مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تفاوت اپليكيشن با اينترنت سايت چيست؟


تفاوت اپليكيشن با اينترنت سايت چيست؟ برخي از افراد اينترنت وبسايت ها را به علت گستردگي حجم محتوايي كه ميتوان درآنها گذاشت بيشتر مي پسندند اما احتمال دارد ذكرپاره اي از تفاوت هاي بين نرم افزار و وب سايت خالي از لطف نباشد . 
طراحي اپليكيشن در مشهد

مي دانيم كه وب وب سايت معمولا به برنامه كاربردي گفته مي‌شود كه در اينترنت بارگزاري مي شود و فعاليت آن تكثير يك خبر يا اين كه توضيح در مورد خدماتي مختص است البته نرم افزار موبايل برنامه اي كاربردي مي باشد كه بروي گوشي هاي هوشمند نصب مي شود در واقع يك ماهيت فيزيكي بر روي دستگاه ساخت مي‌نمايد و مهمتر اين كه ميتوان امكانات آن را بصورت آقلاين و فارغ از نياز به اينترنت مراعات كرد . 


بايد بدانيم كه رسالت و وظيفه اين دو باهم تفاوت داراست كه در صورتيكه غير از اين باشد طراحي اپليكيشن ديگر كاري بيهوده مي‌باشد . 
اينترنت وب سايت ها در واقع ويترين و نمايشي از كارو فن اي ميباشند كه ما انجام مي دهيم . ولي درطراحي نرم افزار مثلا براي سازمانهاي تجاري عملكرد گرديده كه مخاطب را جذب كرده تا اطلاعات تكميلي حضوري به وي داده شود . 


تفاوت ديگر اينست كه در وب سايت ها يوزرها مي توانند تمام چيزهايي را كه در فضاي مجازي ارائه شده است مشاهده كرده و از آن به كارگيري نمايند اما در موضوع نرم افزار ميبايست يك فولدر بر روي سيستم بارگزاري گردد تا بتوانيم آن را مشاهده كييم . توضيح كاملتر آنكه براي مشاهده سايتها ما مسلما نياز به وب داريم البته در قضيه اپليكيشن ميتوان يك فايل اطلاعاتي را به رخ آفلاين به سيستم اعطا كرد و ابن يعني اين كه كاربر هم مي‌تواند بصورت آفلاين به برخي مطالب دسترسي داشته باشد . 


وجه تمايز ديگر سايز دستگاهي هست كه ميخواهيم يك نرم افزار يا تارنما را با آن گشوده كنيم . 
وبسايت معمولا براي باز شدن بروي دستگاه PC با دست كم ۱۵ اينچ سايز طراحي مي‌شود مي‌باشد . 
اين در حاليست كه در طراحي يك اپليكيشن اجرا شدن بروي همگي مدل سايز از ۳ اينچ تا ۱۰ اينچ را مد نظرقرار مي دهند . 
اين تفاوت ها در پباده سازي سبب ساز تفاوت در پباده سازي و قرار دادن المان ها شده مي باشد . 
مثلا در وب سايت ميتوان يك جدول را بطور بدون نقص سناريو داد در حاليكه ممكن مي‌باشد براي سناريو دادن به عبارتي جدول در نرم افزار مجبور باشيم گرافيك و پباده سازي آن را تغيير تحول دهيم . 
موارد اختلاف ديگري نيز وجود دارا‌هستند كه در مقاله هاي بعدي به تفصيل در مسئله آن حرف خوا هيم كرد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۰:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :