مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد و ارتباط با مشتريان و كاربران را به طور كلي تغيير و تحول داده اند . امروزه در شركت هاي گسترش نرم افزار موبايل، تعداد زيادي نرم افزار گوشي با انگيزه امنيت داده ها موبايل ها ، پباده سازي نرم افزار درخواست ماشين كرايه اي ، اپليكيشن مغازه اينترنتي و بسياري مورد ها ديگر پباده سازي مي شود كه تلفن هاي هوشمند را به يك دستيار تمامي كاره تبديل كرده ميباشد . مشتريان معمولا در خواست دارند تا بتوانند سرويس ها تازه و نويني را از نرم افزار هاي تلفن همراه دريافت كنند . همين امر سبب شده تا توسعه نرم افزار گوشي با چالش جديدي رو به رو شود .

طراحي اپليكيشن در مشهد

كسب و كار ها براي بقا در صنعت و حوزه كار خود، مي بايست به طور منظم نياز هاي مشتريان را شناسايي نمايند و روش ارائه خدمات خويش را به روز كنند . امروزه توسه نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد به يك موضوع داغ در كسب و كارها تبديل گرديده ميباشد . با دقت بر تنوع كسب و كارها گسترش نرم افزار گوشي منحصر به فرد كاملا بستگي به حوزه كار و گونه خدمات و محصولي كه يك كسب و فعاليت به مشتري ارائه مي دهد دارد .در ارتفاع مسير توسعه و گسترش اپليكيشن تلفن همراه منحصر براي اين كه يوزرها بتوانند به نيكي با آن ها ارتباط برقرار كنند، نياز هست كه نياز هاي كاربران به درستي آناليز شود . در صورتي كه كسب و فعاليت شما يك كسب و عمل سنتي مي باشد و براي هوشمند سازي آن ايده اي داريد، مقاله مراحل تبديل ايده به اپ موبايل مي تواند در اين مسير، راهنماي اوليه شما باشد . 
مزاياي توسعه و گسترش نرم افزار موبايل اختصاصي ارتقا نرم افزار هاي تلفن همراه در هر حوزه اي سبب ساز شده مي باشد تا يوزرها با تكنولوژي كه هر روز در درحال حاضر ترقي هست رابطه نزديك تري پيدا نمايند و چكيده از معاش روزمره آن ها شود . از آن جايي كه اپليكيشن هاي موبايل در حوزه هاي گوناگون و با اهداف مختلفي مانند : نرم افزار هاي حوزه سرگرمي ، پيام هاي فردي و كانال هاي اجتماعي ، بازاريابي ، ارسال پيام متني و چت هاي گروهي ، اپليكيشن هاي فروشگاهي ، تصويب در خواست ، راي گيري و غيره باعث گرديده يوزرها گوشي تلفن هاي هوشمند اكنون ديگر تقريبا در هر مقطع و هر مكاني بتوانند به اطلاعات مورد نياز خودشان دسترسي داشته باشند . 
بهبود كارآيي كسب و كار هوشمند سازي كسب و عمل هاي مزاياي اكثري دارا‌هستند كه او‌لين و تقريبا كليدي ترين آن ها بهبود و ارتقاء سود وري يك كسب و فعاليت مي باشد . نرم افزار هاي صنعتي در محيط هاي صنعتي به ياري صاحبان كسب و امور مي آيند تا بتوانند مديريت فرآيند هاي كاري را در دست بگيرند . همچنين يكي از مواقعي كه بسيار براي مديران كسب و عمل ها مي تواند اثر گذار باشد ارائه گزارشات مي باشد . 
تنظيم گزارش به رخ سنتي و دستي به دوران زيادي احتياج داراست و به دليل خطاهاي انساني كه در حين توده آوري گزارش ممكن هست فيس دهد، درصد درستي گزارش را كاهش مي دهد . ولي اخذ گزارشات از طرز اپليكيشن ها فقط با زدن يكسري دكمه ممكن مي باشد و با حذف خطاي انساني ، گزارش دريافتي به طور كامل صحيح مي باشد . 
رابطه با مشتري را بهبود مي بخشد مدير رابطه با مشتري يك عدد از مباحث داغ در حوزه تجارت مي باشد . با گسترش اپليكيشن گوشي ، جذب مشتريان براي خدمت و جنس شما بي آلايش مي شود . پباده سازي اپليكيشن هاي مخصوص به شما اجازه مي دهد به روز رساني هاي تصحيح گرديده مربوط به مشتري هاي موجود خويش را در مقطع واقعي ارسال نمائيد . علاوه بر اين، شما مي توانيد تعيين نمائيد كه به چه اطلاعاتي از مشتري خود احتياج داريد، دسترسي به جزئيات و خلق و خوي مشتري و برخورد آن به رويداد هاي در جريان كسب و فعاليت شما ، امداد مي كند تا روابط بلند بازه را با مشتريان بهتر نمائيد . براي مثال در صورتي كه شما مال خاصي را به فروش مي گذاريد كه پيش از اين در زمان هاي متفاوتي بوسيله مشتري خريداري گرديده هست ، با ارسال نوتيفيكيشن مي توانيد او را از فروش مال آگاه سازيد و به اين ترتيب مشتري مجدد نزد شما باز مي گردد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :