مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

Aso سئو كردن نرم افزار در گوگل پلي و اپ استور

Aso سئو كردن نرم افزار در گوگل پلي و اپ استور در سال 2019 در اين مطلب ما به توصيف ( ASO (App Store Optimization براي برنامه هاي Android در مغازه Google Play و اپ استور مي‌پردازيم . در اين مقاله تلاش كرده ايم رويكرد هاي نوين ASO در سال 2019 را بيان نماييم . 
تمامي ي ما ميدانيم او‌لين قدم آن‌گاه از پباده سازي اپليكيشن معرفي آن به كاربران براي نصب و استعمال آن مي‌باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
عالي بياييد به تعدادي سوال ساده پاسخ دهيد، آيا شما براي اولي توشه ميباشد كه اپليكيشن خود را در مغازه Google Play و اپ استور راه و روش اندازي مي كنيد؟ آيا شما كلمه ها اساسي زمينه نظر براي اپليكيشن خودد را تعيين كرده ايد؟ درصورتي كه براي پاسخگويي به سوالهاي خود نياز به ياري داريد با ما همپا باشيد . خوب بياييد ببينيم از كجا آغاز كنيم . 
چگونگي با صرفه سازي مغازه Google Play براي ASO در سال 2019 در هم اكنون حاضر، نسبتاً 5 ميليون برنامه گوشي و بازي در دكان App Store و Google Play وجود دارد . كه اين برنامه ها براي كسب منزلت مورد لحاظ خود در هم اكنون رقابت به هم پيچيده با يكديگر هستند، براين اساس دستيابي به موقعيت و جايگاه مطلوب در فروشگاه ها مطرح ترين چالش براي توسعه و گسترش دهندگان و بازاريابان مي‌باشد . 
باصرفه سازي اپ استور يك استراتژي لازم براي كسب و شغل هاي ساخت شده به وسيله تلفن يار و يك منش حل عالي براي به حداكثر رساندن بهبود درجه بندي جستجو، افزايش نرخ تبديل و كسب ترافيك طبيعي اكثر هست . 
تعريف سريع ASO ASO يا App Store Optimization، فرآيند بهينه سازي برنامه هاي گوشي تلفن هم پا و بازي ها براي به حداكثر رساندن بازديد و بهبود نرخ تبديل براي نصب يك اپليكيشن ميباشد كه گاهي به ادله شباهت آن با با صرفه سازي موتورهاي كاوش App Store SEO ناميده مي شود، البته از لحاظ فني، ASO خير فقط در كسب مقام در هنگام جستجو، بلكه در مسئله با صرفه سازي نرخ تبديل هم درستگو ميباشد . 
بخش اعظمي از اشخاصي كه در صدد طراحي نرم افزار جديد بر آمده اند در رويه هاي قديمي اشاعه برنامه هاي اندرويد گير كرده اند و هنوز براي تبليغات خويش از صورت بوك يا AdWords به كارگيري مي كنند احتمال دارد به همين استدلال است كه پس از كسب درآمد از نرم افزار خويش بخش مضاعف زيادي از آن را براي تبليغات از دست عر . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۰۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :