مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

پايتون يك گويش برنامه‌نويسي سطح بالا


پايتون يك گويش برنامه‌نويسي سطح بالا و نسبتاً نو به حساب ميآيد؛ عمده آوازه و محبوبيت اين گويش برنامه‌نويسي به جهت ساختار بي آلايش‌اش ميباشد كه موجب گرديده هم يادگيري سادگي داشته باشد و هم في مابين منطقههاي مختلفي از علم ها كه نياز به محاسبات و برنامه‌نويسي دارا هستند نفوذ گسترده‌اي پيدا نمايد. در‌اين مقاله به توده‌بندي خصوصي مقاله ها فراگيري پايتون خبر نامه فرادرس پرداخته‌ايم.

طراحي اپليكيشن در مشهد
چنان كه پيش‌خيس در نوشته ي علمي «برگزيدگان و دوستداشتني‌ترين گويش‌هاي برنامه‌نويسي در سال 2۰1۸» در خبرنامه فرادرس ديديم، لهجه پايتون با در حيث به چنگ آوردن شاخص‌هاي متعدد در درجه سو‌مين گويش دوستداشتني در طي سال قبل قرار گرفته ميباشد.
كاربردهاي اين لهجه برنامه‌نويسي چندمنظوره چنان متنوع ميباشند كه امروزه در هر جايي از علم ها داده تا برنامه‌نويسي بك‌اند نرم افزار‌ها مي‌قدرت آن را روئت كرد. اكثري از اشخاص حتي آن را تحت عنوان جايگزيني براي پكيج‌هاي قابل انعطاف‌افزاري از قبيل matlab گزينه استعمال قرار مي دهند. در هر هم اكنون قدر مسلم اين ميباشد كه پايتون با سرعت بالايي در هم اكنون رويش و نفوذ در ناحيههاي متعدد برنامه‌نويسي ميباشد و انتظار مي‌رود در سال‌هاي آتي حتي بر اين محبوبيت گسترده نيز افزوده شود.



فهرست مقاله‌ها فراگيري پايتون با ايجاد اپليكشين هاي حقيقي و واقعيما در خبرنامه فرادرس در طي ماه‌هاي اخير 9 مقاله پروژه محور در مورد معرفي كاربردهاي متفاوت لهجه برنامه‌نويسي پايتون منتشر كرده‌ايم كه در آنها با طرح يك زمينه و حل كردن آن، روش به كار گيري عملي از اين گويش برنامه‌نويسي را نشان داده‌ايم. درپي فهرستي از اين مطالب و خلاصه‌اي از شرح فعاليت هر مورد را مراعات ميكنيد.
توليد نرم افزار ديكشنري — از صفر تا صداوليه نرم افزار پايتون كه گسترش داديم يك نرم افزار ديكشنري ميباشد. در‌اين فراگيري با طريق فعاليت با داده‌ها در قالب JSON و همينطور شيوه تبديل آنها به فن و تابع‌هاي متعدد پايتون براي عمل با حرفه‌ها آشنا شديم. ما درين يادگرفتن پيروز شديم تجهيزات توسعه يافته‌اي براي اصلاح خطاهاي استفاده كننده در هنگام وارد كردن واژه و جستجوي آن پباده سازي كنيم.
ايجاد نرم افزار نقشه اينترنت — به لهجه بي آلايشبخش دوم يادگرفتن‌ پروژه محور پايتون اختصاص به پباده سازي يك اينترنت نرم افزار براي اكران نقشه داراست. مهمترين نقطه قوت پايتون اين ميباشد كه براي هر كاري آبادي‌ها كتابخانه مهيا موجود است كه ميتوانيد از آن ها به كار گيري نمائيد. ما در‌اين فراگيري براي اكران نقشه از كتابخانه Folium ياري ميگيريم. به اين ترتيب يا اين كه پروسه نصب كتابخانه، اضافه كردن نشانگر منفرد و چندگانه، تغيير و تحول رنگ نشانگرها و آيكون‌ها و بار گذاري نقشه بسته به حالت آشنا مي‌شويم.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۳۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :