مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

محتوا نويسي در نرم افزار و وب سايت ها

محتوا نويسي در نرم افزار و وب سايت ها از اهميت متعددي برخوردار هست . تا جايي كه مي بضاعت و توان آن را يك عدد از عامل ها برد يك اپليكيشن دانست .

طراحي اپليكيشن در مشهد

براي تاليف يك محتواي عالي مي بايست يك محرمانه اصول را رعايت كرد . سعي كنيد انطباق محتوا با موضوع اپليكيشن و تصاوير مو جود در آن مراقبت شود . هدف اپ ساز در اين مقاله به چالش كشيدن محتواي اپليكيشن شما هست . بياييد يك توشه ديگر به محتواي برنامه خويش نگاه فرمائيد . آيا مطمئن مي باشيد كه تمامي اصول حتمي براي داشتن يك نوشته خوب را رعايت كرده ايد؟ اصلا اين اصول چه هستند؟ چه وقتي مي توانيد مطمئن باشيد كه متن شما جالب ميباشد و مي تواند يوزرها زيادي را به استفاده از اپليكيشن شما ترغيب نمايد ؟ و … در اين جا تلاش داريم تا اطلاعاتي در زمينه ويژگي ها و مشخصات يك محتواي عالي و اصولي كه بايد براي محتوا نويسي به آن ها اعتنا كنيد، در اختيارتان قرار دهيم . قبلي از هر چيز مي بايست به يك راستي دقت فرماييد و آن اهميت فضاي تلفن همراه كاربران مي باشد . از آن جايي كه اين گوشه و كنار محدود است و هر كاربر همت دارااست تا به بهترين نحو از آن استفاده كند . پس مي بايست اپليكيشن شما براي وي حقيقتا كارآمد و مفيد باشد . 
ورقه در رابطه ما را به بهترين شكل ساخت كنيد اين كه بخواهيد همه پيشين و هدف ها آتي گروه كاري يا كسب و كارتان را در برگه در رابطه ما نرم افزار تان بنويسيد، ايده فراوان خوبي نيست . هر مخاطب ممكن مي‌باشد صرفا يك بار به اين ورقه راز بزند و بخواهد تا در دوران كوتاهي، شرح مختصري از كار شما يا توليد ها ارائه گرديده به وسيله شما را بخواند . خوب تر مي باشد از محتوا نويسي طولاني و خسته كننده در اين بخش جلوگيري نماييد و به يك‌سري گزاره معمولي و روان بسنده نمائيد . 
به ورقه داراي اهميت نرم افزار خود اهميت بيشتري بدهيد همت كنيد تا تصوير قضيه اي براي اين صفحه در نظر بگيريد كه بيشترين تناسب را با فعاليت و فرآورده يا اين كه خدمات قابل ارائه شما داشته باشند . هر چقدر كه اين برگه خلوت تر و تر و تميز خيس باشد، زيبايي و كاربرپسند بودن برنامه شما بيشتر خواهد بود . بستگي دارد به وسيله اپليكيشن، قصد فروش يا سناريو چه چيزي را داريد؛ البته در هر صورت محتواي موجود در كاغذ كليدي بايد واضح و گيرا باشد . تمام دكمه‌ها بايد خوانا باشند . تصوير پس‌زمينه نيز مي بايست دقيقا نشانگر فعاليتي باشد كه به تيتر يك كسب و فعاليت انجام مي‌دهيد . 
محتوا نويسي در اپليكيشن دكمه هاي جان دار در ورقه اصلي بايد به تعداد كافي و به حدي باشد كه موجب سردرگمي مخاطب نشود . به ياد داشته باشيد كه زيبايي و آساني كاغذ اساسي اپليكيشن شما مي تواند تاثير متعددي در تصميم يوزرها براي به كار گيري كردن يا حذف برنامه شما داشته باشد . 
توضيحات بدون نقص كالا خود را فراموش نكنيد يك عدد از كليدي ترين نكاتي كه بايد در محتوا نويسي اپليكيشن موضوع اعتنا قرار دهيد، معرفي بدون نقص و واضح توليدها مي‌باشد . همت نمائيد تا هر آن چه كه در قضيه محصولات يا اين كه سرويس ها شما صحت دارد را ابلاغ كنيد . براي نوشتن اين توضيحات خوب تر هست از آرم گذاري ها استعمال فرماييد . ويژگي ها را به طور موردي ليست فرمائيد . تا جاي قابليت و امكان از عكس يا اين كه فيلم براي هر مال به كارگيري نماييد . از اين طريق زمان مقايسه آن ها با محصولات شبيه را به مخاطبان خود بدهيد . 
محتوا نويسي در برگه تماس با ما محتواي ورقه تماس با ما بايستي به طور كامل متن شود . اين برگه عموما شامل اطلاعاتي نظير ايميل، تلفن همراه، فكس، آدرس و كدپستي مي‌باشد . به كار گيري از اين داده ها در ورقه اساسي توصيه نمي شود . زيرا به نوعي نظم و زيبايي اين برگه را مختل مي نمايد . برگه مهم را فقط براي خوش آمد گويي در نظر بگيريد . بخش تماس با ما را در جايي كه به راحتي قابل دسترسي باشد، قرار دهيد . براي رابطه خوبتر مخاطبان مي توانيد از ويجت هايي به كارگيري كنيد؛ كه قابليت و امكان ورود به برگه تماس موبايل پس از فشار دادن دكمه تماس را به يوزرها مي دهد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۵:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :