مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اين مثالي از RelativeLayout بي آلايش


اين مثالي از RelativeLayout بي آلايش ميباشد كه ما آن را در يك فصل غير وابسته باز‌نگري خوا‌هيم كرد. TextView يك در دست گرفتن اندرويدي براي ايجاد GUI (واسط گرافيكي استفاده كننده) ميباشد و دارنده اتريبيوت هاي مختلفي مانند android:layout_width، android:layout_height و غيره ميباشد كه براي تهيه پهنا و ارتفاع و غيره به فعاليت ميروند. @string به فولدر strings.xml بنا شده در فايل­ ي res/values اشاره مي نمايد. بدين ترتيب، @string/hello_world به حرفه­ ي hello تعريف و تمجيد گرديده در فولدر strings.xml اشاره مينمايد كه "Hello World!" ميباشد. اجراي نرم افزار : 

طراحي اپليكيشن در مشهد

بياييد كارايي كنيم كه برنامه ­ي Hello World! اي كه توليد كرديم را اجرا كنيم.اينجانب فرض مي‌كنم كه شما AVD خويش را در حين نصب دور و اطراف Android studio توليد نموده ايد. براي اجراي نرم افزار در Android studio  ، پوشه هاي اكتيويتي يكي پروژه هاي خويش را گشوده فرمائيد و بر روي آيكون Run ، از نوار ابزار كليك نمائيد.Android studio  نرم افزار را بر روي AVD شما نصب ميكند و آن را ابتدا ميكند و در صورتيكه كه تمامي چيز در خصوص نصب و نرم افزار شما صحيح باشد، پنجره Emulator ذيل را اكران مي‌دهد.
  تهنيت !!! شما او‌لين اپليكشن اندرويدي خويش را توليد كرديد، فعلا باقي‌مانده مقاله ها آموزشي  را به طور قدم به قدم دنبال فرماييد تا به يك برنامه نويس اندرويد حرفه اي تبديل گرديد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۰:۰۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :