مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

سيستم‌عامل اندرويد

سيستم‌عامل اندرويد با فاصله‌ي فراوان پرطرفدارترين سيستم‌عامل جهان محسوب ميشود و در گوگل پلي بيش از ۲ ميليون اپليكيشن وجود دارد . پرتعداد بودن اپليكيشن هاي اندرويد به‌اين معناست كه اكثري از اپليكيشن‌هاي مناسب و همه‌فن‌حريف به ديده كاربران نمي‌آيند . به همين حافظه با ارائه‌ي چنين فهرست‌هايي، مي خواهيم فعاليت يوزرها را براي دستيابي به بهترين اپليكيشن هاي اندرويد در حوزه‌هاي مختلف راحت‌تر كنيم . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
در ارتباط با چنين فهرست‌هايي، قضيه سليقه‌ي شخصي نقش مهمي را ايفا مي‌كند اما روي نيز رفته، اپليكيشن‌هايي كه در ادامه به آنان اشاره مي‌كنيم دوچندان پرطرفدار مي‌باشند و توجه اكثري از كاربران را به خود جلب كرده‌اند . پس فارغ از اتلاف وقت، اين فهرست را مقدمه ميكنيم . 
۱ . اپليكيشن‌هاي ضروري بهترين مرورگرها (جايگزين‌هاي كروم) Brave / Dolphin / Firefox / Opera اپليكيشن هاي اندرويد هرچند مرورگر كروم قابليت‌هاي زيادي دارد اما در حالتي كه از استفاده از آن خسته شده‌ايد، خوب تر ميباشد به اين موارد نگاهي بيندازيد . مرورگر Brave تا حد متعددي تازه‌نفس مي باشد و از موتور كروميوم و ويژگي‌هاي مفيدي منفعت مي‌برد . علاوه بر اين، اين مرورگر مضاعف سبك هست و از پس انجام كارهاي مهم برمي‌آيد . از ديگر گزينه‌ها مي‌توانيم به Dolphin، فايرفاكس و اپرا اشاره كنيم كه هر يك از آن‌ها قابليت‌هاي شاخصي دارا‌هستند . در زمينه‌ي قابليت‌هاي حساس نظير مديريت تب‌ها، شرايط ناشناس و موقعيت تاريك، تمام اين موارد حرف‌هاي متعددي براي بيان كردن دارند و از افزونه‌هاي مفيدي هم پشتيباني مينمايند . 
اكثر بخوانيد: ۵ مرورگر برتر براي تلفن همراه موبايل شايسته ترين اپليكيشن‌هاي هواشناسي The Weather Channel / AccuWeather / Weather Underground نرم افزار هاي اندرويد بله، با وجود اين‌كه در دربين نرم افزار هاي اندرويد هزاران اپليكيشن هواشناسي وجود دارد، البته هيچ‌كدام از آن ها بي‌نقص نيستند . در حقيقت، هريك از اين اپليكيشن‌ها از لحاظ گرافيكي يا دقت اطلاعات از نقاط مثبتي فايده ميبرند . از ميان اين موارد، نرم افزار The Weather Channel از نظر پيش‌بيني باران شايسته ترين كارايي را دارااست . AccuWeather نيز از نظر پيش‌بيني دما تلاش نيكي دارااست البته از حيث پيش‌بيني باران از توجه كمتري نسبت به The Weather Channel سود مي برد . در صورتيكه نيز در بخش ها ساحلي و پربارش معاش مي‌كنيد، خوبتر است نگاهي به نرم افزار DarkSky بيندازيد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۵:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :