصب گرديده ميباشد . شركت خالق واتساپ با آپ ديت هاي مداوم و اضافه كردن قابليت هاي جديد همواره رابط و تجربه كاربري بهتري را به مخاطبين خويش ارائه داده است . يكي از مهم ترين ويژگي هاي موضوع اعتنا اشخاص نگهداري حريم محرمانه و امنيت بالا در رابطه مي‌باشد كه برنامه اندرويد WhatsApp به خير توانسته اعتماد كاربران خود را از اين جهت جلب نمايد . آنچه واتساپ را شماره يك ليست مسنجرهاي دوستداشتني در سراسر جهان ساخته، سادگي و راحتي استفاده و سوابق طولاني آن مي باشد . 
بهترين اپليكيشن هاي كاربردي و لازم سال روان براي اندرويد دانلود جديدترين ورژن اندرويد واتس اپ 2مسنجر محبوب و پرطرفدار تلگرام – Telegram messenger for Android اگر چه تلگرام از سوابق كمتري نسبت به واتساپ برخوردار ميباشد ولي در همين زمان بازه نسبي توانسته رده خود را في مابين مسنجرها پيدا كرده و حتي به نوعي به برترين و پرمخاطب ترين اپليكيشن مسنجر در كشور‌ايران تبديل شود! تلگرام يك عدد از پيشگامان حوزه چت و ارتباط ميباشد كه با خصوصيت هاي كم مانند توانسته اعتنا مخاطبين را به خويش جلب كند . شما مي توانيد از پيام رسان تلگرام روي يكسري دستگاه گوناگون لاگين كرده و به حساب خويش از جاهاي مختلف و به صورت انلاين دسترسي بي نقص داشته باشيد كه اين قابليت به لطف برخورداري از خواص ابري ديتاها ممكن گرديده هست . امنيت فوق العاده بالاي اين مسنجر و محافظت حريم سري افراد تا به امروز خدشه دار نشده به طوري كه شركت سازنده براي اشخاصي كه بتوانند اين مسنجر را هك كنند پاداش سيصد هزار دلاري تعين كرده بود البته كسي غالب به دريافت آن نشد . پايبندي تلگرام به رعايت اطراف محرمانه تا جايي خلل ساز شد كه در تعدادي از كشورها فرمان قضايي براي غربال آن هم صادر شد اما اين شركت كماكان به تعهدات خويش نسبت به كاربران پايبند بوده مي باشد . سرعت و امنيت بالا و همچنين رابط كاربري عالي از ويژگي هاي ديدني تلگرام هست . 
شايسته ترين نرم افزار هاي كاربردي و واجب سال جاري براي اندرويد دانلود جديدترين ورژن اندرويد تلگرام شايسته ترين نرم افزارهاي موبايلي تايپ و كيبورد ________________________________ 
تايپ كردن و استفاده از صفحه كليد هاي لمسي در مواردي مي تواند خسته كننده و دست و پا گير باشد . چه بسا در مواردي مي تواند در درازمدت آسيبي دور از شوخي به مچ و انگشتان شما وارد كند! بسياري از يوزرها ديوايس هاي اندرويدي نيازي به استفاده از صفحه كليد و قابل انعطاف افزار هاي جانبي احساس نمي نمايند و با همان برنامه با اهميت و اورجينال موبايل تايپ مي نمايند . اما اين تا وقتي درست مي‌باشد كه آنان كيبوردي هوشمند و مناسب را نصب و تجربه نكرده اند كما اينكه پس از نصب يك كيبورد حرفه اي تجربه اي تماما نو و مختلف را حس خواهند كرد و پشيمان مي شوند كه چرا زودتر اين عمل را نكرده اند . درصورتي كه به تامل سالم دستان و تجربه ي لذتبخشي از تايپ كردن مي باشيد برنامه هاي زير را آزمون فرمائيد . 
1كيبورد رشته اي و آسان Fleksy براي تلفن همراه هاي اندرويد صفحه كليد Fleksy يكي از شايسته ترين ابزار هاي اندرويد براي تايپ كردن و چت كردن هست كه از سرعت و دقت تايپ بالايي نيز برخوردار هست . صرفا كافيست تا ساعاتي را به استفاده از آن اختصاص دهيد تا متوجه شويد كه چه جزئياتي در طراحي آن حيث گرديده مي باشد . قابليت و امكان هاي منحصر اين كيبورد كه پيروز جايزه سريع ترين كيبورد نيز شده است، به شما اين قابليت را مي دهد كه سواي نگاه كردن به برگه كليد تايپ كنيد! صفحه كليد Fleksy شكلك ها و ايموجي هاي بسياري را هم پشتيباني مي‌نمايد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۳:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :