مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اپل واچ خصوصي 3

تصاوير اپل واچ خصوصي 3 به نمايش درآمد و همانگونه كه تا قبل از اين هم گزارش گرديده بود اپل واچ تازه به لطف LTE و جداگانه شدن از آيفون، به پديده‌اي جديد در دنياي پوشيدني‌ها تبديل خواهد شد . طراحي اپليكيشن در مشهد
تصاوير اپل واچ محرمانه 3 و قابليت‌هايي با رنگ قرمز نرم افزار اپل واچ سري 3 همانطور كه در تصاوير جديد نشان داده شده دارنده يك حالت جفت شدن مي باشد كه چندان تفاوتي با اپل واچ گذشته ندارد . 
سيگنال متر در ميانه كاغذ نمايش و انتخاب تماس و موقعيت نيز در اطراف آن قرار گرفته‌اند . شايد متوجه نقطه قرمز رنگ رنگ بر روي تاج اپل واچ نو شده‌ايد . مجموعه كوك در سال 2015 اپل واچي به دست داشت كه دارنده يك تاج قرمز‌رنگ رنگ بود و به گفته 9to5Mac احتمالا در حال امتحان كردن اپل واچ LTE بوده ميباشد . 
تصاوير اپل واچ سري 3 كدهاي GM كشف گرديده بوسيله 9to5Mac نشان مي دهند كه اپل واچ محرمانه 3 كاركشته به به برقراري و اخذ تماس‌ها خواهد بود، در اين مورد شك وترديد و گمان‌هاي متعددي وجود داشت و آنطور كه معين هست حاملان در حالا مهيا شدن براي ارائه برنامه‌هاي ارتقايي براي پشتيباني از اين قابليت مي باشند . 
بلومبرگ نيز مدتي پيش خبر بخشيد كه نسخه‌هايي از اپل واچ داراي چيپ LTE خواهند بود و اپل در حالا انجام مذاكراتي با حاملان آمريكايي و اروپايي براي آماده كردن بستر مي باشد . 
تصاوير اپل واچ سري 3 بلومبرگ به اين زمينه نيز اشاره كرد كه اينتل قطعات LTE را تامين خواهد كرد و با توجه به درگيري‌هاي حقوقي اپل و كوالكام در ماه‌هاي اخير ممكن است اينتل از مجال به كار گيري كرده است . 
همان طراحي مربعي در روش است… به گزارش 9to5Mac در ايرپادهاي اپل هم تغييراتي ايجاد گرديده و چراغ شارژ كه پيش از اين در داخل درب قرار داشت در دسته نو در قسمت جلو قرار خواهد گرفت تا براي بررسي كردن اندازه شارژ ايرپادها نياز به باز كردن دايم فريم نباشد . 
تصاوير اپل واچ محرمانه 3 نشان ميدهند كه اين سال نيز شاهد يك تجديد نظر جدي در پباده سازي اپل واچ نخواهيم بود و به عبارتي پباده سازي مربعي شكل به بازار خواهد رسيد . 


رده اپل واچ در حال حاضر خوب ميباشد و طبق گفته‌هاي تيم كوك مقدار فروش اپل واچ در ماه ژوئن نسبت به مدت شبيه در سال قبل 50 درصد ارتقاء داشته ميباشد . 
شيائومي در درحال حاضر حاضر از نظر فروش كلي پوشيدني‌ها مرتبه ابتدا را در بازار دارد ولي اپل از لحاظ فروش اسمارت واچ‌هاي تمام‌عيار همچنان پيشگام است . 
با اين كه مطمئن نيستيم اپل واچ LTE حقيقتا تحول جديدي را به ارمغان خواهد آورد يا نه البته اين هم قدم ديگري مي باشد كه كوپرتينو براي جداگانه شدن از آيفون برداشته هست . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۵:۴۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :