مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

پباده سازي وب براي تلفن همراه

مشكل‌ها و خط مش حل هاي پباده سازي وب براي موبايل را ارزيابي مي كنيم تا كيفيت كار بالاتري داشته باشيد . پباده سازي وب براي تلفن همراه از اصلي ترين معيارهاي اين روزهاي گوگل هست . امروزه مردم اكثر از موبايل هايشان براي اينترنت گردي و دسترسي به تارنما ها به كار گيري مي نمايند . اهميت اين زمينه آن جايي بيشتر به چشم مي آيد كه گوگل در اكنون ارتقاء اهميت نسبت به اين مورد هست و پباده سازي براي تلفن همراه ها بخشي از با اهميت ترين ملاك هاي سئو در سال 2018 هست . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
در ذيل به مشكلاتي كه شما را در راه پباده سازي براي موبايل به بحران مي كشند مي پردازيم: تبليغات زياد! انداه و طريق ي نمايش صفحه در تلفن همراه و دسكتاپ كاملا گوناگون مي‌باشد و شما مانند دسكتاپ فضاي متعددي در اختيار نداريد تا براي سناريو به كاربر به كارگيري فرمائيد . اولويت را به محتواي مسئله حيث كاربر و آن چه در عنوان ذكر كرده ايد بدهيد . تبليغات و المان هاي سوق دهي كننده به بخش هاي ديگر تارنما را آن گاه از محتواي اصلي قرار دهيد تا رضايت و تجربه ي كاربر را زير تاثير قرار ندهد . 
عدم استفاده از Call To Action برگه هاي به هم ريخته و كلافه كننده براي كاربران هيچ جايگاهي در طراحي روز جاري وب ندارند . كاربران به راحتي مي بايست به محتواي زمينه نظرشان دسترسي پيدا نمايند و بتوانند به بخش هاي ديگر وب سايت و يا ادامه پروسه ي عمل خودشان دست پيدا نمايند . براي اين مراد از Call To Action ها استعمال مي شود و عدم استعمال از اين المان ها در طراحي تلفن همراه مي تواند به طور كامل كارايي سايتتان براي گوشي ها را ذيل سوال ببرد! مشكلات ريدايركت اين اختلال معمولا وقتي پيش مي آيد كه شما بخواهيد كاربراني كه از گوشي استفاده مي كنند را به كاغذ ي مربوط به يوزرها در حالا به كار گيري از دسكتاپ بفرستيد . براي پيشگيري از اين اختلال از يك طراحي ريسپانسيو استعمال نماييد تا يك صفحه به چهره هم زمان از كليه دستگاه ها پشتيباني نمايد و كار سهل و آسان خيس شود . 
سرعت بارگذاري فرقي نمي كند كه استفاده كننده با گوشي و يا اين كه با كامپيوتر سايت را باز كند! هيچ كس تحمل سايت هاي نمايد را ندارد و صفحاتي كه لود آن ها مضاعف ارتفاع بكشد هميشه يوزرها را فراري خواهند داد! از تمامي توانايي هايتان براي بالا بردن سرعت سايت استفاده فرمائيد تا همواره رضايت اوليه ي كاربران را به دست آوريد . 
ميزان ي المان ها بايد اندازه ي المان هاي و مورد هاي موجود در كاغذ نيز مي بايست براي پباده سازي تلفن همراه كاملا سازگار باشد . مسلما براي كاربران موبايل آزار دهنده ميباشد كه مجبور باشند تصاوير، آيكون ها و متن هاي كوچك را بخوانند و متوجه شوند . آيتم هاي موجود در صفحه را از لحاظ مقدار براي گوشي سازگار كنيد تا رضايت كاربران را به دست آوريد . 
هيچ كاري نكردن!! تعالي ترين اشتباهي كه شما مي توانيد انجام دهيد اين مي‌باشد كه پباده سازي وب براي گوشي را پشت گوش بياندازيد و رهايش كنيد! در اولِ مقاله و با اشاره به اهميت پباده سازي موبايل در سال 2018 براي سئو متوجه شديم كه چقدر اين مسئله مهم و تاثيرگذار ميباشد .شما با كنار گذاشتن اين زمينه به خود و كسب و كارتان حيله خواهيد كرد!


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۹:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :