مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

گوگل سرچ كنيد برنامه نويسي چيست‌

در شراي در گوگل سرچ كنيد برنامه نويسي چيست‌ ، با دنيايي از مقالاتي مواجه مي‌شويد كه برنامه نويسي را مضاعف پيچيده و مشقت بار معرفي كرده‌اند . گاهي قرائت اين مقالات پيچيده، اشخاص مبتدي را ميترساند و هرگز نميتوانند به سمت يادگيري برنامه نويسي بيايند . چون تامل مي كنند كه برنامه نويسي يك دانش بسيار پيچيده مي باشد و براي يادگيري آن صرفا بايستي نخبه بود ! در اين مطلب و فايل ويدئويي، مي‌خواهيم درباره‌ي برنامه نويسي كلام كنيم و به سوال برنامه نويسي چه چيزي است ، به گويش معمولي و كاربردي جواب دهيم . 
طراحي اپليكيشن در مشهد

برنامه نويسي چيست در صورتيكه به دنبال يك جواب خيلي معمولي ولي كاربردي براي سوال برنامه نويسي چه چيزي است هستيد، فيلم تحت را مشاهده كنيد . 


دانلود اين فيلم آموزشي با حجم ۴۵ مگ فرض كنيد ميخواهيد با “محمد” به استخر برويد فرض فرماييد كه مي‌خواهيد با يكي از دوستانتان به استخر برويد، با وي تماس مي‌گيريد و درخواست‌تان را مطرح ميكنيد . اگر شما و دوست‌تان هردو فارسي گويش باشيد، به زبان پارسي باهم حرف مي كنيد . 
در واقع زبان فارسي، پل ارتباطي بين شما و دوست‌تان مي‌باشد و سبب ساز ميشود كه شما بتوانيد با نيز رابطه و تعامل داشته باشيد .
در شراي به كشورهاي ديگر برويد، اين زبان تعامل ميان انسان‌ها مي تواند گوناگون باشد: در دبي، زبان تعامل بين اشخاص جامعه لهجه عربي ميباشد در امريكا، زبان تعامل انگليسي ميباشد و در المان، انسان ها از روش گويش آلماني با هم ارتباط برقرار مينمايند . در صورتي‌كه بخواهيم بي آلايش بگوييم، گويش ها به ما كمك ميكنند كه با نيز رابطه و تعامل داشته باشيم . و هر جامعه‌اي لهجه خاص خودش را براي رابطه بين مردمانش داراست كه با استعمال از آن زبان، با يكديگر تعامل ميكنند . 


برنامه نويسي چه چيزي است : لهجه تعامل دربين انسان و ماشين با توجه به مقدمه‌ي بالا، تامل فرمائيد كه مي خواهيم با يك اتومبيل (machine) رابطه برقرار كنيم و از آن درخواستي داشته باشيم . براي نمونه مي خواهيم به دستگاه عابربانك (ATM) بگوييم كه هنگامي كاربر كارت بانكي خودش را وارد دستگاه كرد و سر عبورش صحيح بود، قابليت و امكان برداشت پول به وي داده شود . 
مقاله‌ي مرتبط: چطور به راحتي متن هاي انگليسي را بخوانيم و متوجه شويم؟ آيا مي‌توانيم همان گونه كه با دوست‌مان به زبان فارسي صحبت ميكنيم، با دستگاه عابربانك (و يا هر اتومبيل ديگري) هم به زبان فارسي حرف كنيم؟ طبيعتا خير و خوبي . 
همانطور كه براي تعامل با يك فرد انلگيسي يا الماني زبان، بايستي به زبان مختص آنان صحبت كنيم، براي تعامل با ماشين ها نيز بايستي به لهجه خاص آن ها حرف كنيم . 
هر ماشين، سيستم و… لهجه مختص خودش را دارد . ممكن ميباشد يك عدد به لهجه PHP بتواند سخن كند، يكي به لهجه JAVA و ديگري به لهجه C . ما بايد با همان زباني كه آن اتومبيل به آن مسلط است حرف كنيم . 
ما از هر ماشين، نظير كامپيوتر، تلفن همراه و… انتظار داريم كه كارهايي براي ما انجام دهد . در واقع دستوري به آنان مي دهيم (مثلا كليك ميكنيم) و در مقابل از آن‌ها انتظار يك برخورد داريم . از نحوه برنامه نويسي مي توانيم دستورات‌مان را به خودرو ها بفهمانيم! 

به زبان ساده‌تر، اگر بخواهيم با يك خودرو (مثل كامپيوتر، سرور، تلفن ياور و…) ارتباط برقرار كنيم، بايد گروه دستوراتي را از شيوه لهجه هاي برنامه نويسي براي آنان معلوم كنيم . و اين مجموعه دستورها را به آنان بدهيم تا اجرا كنند و نتيجه را به ما نشان دهند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۲:۲۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :