مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

۸ ابزار كاربردي در مديريت اينستاگرام


۸ ابزار كاربردي در مديريت اينستاگرام مدير اينستاگرام امروزه اينستاگرام، با ميليون ها استفاده كننده از سراسر جهان، رسانه اي زياد موثر براي اهداف تجاري و بازاريابي است . رئيس باصرفه و رشته اي صفحه اينستاگرام ميتواند يكي از كارداران پرورش برند و كسب و كار شما باشد . براي دستيابي به اين هدف، بايستي از نرم افزارهاي جانبي و ابزار هاي اينستاگرام استعمال فرماييد . در اين نصيب از مجموعه فراگيري هاي ماركت پيما چندين از ابزارهاي موثر و كاربردي براي بازاريابي و رئيس اينستاگرام را معرفي خواهيم كرد . در فيس نياز به ادمين براي مديريت اينستاگرام، با ما تماس بگيريد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
رئيس اينستاگرام Link tree اينستاگرام به شما اذن مي دهد كه فقط نشاني يك اينترنت تارنما را در قسمت Bio صفحه خويش وارد نمائيد . اين مورد براي برخي يوزرها محدوديت هايي ايجاد مي‌كند . ممكن مي باشد شما بخواهيد ادرس وب وبسايت ، وبلاگ و شبكه تلگرام خويش را هم را به كاربران نشان بدهيد . نرم افزار link tree اين امكان را آماده مي كند تا در نصيب bio بتوانيد يكسري لينك و پيوند را ثبت كرده و بازديدكنندگان برگه خويش را به اين آدرس ها ساماندهي فرماييد . با اين راه و روش بك لينك و پيوند هاي ارزشمندي هم براي سايت خود ايجاد كرده ايد . 
Later gramme با به كارگيري قابل انعطاف افزار later مي توانيد براي ارسال پست هاي جديد در آينده برنامه ريزي فرمائيد . اين نرم افزار براي كاربراني كه مديريت اينستاگرام يكسري حساب را به عهده دارند، قادر است دوچندان مفيد باشد . ميتوانيد عكس ها و ويديو هاي زمينه نظرتان را وارد ليست برنامه كرده و قابل انعطاف افزار طبق مدت بندي دلخواه شما آنها را در اينستاگرام منتشر مي كند . 




Hoot Suit به وسيله نرم افزار hoot suit مي توانيد به سادگي به مدير اينستاگرام خود بپردازيد . قابليت پست تصاوير بر مبنا بازه بندي دلخواه شما، عمل با اكانت هاي پنج شبكه اجتماعي، سناريو اطلاعات حساب ها در قالب نمودار، سناريو يوزرها بر اساس هشتگ، واژه و كلمه مهم و وضعيت جغرافيايي از قابليت و امكان هاي اين نرم افزار مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۱۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :