مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

رابط كاربري نرم افزار روبيكا

رابط كاربري نرم افزار روبيكا در موضوع رابط كاربري اين اپليكيشن مي بايست بگوييم كه ظاهر اين نرم افزار زياد معمولي پباده سازي گرديده هست . اما در حد زياد اندكي، كندي در آن چشم مي شود كه قابل اغماض است اما در بعضا از موارد قطعي‌هايي در آن مشاهده ميشود كه تهي دست اجراي دوباره آن هست .اين اشكال در نسخه نو به طور كاملا واضح، فعاليت با روبيكا را دشوار كرده ميباشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد

نرم افزار روبيكا نرم افزار روبيكا نرم افزار روبيكا استعمال از رنگ‌هاي متفاوت و متنوع و خنده رو در آيكون‌هاي روبيكا منجر گرديده كه حس خير به كاربر در به كار گيري از آن بدهد . همچنين در بخش تنطيمات كاربر ميتواند سرويس‌هاي مختلف را گزينش و از آن ها استعمال كند . 
امتيازاتي كه در باشگاه روبيكا وجود دارند آخري بخش از قسمت‌هاي گوناگون نرم افزار روبيكا كه به معرفي آن مي‌پردازيم، باشگاه روبيكاست كه فعاليت‌هاي كاربران در اين نرم افزار را ثبت كرده و نسبت به هر كدام، امتيازاتي را براي آن ها تصويب مي‌نمايد . پس از ورود به باشگاه روبيكا كاربر با گزينه‌هاي مختلفي روبرو ميشود كه از گزاره آنان امتيازات جمع شده و درجه استفاده كننده هست كه نمايش داده ميگردد . 

باشگاه روبيكا تنظيمات روبيكا كاربران اپليكيشن روبيكا براي كسب امتياز مي‌بايست فعاليت‌هايي از جمله: دعوت از دوستان، كار در بخش شبكه تعاملي، فعاليت در پخش زنده، فعاليت در بخش فيلم و فعاليت در بخش موسيقي انجام دهند كه امتياز هر قسمت به چهره مستقل محاسبه مي شود . 
دسترسي‌هاي غير مجاز و صاحباني كه شناخته نمي‌شوند! از پاراگراف اشكالات بزرگي كه براي اين نرم افزار گفته مي‌شود، معين نبودن فرد يا اين كه شركتي مي‌باشد كه به فيس واقعي، حامي آن محسوب مي‌شود . در سايت رسمي اين كمپاني نام شركت فناوران نوين هوشمند فارسي ذكر شده مي باشد اما نام و نشان خاصي از آن نتوانستيم پيدا كنيم . اما نكته‌اي كه احتمالا يه خرده پشت پرده روبيكا را مشخص نمايد، ارسال اس‌ام‌اس هاي اين نرم افزار از رمز شماره مخصوص ايرانسل ميباشد . 


همينطور دسترسي‌هاي جانور در كدهاي اين اپليكيشن به برنامه‌هاي ديگر مثل تلگرام و موبوگرام و … هم رمز و صداي زيادي به پا كرده مي باشد كه در بررسي‌هاي انجام شده به وسيله آي‌تي‌رسان نيز تاييد شده و توضيحاتي نيز توسط مسئولين آن ارايه گرديده مي‌باشد . بحث در اين موضوع را به ديگر مطالب منتشر گرديده و مطالب آينده آي‌تي‌رسان واگذار ميكنيم . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :