مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

چطور ربات را در كانال اضافه كنيم و راهنماي ساخت كليد شيشه اي

طراحي اپليكيشن در مشهد  
بيشترين كاربرد ربات در شبكه هاي تلگرام به چنگ آوردن توصيه از مشتريان و اكران كالاهاي ديگر دكان به مشتريان ميباشد.
فرض نمائيد شما دركانال تلگرامي مغازه خويش عكس يك فرآورده و توضيحات فرآورده و ارزش را ارسال نموده ايد و مشتري از آن فرآورده خوشش آمده و مي‌خواهد بخرد، چطور مي بايست اينكار را بكند؟
به شما پيام دهد؟ به تارنما برود و از دربين كلي متاع مجدد دنبال كالاي متبوع بگردد؟
با به كارگيري از ربات ميتوانيد يك كليد خريد سريع ساخت فرمائيد و آنرا ذيل پست خويش در شبكه بگذاريد، استفاده كننده با كليك روي آن وارد ربات گرديده و ربات دقيقا به عبارتي متاع را به مشتري توصيه مي‌دهد تا بتواند توصيه دهد.
در‌حالتي كه هنوز ربات نداريد ميتوانيد از روش راهنماي ايجاد ربات فروشگاهي اينكار را انجام دهيد.
راه اندازي inline mode
براي توليد دكمه ي شيشه اي در آغاز مي بايست موقعيت inline ربات را فعال فرماييد. در صورتيكه هنگام ايجاد ربات اينكار را نكرده باشيد فعلا مي‌توانيد با مراجعه به botfather اينكار را انجام دهيد.
در تلگرام اسم botfather را كاوش نماييد يا اين كه روي اين لينك و پيوند كليك نماييد.با زدن فرمان /mybots ليست ربات هاي شما‌را اكران ميدهد. روي اسم ربات خويش كليك نمائيد و دكمه ي botsettings را بزنيد. آن‌گاه روي دكمه ي inline mode كليك كرده و دكمه ي Turn On را بزنيد. ( در‌صورتي‌كه پيش از اين فعال كرده باشيد اينجا نوشته turn off)با فعال شدن شرايط اينلاين هنگامي شما در متن چت ها نماد @ را بزنيد و نام ربات خويش را تايپ نمائيد به شما اين قابليت را ميدهد كه در ليست توليد ها سرچ فرمائيد.
فرض فرمائيد اسم ربات اينجانب sepehrbot باشد. با تايپ @sepehrbot اسپيس و به عنوان مثال تايپ "آيفون" تمام تلفن همراه هاي آيفون در يك جعبه گشوده مي‌گردد.
با تعيين هر يك داده ها اين مال و دكمه ي توصيه در پايين آن توليد مي‌شود.




چطور كالاها را در شبكه بيش تر كنيم؟
چندين رويه موجود است، نخستين اينكه وارد شبكه گرديد و با به كارگيري از جستجويي كه در مرحله ي پيشين فراگيري داده شد در شبكه كالايي كه ميخواهيد را ارسال فرمائيد.
چاره دوم اينكه در ربات هر كالايي را كه ميخواهيد پيدا فرمائيد و با به كارگيري از كليد توصيه به دوست مثل هنگامي كه آنرا به يك دوست سفارش مي دهيد، آنرا به شبكه سفارش دهيد.
چاره سوم استعمال از لينك و پيوند ربات ميباشد. در‌حالتي كه به كالاهايي كه در ربات موجود است توجه نماييد در پايين متن توضيحات متاع يك پيوند خريد ربات هم است. مي‌توانيد اين پيوند را اسكن نمائيد و در متن هايي كه ميخواهيد از آن به كار گيري فرماييد.


آيا ربات ميتواند عمل گذاشتن كردن اتوماتيك كالاها در شبكه را نيز انجام دهد؟
اكثري مي پندارند با افزودن ربات در شبكه تلگرامي، مسئوليت صادر كردن مطالب نو را به ربات مي سپارند. البته اين عمل به عارضه ها متعددي غلط ميباشد.
مهم‌ترين ادله اينكه رئيس شبكه ميباشد كه تشخيص ميدهد چه مطلبي را چه وقتي در شبكه قراردهد و در صورتي قرار باشد با هر توشه ورود جنس در مدير ربات آنرا در شبكه پست نمايد ممكن ميباشد در ساعت ها غير معمول يا اين كه تعداد متعددي پست به طور غير منظم ارسال شود. 
در فيض بهتر ميباشد با صرف قدري وقت اضافه اينكار را رئيس شبكه انجام دهد. ضمن اينكه با بودن ربات نيازي وجود ندارد مطلقا تمام توليدات را در شبكه هم بگذاريد و با پيوند دادن به ربات استفاده كننده مي‌تواند سريع خيس و شل خيس كالايي كه ميخواهد را پيدا نمايد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :