مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اپليكيشن هايي براي برنامه نويسان

اپليكيشن هايي براي برنامه نويسان (كد زدن در هر شرايطي!) تمامي برنامه نويسان مي‌دانند كه دشوار افزار و نرم افزار سيستمشان در برنامه نويسي نقش مهمي دارد و برنامه نويس ماهري نخواهيد شد در صورتي‌كه ابزار هاي برنامه نويسي مطلوبي در اختيار نداشته باشيد . در اين مقاله ميخواهيم نرم افزار هاي كمكي و نرم افزار هاي برنامه نويسي در گوشي هاي هوشمند را براي برنامه نويسان عزيز معرفي نماييم . فرقي ندارد شما يك علاقمند به برنامه نويسي ميباشيد كه به تازگي وارد اين حوزه گرديده و يا يك برنامه نويس تخصصي؛ در هر دو صورت اين قابل انعطاف افزارها براي شما موثر و كاربردي خواهد بود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
DroidEdit 
اين ويرايشگر براي بسط دهندگان اندرويد است كه دارنده كليدهاي ميانبر و كد هاي كمكي هست و توسط C++، java و Ruby نوشته شده مي باشد . به كمك آن مي توانيد به بازنويسي پروژه هايتان در موبايل هاي هوشمند بپردازيد . 

AIDE 
با نصب اين اپليكيشن در موبايل هوشمندتان ميتوانيد كدهاي پروژه هاي اندرويتان را بازنويسي كنيد، اپليكيشن را در محفظه اندرويد تست كنيد، در مواردي به كامل سازي كد ميپردازد و امكان خطايابي در كد را هم دارااست . 
Syntax Highlighted Code Editor برنامه نويس هاي اينترنت با اين ويرايشگر به نيكي آشنا مي باشند چرا كه اين ويرايشگر براي انتقال پروژه به گوشي هاي هوشمند مي باشد و به راحتي ميتوانيد با گوشي هوشمندتان پروژه هايتان را كامل نماييد . اين برنامه مي توانيد براي HTML، CSS، PHP، C و C++ قابل به كار گيري باشد . 
C4droid 
در صورتي‌كه گويش برنامه نويسيتان، گويش C ميباشد پس با C4droid آشنا گرديد . اين ويرايشگر اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا در موبايل هوشمند خويش به برنامه نويسي با زبان سي و سي پلاس پلاس بپردازيد و در محفظه خوشگل وكاربر پسند آن از انجام پروژه ها لذت ببريد . 

Algoid 
اين نرم افزار براي كاربراني كه علاقه به برنامه نويسي در موبايل هاي هوشمند دارا‌هستند كاربرد زيادي دارد . اين نرم افزار داراي خطاياب و اجراي قدم به قدم برنامه ميباشد و قادر است موبايل هوشمندتان را به محل كارتان تبديل نمايد . 
Programming Hub اين نرم افزار براي اشخاص مبتدي و برنامه نويس هاي نو فعاليت سفارش مي‌گردد و امكان برنامه نويسي به گويش هاي python، Assembly، HTML، C، VB .NET، C++، C#، JavaScript، PHP و java را داراست . كه در سيستم استدلال اندرويد قابل نصب مي باشد . 
Udacity 
در شراي برنامه نويس ميباشيد و در برخي موارد در برنامه نويسي مبتلا مشكل مي شويد ميتوانيد با نصب اين برنامه، فيلم هاي مجاني آموزشي از مباحث مختلف را در اختيار داشته باشيد و مشاهده كنيد . اين مسئله باعث مي‌شود تا مدام در هم اكنون يادگيري باشيد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۵:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :