مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

يادگيري موبايلي و استفاده از اپليكيشن ال ام اس


يادگيري موبايلي و استعمال از نرم افزار ال ام اس در حوزه صنعت اموزش انلاين تخت‌گاز در هم اكنون توسعه ميباشد. ال ام اس موبايلي چه مي باشد؟ چه مشخصات و چه منافعي دارااست؟ براي تعيين شايسته ترين نرم افزار ال ام اس چه فاكتور هايي را مي بايست مد حيث در اختيار بگذاريم؟بخش اعظمي از اشخاص نسل نو ترجيح مي‌دهند كه با سرعت و سطح دشواري دلخواه خويش به علم آموزي و يادگيري بپردازند. آن‌ها  طراحي اپليكيشن در مشهد نمي‌خواهند كه در يك كلاس درس سنتي بنشينند. به جاي آن ترجيح مي‌دهند موبايل هوشمند يا اين كه تبلت خويش را در مشت بگيرند و با استعمال از آن‌ها به يادگيري بپردازند. ورژن هاي نرم افزار موبايلي سيستم مدير يادگيري و اپليكيشن يادگرفتن مجازي، محتواي آموزشي را در قالب صدق بدين يوزرها ميرساند.

ورژن موبايلي اپليكيشن فراگيري مجازي LMSشايسته ترين اپليكيشن ال ام اس موبايلي، قابل انعطاف افزاري ميباشد كه يادگرفتن و يادگيري، رئيس محتواي فراگيري الكترونيكي، پيگيري و غيره را روي ابزار هاي موبايلي ممكن مي‌نمايند و اين موردها را سواي نياز به اتصال هميشگي به وب در دسترس قرار ميدهد. امروزه كاربرد يادگيري موبايلي يا اين كه mLearning به طور روز افزوني در كليه صنعت هاي در درحال حاضر ارتقا ميباشد(براي مثال صنعت خودروسازي، صنعت هاي جان دار در حوزه سالم و خرده فروشي ها و غيره).

چرا مي بايست يك نرم افزار ال ام اس را گزينش فرمائيد؟فراگيري نيرو هاي فعاليت راه و روش به دور و نيروي عمل متفرق در سطح دنيا فقط با يادگرفتن و يادگيري موبايلي در هر عصر، جاي جاي و با استعمال از هر دستگاه قابل حملي ممكن ميباشد. نتيجه ها تحقيقاتي كه مجموعه تحقيقاتي Ambient Insights در سطح جهاني در خصوص بازار يادگيري موبايلي انجام داده اند نشان مي‌دهد كه درآمد يادگيري موبايلي در سال 2109 در 32 سرزمين سه برابر خواهد شد. به كار گيري از يك سيستم lms براي دستگاه هاي گوشي يا اين كه به عبارتي نرم افزار ال ام اس، علم پذيران و كارمندان زير فراگيري را قوي مي سازد نرم افزار يادگرفتن مجازي را در گوشي يا اين كه تبلت خويش نصب نمايند و در هر لحظه اي كه نياز پيدا مي‌نمايند به يادگرفتن ها مراجعه نمايند. شايسته ترين ال ام اس هاي موبايلي گسترش داده گرديده در سطح عالم خصوصيت هاي باورنكردني و شگفت انگيزي دارا‌هستند كه موقعيت اجراي يك مراحل فراگيري و يادگيري الكترونيكي بي سابقه را آماده مي‌نمايند.
نرم افزار ال ام اس و برنامه هاي گوشي آموزشي سفارشي، تجارب يادگرفتن فردي سازي گرديده را ارائه ميدهد و براين اساس حس هدف و تعامل خير و خوبي را در علم آموزان توليد مي‌نمايند.

خصوصيت هاي نرم افزار ال ام اس
مي‌توانيد زمان هاي يادگيري آنلاين تعاملي را با استعمال از ابزارهاي نوشتن ساخت فرمائيد و محتواي الكترونيكي آموزشي را به طور HTML5 منتشر فرماييد، كه هم در تلفن هاي هوشمند و هم تبلت ها قابل دسترسي باشند. همينطور، ابزارها و اپليكيشن هاي نوشتن محتواي فراگيري آنلاين، فولدر هاي پاور پوينت و ورد را به فرمت HTML5 تبديل مي‌نمايند تا از ارائه و تحويل صحيح يادگرفتن ها به مخاطب اطمينان وجود داشته باشد.روش يادگيري موبايلي يا اين كه mLearning، با پيشرفت و توسعه ساعت هاي هوشمند و گجت هاي پوشيدني در اطراف هاي يادگيري مدرن رو به ارتقاء و بسط ميباشد. براي مثال، يك نرم افزار يادگرفتن مجازي روي موبايل يوزرها را حاذق مي سازد حتي‌در شرايط آفلاين نيز بتوانند برنامه يادگيري و عصر هاي يادگرفتن مجازي را دانلود و استعمال نمايند.شركتهاي و ارگان هاي پهناور، مقر وسيع و گسترده اي از پرسنل از پاراگراف كارمندان راه و روش به دور دارا‌هستند كه‌اين اشخاص از مكان هايي با مسافت هاي زياد از هم براي سازمان فعاليت ميكنند. علاوه بر لزوم خريدن موقعيت فراگيري از راه و روش به دور براي كارمندان از شيوه به دور، سازمان ها مي بايست كارمندان خويش را در قضيه تطابق، فروش، ورود به سيستم و بقيه مورد ها يادگرفتن دهند. رئيس ها مي‌توانند با آپلود كردن عصر هاي فراگيري متعدد در نرم افزار هاي نرم افزار ال ام اس سفارشي، با گاز كاركنان خويش را در رابطه برنامه هاي آموزشي آينده مطلع نمايند. در فيض، با يك روزنگار آموزشي، پرسنل چه در منزل باشند، چه در يك نشست كاري يا اين كه هر كشور ديگري، از برنامه هاي آموزشي خويش خبردار خواهند شد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۴:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :