مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

آي‌اواس يك سيستم برهان تلفن يار

آي‌اواس يك سيستم برهان تلفن يار مي‌باشد كه در آغاز براي آي‌فون و آي‌پاد تاچ توسعه داده مي‌شد، از آن دوران به بعد از آن براي به كارگيري در ساير دستگاه‌هاي شركت اپل مانند آي‌پد و اپل تي‌وي توسعه و گسترش يافت . شركت اپل مجوز به كار گيري از آي‌اواس براي نصب بر روي سخت‌افزارهاي شخص ثالث را نمي‌دهد . اپ استور در ۶ مارس ۲۰۱۲ دارنده بيش از ۵۵۰٫۰۰۰ اپليكيشن بود كه مجموعا بيش از ۲۵ بيليون توشه دانلود شده‌اند . در سه ماهه پايان سال ۲۰۱۰ اين سيستم‌عامل ۱۶% از سهم سيستم‌عامل تلفن‌هاي هوشمند را در اختيار داشت، پايين‌تر از اندرويد گوگل و سيمبين نوكيا . اين سيستم‌عامل در ماه مه ۲۰۱۰ در ايالات متحده آمريكا، ۵۹% از مصرف داده‌هاي اينترنت تلفن ياور از گزاره استفاده از آي‌پاد تاچ و آي‌پد را به خود اختصاص اعطا كرد . با آسموني ياور باشيد… رابط كاربري آي‌اواس بر اساس معني بازنويسي مستقيم، با استعمال از حركات يكسري لمسي پباده سازي شده است . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
موادتشكيل دهنده رابط در اختيار گرفتن از: switchesو slidersو buttons تشكيل شده است . پاسخ به ورودي استفاده كننده فوري هست و رابط سيال را فراهم مي‌كند . تعامل با سيستم استدلال حركاتي را دربرگيرنده ميشود از اين جمله حركات مي‌توان: swipe, tap, pinch, reverse pinch كه هر كدام از اين‌ها تعاريف خاصي را در چارچوب IOS سيستم دليل و رابط كاربري تعدادي لمسي آن را دارا مي‌باشند . . شتاب سنج داخلي بوسيله برخي از برنامه‌هاي كاربردي مورد به كارگيري قرار گيرد كه براي پاسخ به تكان دادن دستگاه يك عدد از نتايج شايع ان دستور خنثيسازي مي‌باشد و يا چرخش آن را به سه سپس يك عدد از نتايج شايع ان تعويض از عمودي به افقي ميباشد . modeiOS از OX مك مشتق شده‌است، كه با آن كه سهام آن به بنياد داروين تعلق دارد، و در سود اينسيستم ادله شبه يونيكس از طبيعت است . 
در IOS، چهار انتزاع لايه وجود دارد: 1-لايه هسته سيستم عامل، 2-لايه هسته خدمات، 3- لايه رسانه‌ها، 4-كاكائو لايه لمسي ورژن كنوني سيستم دليل ۵٫۱٫۱ با به كار گيري از حدود ۸۶۰ مگابايت ذخيره سازي دستگاه كه با مدل‌هاي ديگر گوناگون است . 
تاريخچه ios اين سيستم دليل با آي فون iphone گوشي تلفن هم پا هوشمند كمپاني اپل در كنفرانس و نمايشگاه Macworld، در ژانويه ۹، ۲۰۰۷، پرده برداري شد و در ماه ژوئن همان سال براي اولين بار منتشر شد، ادبيات بازاريابي اپل يك نام جداگانه‌اي براي سيستم برهان مشخص و معلوم نكرد، و بيان ساده‌اي را كه “آي فون OS X را اجرا ميكند iPhone runs OS X اظهار داشت . در ابتدا، برنامه‌هاي شخص ثالث پشتيباني نمي‌شدند . استيو جابز عامل كرد كه بسط دهندگان ميتوانند برنامه‌هاي كاربردي وب كه نظير برنامه‌هاي ساكن بر روي آي فون كردار مينمايد بسازند . در اكتبر ۱۷، ۲۰۰۷، اپل اعلام كرد كه يك كيت گسترش نرم‌افزار مستقر SDK زير توسعه‌است و آنان برنامه ريزي آن را انجام خواهد اعطا كرد .در مارس ۶، ۲۰۰۸، اپل او‌لين بتا را منتشراكرد، همراه با يك اسم نو براي سيستم عامل: iPhone OS . سپتامبر قبلي، اپل آي پاد لمسي، كه بخش اعظم قابليت‌هاي غير تلفني iPhone را داشت منتشر كرد . اپل همينطور بيش از يك ميليون آيفون در طول تعطيلات سال ۲۰۰۷ فروخته ميگردد . اپل در ۲۷ ژانويه 2010، iPad را معرفي كرد كه داراي يك صفحه نمايش تعالي تر از آيفون و آي پاد لمسي، و پباده سازي شده براي مرور وب، مصرف رسانه‌ها، و تلاوت iBooks . در ژوئن ۲۰۱۰، اپل سيستم عامل آي فون را به تيتر IOS ريبراند كرد . آرم تجاري IOS بوسيله سيسكو بيش از يك دهه براي سيستم عامل خودش قضيه استفاده قرار مي‌گرفت . IOS، موضوع به كار گيري در روترهاي آن قرار گرفت . براي اجتناب از هرگونه طرح دعوي در دادگاه بالقوه، اپل مجوز نشانه تجاري IOS را از سيسكو گرفت . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۱:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :