مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

چه رازي در محبوبيت جهاني نرم افزار تيك‌ تاك پنهان ميباشد


از فعاليت افتادن تيك تاك هم اكنون پرسش بعضي يوزرها ميباشد چرا‌كه نرم افزار تيك تاك طي روزهاي اخير براي يوزرها اهل ايران تماما از فعاليت افتاده ميباشد.
اين نرم افزار كانال اجتماعي چيني كه اخيرا پرورش قابل توجهي در دنيا داشته روي توليد ويديوهاي كوتاه به وسيله يوزرها تمركز داراست و در كشورهاي گوناگون در هم اكنون پرورش و رقابت با اينستاگرام ميباشد. حتي هفته پيش فوربس خاطرنشان كرد كه گوگل پيرو خريد يك نرم افزار ويديويي براي رقابت با تيك تاك ميباشد.

طراحي اپليكيشن در مشهد


مقاله ها داراي ربط:چه رازي در محبوبيت جهاني نرم افزار تيك‌ تاك پنهان ميباشد؟اعتراف مديرعامل فيسبوك؛ تيك تاك در هند دوست داستني‌خيس از…تيك‌تاك كاركنان فيسبوك را شكار ميكنداپليكيشنهاي اهل ايران در تحريم نو اپل از عمل افتاده ميباشدهيچوقت رسما مسدودسازي تيك تاك در كشور ايران اعلام نشده البته با اعتنا به اينكه سواي فيلترشكن دسترسي به آن قابليت پذير نبود بعضي معتقدند كه‌اين نرم افزار در اصل از درون مسدود گرديده ميباشد.
بعضا يوزرها در كانال‌هاي اجتماعي البته مي گويند كه طي سه روز اخير تيك تاك حتي با فيلترشكن هم در دسترس نبوده و به لحاظ مي رسد كه در اصل با نقص‌ از سوي خويش سرورهايش هم مواجه ميباشد.
نقشه Downdetector نشان دهنده بروز گونه هاي در كانال تيك تاك در بعضا نقاط دنيا از پاراگراف تا حدودي در جمهوري اسلامي ايران ميباشد.
با اين هم اكنون موقتي پرسش در رابطه  عوارض از عمل افتادن تيك تاك به رنج به پاسخ دقيقي مي رسد.
پرورش سريع تيك تاك در دنياتيك‌ تاك كاسه دو سال توانست خويش را به جايگاهي برساند كه اينك از آن تحت عنوان رقيبي براي نت‌فليكس، يوتيوب، اسنپ‌چت و حتي چهره‌بوك خاطر مي كنند.
اين نرم افزار توانست در بيشتراز 150 مرزوبوم عالم كه به 75 گويش حرف ميكنند، بيشتراز يك ميليارد دانلود را براي خويش تثبيت نمايد. با ياري اين نرم افزار، يوزرها ميتوانند ويديوهاي كوتاه خويش را در موقعيت‌ها و با افكت‌هاي گوناگون تهيه و تنظيم كرده و در كانال‌هاي اجتماعي با ديگر يوزرها جهاني به اشتراك بگذارند.دور و بر عمل با اين قابل انعطاف‌افزار به سيرتكامل‌اي پباده سازي گرديده كه نيازي به ترجمه ندارد و به كارگيري از آن بسيار آسوده ميباشد. اين خصوصيت، برك چيره تيك‌ تاك در مقايسه با قابل انعطاف‌افزارهاي شبيه چيني همانند او‌چت و يا اين كه تنسنت به حساب مي آيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۲:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :