مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

خصوصيت هاي يگانه كاتلينگويش


خصوصيت هاي يگانه كاتلينگويش كاتلين هم مانند هر گويش ديگر، خصوصيت هاي مرتبط با خويش را دارااست كه به‌دنبال برخي از آن‌ها‌را بيان مي‌كنيم.
statically typed بودن كاتلينstatically typed بودن لهجه كاتلين دليلي بر مشخص و معلوم شدن متغيرهاي آن در حين كامپايل ميباشد.

طراحي اپليكيشن در مشهد
سود گيري از ابزار one-clickابزار one-click قابليت و امكان تبديل كدهاي جاوا به گويش كاتلين را مهيا مي نمايد. براين اساس مي اقتدار اعلام‌كرد كه كاتلين مبداء گشوده ميباشد و خصوصيت هاي اساسي جاوا را هم ارائه ميدهد.
كامل شدن خود كار كدهاكدهاي كاتلين به جهت هوشمند بودن اين گويش به صورت خود كار كامل شدن مي گردند و اين دستور سبب ساز مي‌شود كه چنانچه كدها را فراموش كرديد، به صورت خويش به خويش كامل شدن شوند.
اضافه كردن توابع در سورس كد كلاس هاكلاس هاي كاتلين قابليت اضافه كردن توابع يگانه را دارا‌هستند و بدين ترتيب برنامه نويسي آن را سريع خيس و ريلكس خيس مينمايند. اين توابع ماهر در لهجه كاتلين با اسم توابع Extension شناخته ميگردند.
سازش بالاابزارهاي كاتلين را به راحتي در گوشه و كنار اندرويد استوديو به كا بگيريد و سواي هيچ گرفتاري اي آغاز به كد زدن نماييد. گويش كاتلين با JDK6 سازگار شده‌است و اين قابليت و امكان براي شما موجود است تا آن را سواي هيچ مشكلي بر روي هر دستگاه كهن اجرا فرمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۸:۵۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :