مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

شاخص NPS و چگونگي انجام حيث سنجي

طراحي اپليكيشن در مشهد 
در نوشته‌ي علمي پيشين ما شما را با شاخص NPS و چگونگي انجام حيث سنجي شاخص NPS آشنا كرديم. درين نوشته‌ي علمي قصد داريم به شما نكاتي در خصوص بهبود و پرورش كسب و كار از طريق اين NPS را به شما بياموزيم و بگوييم چه‌طور مي توانيم كسب و عمل خود را با به كارگيري از شاخص NPS پرورش دهيم.
۱- استعمال از NPS به خواسته نتيجه ها بهتر در بازاريابينظر سنجي شاخص NPS يك راه و روش بسيار خوب براي افزايش عملكرد هاي بازاريابي شما است. اين‌راه با تمركز بر روي رضايت مشتري به شما اجازه مي‌دهد تا دقيقا بدانيد كه مشتريان شما چه بخش هايي از خدمات يا محصولاتتان را بيش تر دوست دارند. اين نگرش عملي مي‌تواند به تيم بازاريابي شما كمك كند تا بتوانند با تمركز بر آن جنبه ها مشتريان بالقوه بيشتري به دست آورند.
اين شيوه و اين نوع اطلاعات به خصوص در صورتي شما بودجه بازاريابي محدودي داشته باشيد بسيار اهميت دارد. زيرا به شما اين امكان را ميدهد تا تنها جنبه هايي را كه مشتريان را به سمت قيف فروش هدايت مي‌كند در لحاظ بگيريد.
NPS مي تواند به كارايي هاي بازاريابي شما به راه‌هاي ديگر نيز كمك كند:
در صورتي شما مشتريان خود را از دست مي‌دهيد، ميتوانيد دقيقا به دليل اين اتفاق پي ببريد و بدانيد در كمپين هاي بازاريابي بعدي مي بايست چه عملكرد هايي درباره‌ي آن انجام دهيد.شما مي‌توانيد از نظرها منفي مشتريان، پيشين از اينكه اين نظريات را در شبكه‌هاي‌اجتماعي به اشتراك بگذارند و عكس العمل بدي داشته باشد باخبر شويد و قبل از اينكه شهرت شركت خود را از دست بدهيد جلوي آن را بگيريد.با توجه به تمام داده هاي دقيق و قابل اندازه گيري، شما به احساسات مشتري خود دسترسي پيدا مي‌كنيد و از اين شيوه ميتوانيد اهداف قابل اجرا براي مجموعه خود گزينش نمائيد و ارزيابي بر پيشرفت برند خود را ساده تر فرمائيد.۲- استفاده از NPS به خواسته افزايش فروشبا پرسيدن سوالاتي كه در بخش دوم حيث سنجي شاخص NPS پرسيده مي گردد و معمولا سوالاتي با انتهاي باز مي باشد، شما مي‌توانيد بفهميد كه مشتريان مال يا خدمات شما را چه طور مي‌بينند. از اين‌شيوه نه صرفا رويه پيشرفت را خواهيد فهميد بلكه به شما خواهد فهماند كه خطاها فروشتان چه چيزي است و بخش بازاريابي شما مي تواند براي فروش بيش تر بر روي آن تمركز كند.
اين دقيقا چيزي است كه شما براي توليد رابطه و وفاداري با مشتريان جانور خود بايد ساخت نمائيد. اين يك كدام از ديرين ترين ادعاهاي كسب و فعاليت است كه مي‌گويد ۲۰درصد از مشتريان فعلي شما ۸۰درصد از درآمد آينده شما را تشكيل مي‌دهند. اين به آن معني مي باشد كه مشترياني كه از كسب و كار شما راضي هستند احتمال بيشتري داراست تا از شما خريد كنند نسبت به مشترياني كه تنها به توليدات شما علاقه نشان داده اند.
يك كدام از از ديگر دلايلي كه نشان ميدهد تمركز بر روي نمره حاصله از نظر سنجي شاخص NSP شما مي‌تواند به افزايش فروش كمك كند اين است كه مشتريان راضي احتمال بيشتري داراست كه برند شما را به ديگرافراد سفارش كنند. البته دقيقا چه گونه روي فروش تاثير مي گذارد:
مشتريان معرفي شده، دست كم ۱۶درصد براي شما منفعت بيشتر توليد مي‌كنند.افرادي كه به وسيله دوستانشان به يك كسب و عمل معرفي ميگردند، ۴ برابر بيشتر از افراد عادي تبديل به مشتري مي‌شوند و خريد مي كنند.مشتريان معرفي شده به طور معدل ۱۶ درصد ماندگارتر از مشترياني هستند كه معرفي نشده اند.۳- به كار گيري از عكس العمل مشتريان ناراضي در NPS براي برند سازييكي‌از بهترين شيوه هاي رشد كسب و كارتان اين است كه از شاخص صدق استفاده فرمائيد تا بتوانيد آينده را پيش بيني نمائيد. براين اساس خواهيد توانست منابع و نيروي انساني را در سازمان خود تخصيص دهيد. خبر خوب اينكه نظر سنجي شاخص NPS مي تواند شما را در انجام اين كار ياري كند. از آنجايي كه اين نظر سنجي رضايت مشتري را اندازه گيري مي كند، مي توانيد تا حدودي پيش بيني فرماييد كه چه تعداد از متشريان احتمال دارااست كه از شما دوباره خريد كنند.
تنها ما نيستيم كه اين لحاظ را داريم بلكه بخش اعظمي از افراد كه حالت هاي مهمي در شركت هاي بسيار برنده دارند بر اين دستور معتقد ميباشند و آن را مي‌پذيرند. بسته به تعداد مشتريان راضي كه برند شما‌را به ديگرافراد پيشنهاد مي كنند، شما مي‌توانيد تا حدودي رويش كسب و كار خود را پيش بيني نمائيد. با پيگيري اين نوع مشتريان مي‌توانيد پيش بيني دقيق تري داشته باشيد و به آنها از طرق مختلق مثل دادن تخفيف و غيره انگيزه بيشتري براي معرفي كسب و كار شما به دوستان و آشنايان و خانواده خود بدهيد. علاوه بر اين شما مي‌توانيد آنان را تشويق نمائيد كه نام تجاري شما‌را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذارند و از وب سايت يا كاغذ اجتماعي خود به وبسايت شما پيوند دهند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۵:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :