مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تارنما ريسپانسيو يا اين كه نرم افزار گوشي


تارنما ريسپانسيو يا اين كه نرم افزار گوشيدر زمان ساليان اخير فرآيند به كار گيري از طراحي اپليكيشن در مشهد همراه و تلفن همراه هاي هوشمند بسيار ارتقاء يافته ميباشد.ادله اين فرمان دسترسي كليه به وب و آساني عمل با نرم افزار ها و موبايل هاي هوشمند ميباشد.در‌اين نوشته‌ي‌علمي ميخواهيم با تفاوت هاي سايت ريسپانسيو و نرم افزار تلفن همراه آشنا شويم.

غولهاي تكنولوژي در ساليان اخير تغييرات بخش اعظمي داشته و خويش را با واقعيتهاي جانور تطبيق داده اند. گوگل كدهاي خويش را براي تارنما بر پايه ي گوشي كه اكثري از يوزرها از آن به كار گيري مي نمايند تصحيح كرده و ابزارهاي اكثري را براي امداد به صاحبان وبسايت ها در سمت و سوي محاسبه چگونگي عكس العمل اينترنت سايتهايشان به محيطهاي گوناگون موبايلي آماده نموده است. به اين ترتيب ميتوانيم استنباط كنيم كه در صورتيكه شما مالك يك اينترنت سايتي مي‌باشيد كه به نيكي بر روي گوشي سعي ندارد، به احتمال زياد زمان هاي تجاري اكثري را از دست داده و انتظار شما از رويش آنلاين كسب و كارتان تا 60% كاهش خواهد يافت.
ساخت سايت ريسپانسيواينترنت سايتهاي رسپانسيو براي يوزرها تلفن هاي هوشمند و يا اين كه تبلت ها به خير سعي دارا‌هستند. درين دسته طراحي وب شركتي ، ميتوانيد چيزهايي را برطبق مدل دستگاه مصرف شده به وسيله استفاده كننده نهفته كرده و يا اين كه به اكران بگذاريد. دقيقا به عبارتي چيزي كه شما براي ساخت يك تارنما مطلوب مبني بر تلفن همراه كه سعي نيكي با خدمت هاي جستجويي مانند بينگ، گوگل، ياهو و غيره داشته باشد در تارنما هاي رسپانسيو در چنگ شما قرار خواهد گرفت و با غول هاي تكنولوژي كنوني همدم خواهيد شد. ارزش ساخت وب سايت رسپانسيو به صورت طبيعي فراتر از اينترنت سايتي ميباشد كه فقط براي دسكتاپ پباده سازي مي‌شود.
نرم افزار ها يا اين كه قابل انعطاف افزارهاي تلفن همراهاز طرفي ديگر، يك اپليكيشن تلفن همراه، چيزي ميباشد كه شركت هاي بزرگتر براي ارتقاء و بهبود تجربه يوزرها خويش از امكاناتشان پباده سازي و بهره‌برداري ميكنند. به عنوان مثال، در‌حالتي كه به تارنما آمازون و اپليكيشن بر اساس گوشي آن نگاهي بيندازيم، به آساني تفاوت هاي ميان اين نرم افزار گوشي و سايتي كه بر روي كامپيوتر مشاهده ميكنيد را فهم و شعور كرده و علاوه بر اين تفاوت هاي آشكاري ما دربين آنچه كه از تارنما آمازون در كامپيوتر و موبايل هوشمند يا اين كه تبلتتان مشاهده ميكنيد موجود هست.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۹:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :