مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

پرطرفدارترين و پركاربرترين سيستم دليل موبايلي

سيستم استدلال اندرويد هم حال پرطرفدارترين و پركاربرترين سيستم دليل موبايلي مو جود در عالم محسوب ميشود . پيش بيني شده كه اين سيستم عامل دست كم تا 5 سال آينده به همين صورت تيتر برگزيدگان سيستم برهان موبايلي جهان را محافظت نمايد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

در اين دربين با ارتقاء كاربردهاي اندرويد و علاقمندي يوزرها نسبت به استعمال از دستگاه‌هاي اندرويدي، اكثري از برنامه نويسان و بسط دهندگان در همت مي باشند تا از نحوه توسعه اپليكيشن‌هاي تازه براي اين سيستم استدلال كسب درآمد كنند . هم حالا با يادگيري فن برنامه نويسي در حوزه اندرويد به واقع مي‌توان درآمدهاي شايان ملاحظه‌اي را كسب كرد . ولي برنامه نويسي و توسعه و گسترش دادن يك نرم افزار اندرويدي كار ساده‌اي نميباشد و ممكن است جمع فراوان ناچيزي از اشخاص قابليت‌ ساخت يك اپليكيشن با كيفيت و كاربردي را داشته باشند . هم اكنون مجموعه‌هاي آموزشي زيادي در ارتباط با فراگيري برنامه نويسي در سيستم دليل اندرويد به بازار عرضه شده‌اند و همينطور كلاس‌هاي آموزشي زيادي نيز در اين رابطه برگزار ميگردد ولي به واقع براي تبديل شدن به يك توسعه دهنده اندرويدي حرفه‌اي فقط شركت در اين كلاس‌ها و استعمال از منابع آموزشي كافي نميباشد . در اين مقاله قصد داريم كه به طور مختصر و در حد يك مطلب مقدماتي شما دوستان خوب را بخش اعظم با فرايند و شيوه توليد يك اپليكيشن اندرويدي آشنا كنيم . به‌اين مراد مستضعف وجود ابزارهاي خاصي مي باشيد و بايد واژه‌هاي تخصصي منحصر به فردي را بشناسيد كه در جريان اين مقاله عملكرد ميكنيم به آن ها اشاره داشته باشيم . به ابلاغ كلي در اين مقاله شما با مقدمات زمينه نياز به خواسته توليد يك نرم افزار اندرويدي آشنا مي‌شود . در ادامه با موبايل امداد يار باشيد . 
هرگونه سوال در ارتباط با اين مطلب و خلل ها نرم‌افزاري گوشي خويش داريد، با همكاران ما در كمپاني همراه‌رايانه تماس بگيريد شماره تماس از سراسر ميهن (بدون پيش شماره و از تلفن ثابت) 9099070345 گام اول: مقدمه فارغ از ترديد به مراد ساخت يك نرم افزار اندرويدي توانمند بايد با معنا “برنامه نويسي شي گرا” يا “Object-Oriented Programming” آشنايي داشته باشيد . برنامه نويسي شي گرا شيوه‌اي از برنامه نويسي ميباشد كه ساختار اصلي آن مبتني بر شي هست . در واقع در اين خط مش برنامه نويسي، برنامه به شيء گرايش پيدا مينمايد . در اين ميان آشنايي با جاوا هم يك مزيت محسوب مي شود . در برنامه نويسي شي گرا داده‌ها و توابعي كه قرار هست كار كنند، تا حد قابليت و امكان در قالبي به اسم شي در كنار يكديگر قرار گرفته، جمع‌بندي گرديده و يك واحد (شي) را تشكيل ميدهند و نسبت به محيط بيرون خود كپسوله مي شوند . از اين طرز توابع بيگانه بيرون از آن شي ديگر امكان توليد تغيير در داده‌هاي باطن آن را نخواهند داشت . به تيتر مثال شما ميتوانيد موبايل خود را يك شي در نظر بگيريد و ويژگي‌هايي را به آن نسب دهيد . نام كارخانه ايجاد كننده دستگاه، دسته آن، ارزش و … مي تواند ويژگي‌هاي گوشي شما محسوب شوند . در اين ميان اقدامات و عملكردهاي گوشي شما در قالب ديگري مثل برقراري تماس، ايجاد امكان استفاده از اينترنت و … . تعريف ميگردند . اما در ارتباط با گويش برنامه نويسي جاوا چه مي‌دانيد؟ لهجه برنامه نويسي جاوا به شدت مبتني بر مضمون‌ برنامه نويسي شي گرا يا اين كه OOP ميباشد . جاوا پركاربردترين زبان برنامه نويسي محسوب مي شود كه در حال حاضر از آن به كار گيري به عمل ميايد . سيستم عامل اندرويد هم با استعمال از جاوا توسعه داده گرديده است، به اين ترتيب شناخت با زبان برنامه نويسي جاوا براي يادگيري روند توليد يك اپليكيشن اندرويدي و برنامه نويسي براي اين سيستم دليل يك مزيت شايان مراعات محسوب ميگردد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۵:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :