مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

مرورگر و هم از iOS و اندرويد

WeTransfer رويه ساده‌اي براي ابراز و اشتراك‌گذاري ايده‌هاست . چه سرگرم ايجاد يك استوري‌بورد باشيد و چه در اكنون ايده‌پردازي دكوراسيون يك خانه، چه درگير جمع‌آوري داده ها موقع بازديد از يك نمايشگاه، ابزاري كه بتواند «همه چيز» را در يك جا گردآوري نمايد خيلي به كارتان ميايد . 
بوردهاي WeTransfer داراي تاريخ انقضاء هستند نرم افزار WeTransfer دقيقا براي همين مراد پباده سازي گرديده . مي تواند عكس، ويديو، موزيك، لينك و انواع فولدر را به سرعت در يك بورد گردآوري نمايد تا به شكل لينك و پيوند دانلود با هزاران نفر به اشتراك بگذاريد . در ادامه راه فعاليت با اين اپليكيشن را با هم مرور مي‌كنيم . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
نخستين از همه، بايد بدانيد كه اين اپ نيز از مرورگر و هم از iOS و اندرويد در دسترس شماست . اين يعني تفاوتي نمي كند كجا مي‌باشيد و چه ديوايسي به كار گيري مي‌كنيد، با هر وسيله متصل به اينترنتي ميتوانيد به فايل‌هايتان دسترسي داشته و براي خود بورد بسازيد . 
WeTransfer ساخت بورد زياد ساده است و بخش اعظم از چند ثانيه وقت‌تان را نمي‌گيرد . 
WeTransfer به عنوان يك منتقل‌كننده فايل، به صورت يك بورد قابل اشتراك‌گذاري عمل مي‌كند . در واقع بياييد ظرفي خالي را در نظر بگيريد كه تا حجم ۲ گيگابايت، نسبتاً هر چيزي را مي‌توان در آن ريخت: از انواع فولدر گرفته تا پيوند و عكس و ويدئو . براي دسترسي به محتواي اين ظرف، هزاران نفر مي توانند به طور هم زمان از يك لينك و پيوند استارت به دانلود كنند . براين اساس WeTransfer براي ساخت يك كالكشن مالتي‌‌مديا از يك مورد يا روي داد خاص، قادر است زياد كارآمد باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۴:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :