مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

معرفي بهترين اپليكيشن هاي ساخت استوري اينستاگرام

نرم افزار هاي ايجاد استوري اينستاگرام فونت كندي كاربرد حياتي هايپ تايپ ساختن ويدئو و عكس‌هاي متحرك مي باشد . مي‌توانيد متن موردنظر خود را با فونت ها و افكت‌هاي متنوع و چه بسا به فيس متحرك به عكس يا اين كه فيلم طراحي اپليكيشن در مشهد  طولاني تر فرمائيد و انتخاب نماييد كه نوشته موردنظرتان براي چه عصر اكران داده شود . قابليت و امكان تغيير و تحول بعد ها فولدر خروجي در هايت تايپ وجود دارد . فرآورده اين نرم‌افزار را ميتوانيد در قالب پوشه‌هاي GIF و يا اين كه MP4 ذخيره و در اينستاگرام آپلود فرمائيد . 
حذف محتواي اجباري يك كدام از پركاربردترين امكان‌هاي اين اپليكيشن است . براي مثال در شرايطي كه از موضوع عكس را دوست نداريد، ميتوانيد آن را به طور بدون نقص عوض فرمائيد . هايپ تايپ بدون‌پول است و در دو نسخه اندرويد و iOS در دسترس كاربران جاي‌دارد .
پباده سازي نرم افزار در مشهددانلود FontCandy از آيتونز نرم افزار هاي ساخت استوري اينستاگرام هايپ تايپ يكي از نرم افزار هاي ساخت استوري اينستاگرام هايپ تايپ است كه كاربرد حساس آن ساختن كليپ و عكس‌هاي متحرك است . ميتوانيد نوشته موردنظر خود را با فونت ها و افكت‌هاي متنوع و چه بسا به رخ متحرك به عكس يا فيلم بيش تر فرمائيد و تعيين نماييد كه متن موردنظرتان براي چه دوران اكران داده شود . قابليت تغيير بعدها فولدر خروجي در هايت تايپ موجود هست . كالا اين نرم‌افزار را مي‌توانيد در قالب پوشه‌هاي GIF و يا MP4 ذخيره و در اينستاگرام آپلود كنيد . حذف محتواي اجباري يكي از پركاربردترين قابليت و امكان‌هاي اين نرم‌افزار مي باشد . مثلا در حالتي كه از مورد عكس را دوست نداريد، مي توانيد آن را به طور بي نقص عوض نماييد . هايپ تايپ بدون‌پول مي باشد و در دو نسخه اندرويد و iOS در دسترس يوزرها قراردارد . دانلود Hype-Type از آيتونز دانلود Hype-Type از گوگل پلي استور نرم افزار هاي ساخت استوري اينستاگرام اين شات اين شات يكي از محبوبترين نرم‌افزارهاي ماهر اديت عكس و فيلم ميباشد هم از موبايل‌هاي اندرويدي و نيز از موبايل‌هاي آيفون پشتيباني مي‌نمايد . با اين نرم‌افزار مي‌توانيد به راحتي عكس‌هاي خود را فارغ از كراپ كردن در اينستاگرام منتشر نماييد . در‌صورتي‌كه موضوع عكس را نمي پسنديد، مي توانيد به راحتي آن را عوض فرماييد . به علاوه مي‌توانيد ترانه و متن را با افكت‌هاي متنوع به عكس و كليپ طولاني تر فرماييد . يكي‌از ديگر از كاربردهاي اين شات تنظيم داب اسمش مي باشد . مي‌توانيد كليپي از عكس‌هاي يادگاريتان تنظيم كنيد و ترانه دلخواه تان را به آن اضافه نمائيد . اين نرم‌افزار از قابليت و امكان بيش تر كردن هشتگ نيز پشتيباني ميكند و نيازي نمي باشد آن گاه از آپلود كردن عكس در اينستاگرام به صورت دستي به آن هشتگ بيش تر نماييد . دانلود InShot از آيتونز دانلود InShot از گوگل پلي استور ايده ديگري كه در في مابين سلبريتي ها دوستداران متعددي دارد، اين مي باشد كه براي استوري هايي كه هايلايت مي كنيد، كاور طراحي نماييد . اين فعاليت به هايلايت‌هاي شما نظم مي‌دهد و از نظر ظاهري تاثير زيادي بر جذب مخاطب داراست . براي اين عمل مي توانيد از يك طرح واحد استفاده نماييد و براي هر مورد، يك آيكون در نظر بگيريد . نرم افزار هاي توليد استوري اينستاگرام موضوع ديگري كه بايد در لحاظ داشته باشيد، اين است كه بسته بدين كه پست يا استوري را چه وقتي در اينستاگرام منتشر ميكنيد، تعداد بازديدكنندگان آن مختلف خواهد بود . پست ديگر ما در زمينه بهترين مدت وقتي ارسال پست در اينستاگرام ممكن مي باشد براي شما اثر گذار باشد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :