مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اپليكيشن هايي براي به كار گيري صحيح

زمان، گرفتاري اكثري از انسان‌هاي امروزي است . آيا تاكنون به اين مورد تفكر كرده‌ايد كه در ارتفاع روز زمان كافي براي انجام كارهايتان نداريد و در انتهاي روز زمان ناچيز مي‌آوريد؟ خوشبختانه در عصر تكنولوژي معاش مي كنيم و براي هر مشكلي راه حل هوشمندي وجود داراست . فناوري امداد مي‌كند تا زمانتان را به بهترين شكل مدير فرماييد و براي هيچ كاري وقت كم نياوريد . در اين مطلب به ارزيابي اپليكيشن هاي عالي براي رئيس بازه زماني اختصاصي دانشجوها مي‌پردازيم، در شراي دانشجو هم نباشيد، ممكن مي باشد هرروز با انبوهي از شغل هاي عقب‌افتاده روبه‌رو باشيد، پس خوب تر مي باشد تا انتهاي اين مقاله ما را همراهي كنيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
اپليكيشن هايي براي به كار گيري صحيح از بازه زماني براي دانشجويان در شراي هميشه با برهه زماني تحويل پروژه‌ مشكل‌داريد و به‌قول‌معروف در دقيقه ۹۰ كارهايتان را انجام مي‌دهيد، كافي مي‌باشد يك‌بار اپليكيشن‌هاي اين ليست را آزمون كنيد، با ما همپا باشيد: myHomework Student Planner زماني كه نام تكليف آورده مي‌شود، ذهن ما به سمت «بچه مدرسه‌اي‎ها» كشيده ميشود اما اين اپليكيشن، يك برنامه فراوان كاربردي براي تمام محصلين است، از دانش‌آموزان تا دانشجويان! اپليكيشن myHomework Student Planner، كه يك برنامه‎ريز هوشمند است، تقويمي را در اختيارتان قرار مي‌دهد كه ميتوانيد تاريخ انجام دادن تكاليف، امتحانات و پروژه‌ها و حتي اتفاقات كليدي را معلوم فرماييد . پس از انجام دادن تكاليف مي توانيد تقويم را به‌روز نماييد و اطلاعات ما يحتاج را طولاني تر كنيد، اين قابليت براي تحويل پروژه‌ها سر موعد بسيار كاربردي مي باشد . 
يوزرها متعددي تجربه‌هاي خوبي از نرم افزار myHomework Student Planner داشته‌اند، نظر يك عدد از كاربران در رابطه با اين اپ كاربردي بسيار جالب است: نرم افزار myHomework Student Planner به اينجانب امداد كرد تا در امتحان پايان‌ترم نمره بي نقص را بگيرم . 
براي استفاده نسخه فاقد تبليغات اين برنامه، مي بايست هر ساله ۴ .۹۹ دلار هزينه پرداخت كنيد . 

Trello Trello يكي ديگر از اپليكيشن‎هاي خوب مديريت و بهره‌وري از زمان، Trello ميباشد . ترلو به شما اين امكان را مي‌دهد كه پروژه‌هايتان را دربردهاي مختلف دسته‌بندي كنيد، چه بسا در‌صورتي‌كه در پروژه‌اي هم‌گروهي‌هاي مختلفي داريد، با طولاني تر كردن آن‌ها به Board ها و كارت‎هاي مختلف، قسمت‌هاي پروژه و وظايف هر يك از جوارح را مدير نماييد . 
در ترلو قابليت و امكان ايجاد ليست‌ امور وجود دارد، مي توانيد ليستي براي كارهاي انجام‌شده و در هم اكنون انجام بسازيد و پس از اتمام هر كار، كارت مربوط به آن را در زيرمجموعه انجام‌شده قرار دهيد . سواي شك وترديد ترلو يكي از ابزارها و اپ هاي خوب براي مديريت پروژه‌ها هست . اين برنامه به‌صورت مجاني قابل‌استفاده بوده و براي سيستم‌عامل‌هاي اندرويد، آي‌او‎اس و ويندوز قابل‌دسترسي است . نرم افزار ويندوز ترلو به‌تازگي در اپ استور مايكروسافت ارائه‌شده است . 

Evernote evernoteEvernote يك عدد از شايسته ترين اپليكيشن ها براي ثبت و دسته‌بندي تكاليف و پروژه‌ها و حتي نوشته‌هاي روزانه مي‌باشد . Evernote به شما اين قابليت را ميدهد تا از دستگاه‌هاي متفاوت به اين برنامه دسترسي داشته باشيد و تمام نسخه‌ها باهم همگام‌سازي مي شوند . كاربران مي توانند كارهاي موردنظرشان را در يك ورژن انجام دهند و آن‌گاه در دستگاهي ديگر كار خويش را ادامه دهند . بار گذاري مطالب در اورنوت هيچ محدوديتي ندارد، ميتوانيد به‌راحتي فولدر متني، عكس، صدا، تصوير، كليپ و چه بسا فايل‌هاي PDF خود را در اين نرم افزار ذخيره نمائيد . امكان به اشتراك‌گذاري ايده‌ها و مطالب با ساير افراد از ديگر قابليت‌هاي عالي اورنوت هست . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۵:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :