مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

اپليكيشن هايي براي به كار گيري صحيح


عصر، گرفتاري اكثري از بشر‌هاي امروزي ميباشد . آيا تاكنون به اين گزينه تفكر كرده‌ايد كه در طول روز عصر كافي براي انجام كارهايتان نداريد و در انتهاي روز عصر ناچيز مي‌آوريد؟ خوشبختانه در بعد از ظهر تكنولوژي زندگي مي كنيم و براي هر مشكلي چاره هوشمندي وجود دارااست . فناوري ياري مي‌كند تا زمانتان را به بهترين شكل مدير فرماييد و براي هيچ كاري وقت كم نياوريد . در اين مقاله به ارزيابي اپليكيشن هاي عالي براي رئيس مدت زماني اختصاصي دانشجو ها مي‌پردازيم، در شراي دانش جو هم نباشيد، ممكن مي باشد هرروز با انبوهي از شغل هاي عقب‌افتاده روبه‌رو باشيد، پس خوب خيس مي باشد تا انتهاي اين نوشته ي علمي مارا همراهي كنيد . 
طراحي اپليكيشن در مشهداپليكيشن هايي براي به كار گيري صحيح از برهه زماني زماني براي دانشجويان در شراي هميشه با برهه زماني تحويل پروژه‌ مشكل‌داريد و به‌پيمان‌پر اسم و رسم در دقيقه ۹۰ كارهايتان را انجام مي‌دهيد، كافي مي‌باشد يك‌توشه اپليكيشن‌هاي اين ليست را امتحان كنيد، با ما يار و همدم باشيد: myHomework Student Planner زماني كه اسم تكليف آورده مي‌شود، ذهن ما به سمت «كودك مكتب‌اي‎ها» كشيده ميشود البته اين اپليكيشن، يك برنامه فراوان كاربردي براي تمام محصلين ميباشد، از علم‌آموزان تا دانشجويان! اپليكيشن myHomework Student Planner، كه يك برنامه‎ريز هوشمند ميباشد، تقويمي را در اختيارتان قرار مي‌دهد كه ميتوانيد تاريخ انجام دادن تكاليف، امتحانات و پروژه‌ها و حتي اتفاقات كليدي را معين فرماييد . بعد از انجام دادن تكاليف مي توانيد تقويم را به‌روز نماييد و داده ها ما يحتاج را طولاني خيس كنيد، اين قابليت براي تحويل پروژه‌ها راز موعد بسيار كاربردي مي باشد . يوزرها متعددي تجربه‌هاي خوبي از اپليكيشن myHomework Student Planner داشته‌اند، لحاظ يك عدد از كاربران درباره با اين اپ كاربردي بسيار ديدني ميباشد: اپليكيشن myHomework Student Planner به اينجانب كمك كرد تا در آزمون پايان‌ترم نمره بي نقص را بگيرم . براي به كار گيري ورژن فاقد تبليغات اين برنامه، مي بايست سالانه ۴ .۹۹ دلار هزينه پرداخت كنيد . 
Trello Trello يكي ديگر از اپليكيشن‎هاي خوب مديريت و سود‌وري از دوره، Trello ميباشد . ترلو به شما اين امكان را مي‌دهد كه پروژه‌هايتان را دربردهاي گوناگون گونه‌بندي كنيد، چه بسا در‌صورتي‌كه در پروژه‌اي هم‌گروهي‌هاي مختلفي داريد، با طولاني خيس كردن آن ها به Board ها و كارت‎هاي گوناگون، نصيب‌هاي پروژه و وظايف هر يك از اعضا را مدير نماييد . در ترلو قابليت و امكان ايجاد ليست‌ كارها موجود هست، مي توانيد ليستي براي كارهاي انجام‌گرديده و در هم اكنون انجام بسازيد و بعد از اتمام هر كار، كارت مرتبط با آن را در زيرمجموعه انجام‌گرديده قرار دهيد . سواي شك وترديد ترلو يكي از ابزارها و اپ هاي خوب براي مديريت پروژه‌ها مي‌باشد . اين برنامه به‌فيس مجاني قابل‌به كار گيري بوده و براي سيستم‌ادله‌هاي اندرويد، آي‌وي‎اس و ويندوز قابل‌دسترسي ميباشد . اپليكيشن ويندوز ترلو به‌تازگي در اپ استور مايكروسافت ارائه‌شده‌است . 
Evernote evernoteEvernote يك عدد از شايسته ترين اپليكيشن ها براي تثبيت و گونه‌بندي تكاليف و پروژه‌ها و حتي نوشته‌هاي روزمره مي‌باشد . Evernote به شما اين قابليت را ميدهد تا از دستگاه‌هاي مختلف به اين برنامه دسترسي داشته باشيد و تمام ورژن‌ها باهم همگام‌سازي مي شوند . كاربران مي توانند كارهاي موردنظرشان را در يك نسخه انجام دهند و بعد از آن در دستگاهي ديگر كار خويش را ادامه دهند . توشه گذاري مطالب در اورنوت هيچ محدوديتي ندارد، ميتوانيد به‌راحتي پوشه متني، عكس، صدا، تصوير، كليپ و چه بسا فايل‌هاي PDF خويش را در اين اپليكيشن ذخيره نمائيد . امكان به اشتراك‌گذاري ايده‌ها و مطالب با ساير اشخاص از ديگر قابليت‌هاي عالي اورنوت است .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۲:۰۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :