مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اپليكيشن اينستاگرام

اينستاگرام روز جاري براي تبليغ كنندگان يك سري خصوصيت نو رو نمايي كرد و با در اختيار قرار دادن فرمت تبليغات Canvas براي استوريز خويش تجهيزات بيشتري براي تبليغات در اختيار كسب و امور قرار بخشيد . علاوه بر اين خصوصيت جالب، ارسال استوري اينستاگرام به دايركت در اختيار يوزرها سراسر دنيا قرار گرفته مي باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
فرمت Canvas به يار قابليت و امكان ارسال استوري اينستاگرام به دايركت فرمت Canvas كه پيش از اين براي فيسبوك معرفي گرديده بود قابليت انجام تبليغات را در يك وضعيت تمام‌صفحه مهيا مي نمايد و صاحبان برندهاي متفاوت ميتوانند از ويژگي‌هاي Canvas براي بيان كردن ماجرا محصول ها خويش به كار گيري كنند . 
در راستي اين فرمت قالب‌هاي از پيش تهيه و تنظيم شده‌اي را در اختيار شما قرار ميدهد و تنها كافيست عكس و محتواي مسئله نظر خود را در يكي از اين قالب‌هاي متنوع قرار دهيد . 
ارسال استوري اينستاگرام به دايركت به گفته اينستاگرام اين تجربه تمام‌صفحه با در اختيار قرار دادن تجهيزات بخش اعظم براي تبليغ كنندگان مجال جلب اعتنا مشتريان را فقط با يك تبليغ فراهم مي نمايد . 
صاحبان كسب و كارهاي گوناگون از اين به بعد خواهند توانست رسانه‌هايي كه براي استوريز اينستاگرام به كار گيري كرده بودند را ذخيره كنند و با استفاده از Power Editor و Ads Manager از آنها براي كمپين‌هاي آينده خود استفاده كنند . 
دايركت خط مش نو براي به اشتراك گذاري استوريز اينستاگرام خبرهاي ديگر مربوط به استوري‌هاي اينستاگرام هم وجود داراست كه روي تبليغ كنندگان متمركز نشده و كاربران معمولي را در لحاظ گرفته مي‌باشد . 
از اين به آن گاه يوزرها مي توانند استوري‌هاي خويش را بصورت پيام دايركت براي عزيزان خويش به اشتراك بگذارند ولي در صورتيكه دوست نداريد استوريز شما به اين فيس به اشتراك گذاشته شود، گزينه مربوط به آنرا خاموش نماييد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۲:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :