مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اندرويد استوديو


اندرويد استوديو امروزه به وسيله كمپاني گوگل گزينه پشتيباني قرار گرفته ميباشد و از يكسري گويش به شيوه هاي متفاوت پيشتيباني مي‌كند و ميتوان اعلام كرد كه تجهيزات جذاب و قابل توجهي را براي برنامه نويسي اندرويد در لحاظ گرفته ميباشد كه از در ميان آن ميتوان به تغييرات شايان توجه در بخش هاي گرافيكي پباده سازي xml و ... پرداخت كه بي ترديد در مثال هاي ديگر وجود نداشته ميباشد و در جور خويش نادر نظير ميباشد.

طراحي اپليكيشن در مشهد
همينطور اندرويد استوديو و sdk هاي اندرويد به صورت تروتميز بوسيله شركت ها مربوطه اپديت مي‌گردد و دارنده پشتيباني كار كشته اي مي باشند.يك‌سري سال پيش در حالتي كه در يك مسئله ي مختص برنامه نويسي ميكرديد با ايرادات مختلفي مواجه ميشديد كه اكثر آن‌ها به جهت پيشتيباني ضعيف آن‌ها محسوب مي‌شود البته اندرويد استوديو از اين قاعده مستثني ميباشد و تماما نياز بسط دهندگان را تا جايي كه قابليت پذير باشد بر آورده نموده است.
چه زباني را براي برنامه نويسي اندرويد گزينش كنيم؟زباني كه گوگل از آن به طور گسترده پشتيباني مي نمايد گويش جاوا ميباشد و اخيرا گويش كوتلين هم معرفي شده‌است.بسيار از برنامه نويساني كه فعاليت توسعه و گسترش ي اندرويد را بر عهده دارا‌هستند از اندرويد استوديو به كار گيري مي نمايند و عقيده دارا هستند كه شايسته ترين گويش براي اين فعاليت جاوا ميباشد.
براي همين ممكن ميباشد در گير سردرگمي هايي در اولِ خط مش گرديد براي همين تصميم گرفته ايم تا درين مقاله به معرفي مهم‌ترين لهجه هايي كه در اندرويد استوديو گزينه به كارگيري قرار مي‌گيرد اشاره كنيم شايد بتواند برايتان موثر واقع شود.شما پيشين از هر چيز بايستي بدانيد كه گويش هاي اصلي برنامه نويسي اندرويد استوديو چه خصوصيت هايي دارا‌هستند و به چه برهان پيشنهاد مي‌شوند.
جاوالهجه برنامه نويسي جاوا يك لهجه برنامه نويسي شي گرا ميباشد كه به صورت گسترده به وسيله برنامه نويسان اندرويد آيتم به كارگيري قرار مي گيرد.اين گويش بيشترين شباهت را به لهجه c++ را دارااست به نحوي كه در صورتي با سينتكس c++ آشنا باشيد مي‌توانيد به راحتي و با صرف گويش اندكي مقدمات جاوا را به خير و خوبي خاطر بگيريد.البته تفاوتي كه‌اين لهجه با c++ داراست درين ميباشد كه از شي گرايي راحت تري سود مي برد.
بهره اي كه گويش جاوا داراست و آن را از بعضا گويش ها متمايز مينمايد اين ميباشد كه متعلق به يك سيستم ادله خاصي وجود ندارد و شما مي‌توانيد در هر جايي كه لازم داشته باشيد اين كد ها را اجرا فرمائيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۳:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :