مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

شبكه هاي اجتماعي

يكي ديگر از خدمات كمپاني رهام اينترنت كار در شبكه هاي اجتماعي براي تبليغات و معرفي كسب و فعاليت شماست .براي مشاوره و اطلاع از پكيج ويژه تبليغات با كارشناسان ما تماس بگيريد . 
فيسبوك (Facebook) بي شك و ترديد بلندمرتبه ترين و پرمخاطب ترين كانال اجتماعي جانور در وب نيز از نظر تعداد كاربر و نيز از لحاظ نام و ترسيم فيسبوك مي باشد .اين كانال در فوريه 2004 تاسيس شد وبا بيش از 13 سال اداره و پشتيباني مستمر، نزديك به 1 .6 ميليارد نفر كاربر فعال درماه را عده آوري كرده ميباشد ، و همين دستور بصورت مداد اين شبكه را تبديل به يك عدد از بهترين كانال ها براي اتصال مردمان از سراسر دنيا به كسب و فعاليت شما مي كند . بيش از يك ميليون كسب و فعاليت كوچك و ميانگين از اين پلتفرم براي تبليغ بيزنس خود به كار گيري ميكنند . در آمريكا بيش از يك ميليون اداره كوچك و ميانگين اطلاع رساني هاي تبليغاتي خويش را روي فيس بوك منتشر مي نمايند و همچنين گفته مي شود اداره هاي تبارك آمريكايي سالانه بيش از 100 ميليون دلار دارايي تبليغاتي خويش را به فيس بوك اختصاص مي دهند . 
طراحي اپليكيشن در مشهد

توييتر (Twitter) درتوييتر با به كارگيري از حداكثر ۱۴۰ كاراكتر شما مي توانيد پست‌هايتان را ارسال فرماييد . از لحاظ بعضا اشخاص اين تعداد كاراكتر پاسخگوي نيازشان نبوده و راه قابل قبولي براي تبليغات نمي باشد . توييتر دربين سال هاي 2014-2013 سريع ترين رشد را در دربين شبكه هاي اجتماعي داشته و تعداد اعضاي خويش را 44 درصد بيشتر كرده مي‌باشد . اين كانال اجتماعي ماهانه 250 ميليون كاربر فعال دارااست كه روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده مي شود . نظريه كارشناسان به اينصورت هست كه توييتر را مي بايست به اندازه رخ بوك دور از شوخي گرفت و آن را يك عدد از تاثيرگذارترين وب سايت هاي اينترنتي جهان دانست . اين وب سايت هم هم اكنون بيش از 650 ميليون عضو ثبت گرديده دارااست و 34درصد بازاريابان از توييتر براي فروش كالا و موفقيت حضور خويش در بازار جهاني به كار گيري مي كنند . طي چندين ماه اخير توييتر اعلام كرد بعضي تغييرات در توييتر ساخت گرديده كه از حساس ترين آنها مي توانايي به رفع محدوديت 140 كاراكتري براي تاليف توييت ها اشاره كرد . 




لينكدين (LinkedIn) لينكدين به تيتر بلندمرتبه ترين كانال اجتماعي سازماني در جهاننام برده مي شود . اين تارنما شبكه هاي تحصصي در دربين كارشناسان عالم ساخت كره مي باشد و مديران و پرسنل را به نيز متصل مي كند . اين وب‌سايت يكي از محبوب‌ترين رسانه‌ها‌ي اجتماعي در في مابين شبكه‌هاي حرفه‌اي بوده و در ۲۴ لهجه زنده‌ي جهان در دسترس هست . در درحال حاضر حاضر بيش از 352 ميليون نفر در LinkedIn عضو مي‌باشند و با گذر كرد هر يك ثانيه دو عضو نو به اين شبكه اجتماعي افزوده مي شود . 




گوگل پلاس (Google Plus) اين سرويس شبكه اجتماعي پايين مدير گوگل خدمات خويش را ارايه مي دهد . كمتر از سه سال مي‌باشد كه اين شبكه اجتماعي عمل خود را آغاز كرده و ابتدا با سرمايه گذاري 500 ميليون دلاري فعاليت خود را ابتدا كرد، و اكنون قيمت آن يك سري ميليارد دلار محاسبه مي شود . به طور متوسط هر استفاده كننده هفت بار در روز به ورقه اختصاصي خود در Google+ مراجعه مي كند و در گروه سه ساعت و 46 دقيقه در آن حضور مي يابد . بخش اعظم مطالبي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك گذارده مي شود، كمتر از 60 كاراكتر دارااست و 6 .97 درصد از ترافيك اينترنتي عالم در اختيار Google+ مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۱:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :