مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

گوشي‌هاي اندرويدي

يك عدد از سرگرمي‌هاي كاربران مدرن كه با گوشي‌هاي اندرويدي خويش به آن سرگرم مي باشند كار با برنامه‌هاي متعدد و جالب اندرويدي ميباشد . با داشتن يك موبايل هوشمند شما قوي مي‌باشيد تا برنامه‌هايي مسئله عشق خويش را داشته‌ باشيد . اين روز ها برنامه‌هاي كاربردي اكثري را مي‌توانيد با يك سرچ ساده دانلود و نصب كنيد البته كدام يك از اين برنامه‌ها حقيقتا براي شما كاربردي و اثرگذار است؟ براي جواب به اين سوال خوب تر مي‌باشد با ما در ادامه مقاله شايسته ترين برنامه هاي اندرويد 2019 هم پا باشيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
برنامه‌هاي اندرويدي معرفي گرديده در اين مطلب حاصل جستجو در بين سايت‌هاي معتبري مي‌باشد كه در اين قضيه فعاليت‌هاي گسترده‌اي مانند انتقاد و تحليل برنامه‌هاي متفاوتي را انجام داده‌اند تا بهترين‌ آنان را به يوزرها معرفي كنند، احتمالا بخواهيد به اين سايت‌هاي فرنگي نظير Digitalterands، Pcmag، Googleplay سري بزنيد و از مطالب آن ها نهايت استفاده را ببريد . 20 برنامه‌ي كاربردي و ولي درگير كننده‌اي كه در اين مطلب به شما معرفي كرده‌ايم امتيازات بالايي را نسبت به ديگر برنامه‌هاي اندرويدي كسب كرده‌اند اميد‌واريم موردعلاقه شما نيز باشد . 




1) برنامه اندرويد TikTok برنامه اندرويد TikTok تيك تاك يك برنامه‌ي اديت ويديو مي باشد كه از افكت‌هاي اكثري ساخته گرديده هست . ويديوي خويش را ضبط كنيد، بعد از آن به ويدئو افكت، استيكر، نوا و غيره طولاني تر نمائيد . بعد از تكميل ويديو، آن را با سايرافراد به اشتراك بگذاريد و همينطور ويديوي ديگر افراد را مشاهده فرماييد . در برنامه بيش از 100 استيكر و ايموجي وجود داراست . در قسمت اديت اين برنامه قوي به حذف، اضافه و تركيب يك سري كليپ و آهنگ مي‌باشيد . براي دسترسي به بعضي از تجهيزات مازاد آن بايد، نسخه‌ي پولي اين برنامه را تنظيم نماييد . برنامه‌ي TikTok بيش از 100 ميليون بار دانلود گرديده هست و آن را در گوگل پلي مي‌توانيد به صورت رايگان دريافت كنيد . 
اطلاعاتي از بازي TikTok اسم بازي TikTok شركت سازنده musical .ly نياز به اندرويد 4 .1 به بالا تعداد نصب 100,000,000+ رده‌ي سني +12 حجم 69M قيمت مجاني، پرداخت درون برنامه‌اي


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :