مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

موضوع كاربرد موبايل

دلالت سوم در موضوع كاربرد موبايل، با زمان‌بندي فعاليت‌هاي روزانه، هماهنگي و كاربرد عملي برهه زماني براي فعاليت‌ها وكنش‌هاي اجتماعي مي باشد .گرچه پيش از اين، ساعت وسيله‌اي‌ براي زمان‌بندي فعاليت‌هاي روزمره بوده ولي اكنون گوشي اين امكان را فراهم كرده هست كه‌ اشخاص به‌طور دايم براي ترتيب دادن ملاقات چانه‌زني كنند و در دوران حقيقي و واقعي ياور با تغيير و تحول شرايط، فعاليت‌هاي خود را انجام دهند . برنامه‌هايي كه براي يك روز ترتيب داده مي‌شوند، انعطاف پذيرتر شده‌اند و برنامه‌هاي هنگامي كمتر به مقطع و مكان متصل‌اند و امكان‌ تصميم‌سازي آني‌تر يا اين كه تكانشي‌تر را دست كم در در ميان جوانان امكان‌پذير كرده‌اند (عاملي، 1387) . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
همان‌ طور كه مشاهده شد جاي گيري گوشي تلفن ياور در زندگي روزانه جوان ها دگرگوني‌هاي زيادي‌ را در طريق فعاليت و رابطه ها اجتماعي‌شان را ساخت كرده و به آن‌ها اين زمان را داده هست تا با كنترل كمتري از سوي ديگر افراد و به ‌ويژه والدين، فعاليت‌هاي روزمره خود را برنامه‌ريزي نمايند و انجام دهند . بايد اذعان كرد كه امروزه تلفن همپا مهم‌ترين فناوري فردي مي‌باشد كه ضمن ايجاد خلوت‌ مستقل فردي، رابطه اجتماعي فرد را در بستر شبكه‌اي شخصي شده معنادار كرده مي‌باشد . بنابراين‌ تلفن هم پا در عين فردي بودن، عنصري كاملا اجتماعي مي باشد و در واقع فرصت و ظرفيت‌ مهمي را براي دو عنصر فردگرايي وجمع‌گرايي فراهم مي آورد . گوشي تلفن ياور به تيتر آرم رابطه همه‌جا حاضر، مهمترين صنعت تعاملي ارتباطي است كه در آن گيرنده و فرستنده پيام‌ فعال‌اند و تعامل به صورت به طور همزمان همچون رابطه رودررو چهره مي‌گيرد . 
امروزه با گسترش فناوري هاي نوين ارتباطي و ساخت و رشد پر سرعت رسانه هاي جمعي و همچنين تاثيرات بسزايي كه اين ابزار در ارزشها، رفتار، سبك زندگي و فرهنگ مخاطبان خود دارا‌هستند لزوم پژوهش ها بزرگ و گسترده منتقدان در محاسبه و شناخت رسانه هاي جديد و شناخت تاثيرات آن‌ها بر زندگي جامعه كنوني جمهوري اسلامي ايران بيش از پيش شم مي شود چرا كه اين فرمان مي تواند در در اختيار گرفتن تاثيرات مخرب ناشي از استفاده از اين ابزار نقش بسزايي داشته باشد . مهم‌ترين مسائل در الگوي مصر رسانه اي در جامعه حس اعتماد ميباشد با اعتنا به آنچه در مباحث نظري مطرح كرديم و نتايجي كه در اين نظارت بدست آمده است مي توانايي اينگونه نظرها مطرح شده را محاسبه كرد . گيدنز مي گويد اين ساختار اجتماعي هست كه سبك زندگي را متاثر مي سازد و اشخاص با توجه به جايگاهي كه در ساختار اجتماعي دارند سبك هاي زندگي متفاوتي را براي خود ايجاد مي كنند . 
همين ور بورديو وضعيت عيني و شرايط فرد در اجتماعي را مفيد بر سبك زندگي اشخاص مي داند و از حيث وي شرايط شخصي و اجتماعي منجر به تمايزات بين افراد گرديده و ترجيحات متفاوتي را در ميان اين افراد با توجه به جايگاهي كه دراجتماع دارند و پيشينه اجتماعي خود از همديگر متمايز مي شوند و ويژگيهاي شخصي و اجتماعي شان بر انتخاب آن ها در استعمال از ابزارهاي نوين فناوري اطلاعاتي و ارتباطي موءثر بوده پس دسته كنش آن‌ها نيز گوناگون مي باشد . بدين ترتيب در گزينش برنامه هاي نو گوناگون نيز فعاليت مي كنند . 
سبك معاش هاي مختلف و شيوه هاي معاش مختلف آنها بهاستفاده از گوشي تلفن هم پا صورت مي دهد . فرايند معاش مختلف جوان ها در نحوة استفاده از گوشي تلفن همراه اثر مي گذارد . به عبارتي طور كه به سن و سال جوانان افزوده مي شود، الگوهاي ارتباطاتي استارت به تغيير و تحول مي كند و روند جدا شدن تغييراتي در ارتباطات توليد مي نمايد كه مي تواند دست ماية توليد محتوايي عظيم قرار گيرد و اين تأثيرات گوشي تلفن هم پا كه گاهي اساساً معاش افراد را با مشكلاتي نظير اخاذي هاي بلوتوثي، توهمات كارشكني همسر ناشي از ارسال يا دريافت پيامك اشتباهي و ازسويي، تسهيل ارتباطات بيرون از عرف ايرانيان مواجه كند . بنابراين بايد تحقيقاتي در دستور كار مراكز يا راءس مخصوص مطالعات تلفن يار انجام گيرد تا ضمن آشنايي محسنات و فايده گيري از كاربردهاي آن در تسهيل ارتباطات، تبليغات، تجارت، و . . . . از تهديد ها آن كاسته شود . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :