مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

25 اپليكيشن براي كسب و كار


نرم افزار هاي كسب و عمل؛ 25 نرم افزار برتر موبايل يار و همدم براي كسب و شغل هاي سال 2019
كمپاني شما به خير و خوبي به عبارتي قابل انعطاف افزاري ميباشد كه آن را اداره مي‌نمايد. ابزارهاي متعددي براي تعيين وجود دارا‌هستند و همين فرآيند گزينش را طراحي اپليكيشن در مشهد خلل مي‌نمايد. اين قضيه به خصوص در گزينش نرم افزار هاي كسب و عمل بيش تر مشاهده ميشود؛ بخش اعظمي از اين نرم افزار ها به صورت ذاتي به قابل انعطاف افزارهاي دسكتاپ متصل ميباشند. متأسفانه، نمي توانيد اين نياز را ناديده بگيريد. كمپاني شما صرفا روي دسكتاپ، در محل كار يا اين كه در روزهاي كاري هفته از ساعت 9 صبح تا 5 عصر فعاليت نمي نمايد. كسب و فعاليت شما يك روند 24 ساعته در 7 روز هفته ميباشد. با پروسه كاري 24 ساعته، بررسي شما مي بايست هم 24 ساعته باشد. نرم افزار هاي كسب و عمل به شما اذن مي‌دهند تا با اين ذهنيت عمل فرمائيد.
ما اين نوشته‌علمي را جمع آوري كرده ايم تا به شما امداد كنيم شايسته ترين نرم افزار ها را براي كسب و عمل خويش تعيين نماييد. اين ليست دربرگيرنده كليه چيز از منابع انساني (HR) تا مدير داده ها و ارتباطات ميباشد؛ ولي اين ليست ابدا بدون نقص وجود ندارد؛ هر روز نرم افزار هاي كسب و فعاليت جديدي وارد بازار ميگردند كه مي‌توانيد از آنها براي بهبود فعاليت خويش به كار گيري نمائيد؛ ولي اين ليست مملو از شايسته ترين ابزارهايي ميباشد كه ما خودمان در آزمايشگاه هايمان آزمايش كرده ايم. اميد داريم كه از ميانشان تعيين خير داشته باشيد.
حسابداري و هزينه هاي
1- NetSuite OneWorld
اين نرم افزار يك سيستم طرح ريزي تجاري منابع (ERP) را براي موسسات پهناور و كوچك مهيا مياورد. اندازه ي سيستم قادر است با اندازه ي كمپاني سازگار شود. با اين برنامه ي تلفن همراه هم پا ميتوانيد گزارش هزينه هاي، توصيه هاي خريد، داشبوردهاي كسب و عمل و داده هاي تثبيت گرديده ي امنيتي را مدير فرمائيد. اين برنامه قادر است وقتي كه از رايانه يا اين كه لپ تاپ خويش بدور مي باشيد يك ابزار همگي كاره براي رئيس تجارت شما باشد.
2- Acumatica
Acumatica شايسته ترين اپليكيشن دفتر كار كل حسابداري همگاني در بازار ميباشد. از آنجايي كه‌اين ابزار بر پايه ي مرورگر فعاليت ميكند، ميتوانيد از هر ابزاري كه به وب متصل ميباشد به داده هاي حسابداري خويش دسترسي داشته باشيد، يا اين كه مي‌توانيد نرم افزار هاي اندرويد يا اين كه iOS را دانلود فرماييد. از روش نرم افزار ها ميتوانيد كارت هاي عصر، گزارش هاي هزينه هاي فعاليت و پيشنهاد هاي خريد را وارد فرمائيد و به ابزارهاي بسيار ديگري دسترسي داشته باشيد.
3- Expensify
در حالتي كه درپي شايسته ترين اپليكيشن گزارش هزينه هاي براي تلفن همراه همدم خويش ميگرديد، Expensify به عبارتي چيزي ميباشد كه به دنبالش مي باشيد. اين نرم افزار به شما اذن مي‌دهد از روش اندرويد يا اين كه iOS رسيدها را آپلود فرمائيد. اپليكيشن در هر دو ورژن از كپي هوشمند OCR به كارگيري مي‌نمايد. بين ابزارهايي كه تا به امروز با آنها عمل كرده ايم، اين نرم افزار شايسته ترين كاركرد را در پردازش درست اطلاعات داراست و همين سبب صرفه جويي در وقت پرسنل براي واردكردن و پردازش هزينه هاي ميگردد؛ اين خصوصيت برنامه را به يكي شايسته ترين نرم افزار هاي كسب و عمل تبديل نموده است.
4- TSheets
في مابين ابزارهاي رئيس دوره هيچ ابزاري بهتر از TSheets وجود ندارد. استفاده كننده مي‌تواند حتي فارغ از به كارگيري از وب موبايل، با نرم افزار دوره ورود و خروج خويش را تثبيت نمايد و مراقب عصر خويش باشد. مديرها مي‌توانند عصر فعاليت اعضاي خويش را به طور تك نفره يا اين كه گروهي تثبيت نمايند. مديرها ميتوانند ببينند چه كسي راز وقت آمده ميباشد و در كجا در اكنون عمل ميباشد. آن‌ها همين طور ميتوانند برنامه هاي كاري، نوبت كاري، هشدارهاي خود كار دوره بندي كاري، احتساب عصر مرخصي با حقوق و دستمزد، روزهاي غايب بودن به جهت بيماري و تعطيلات را بسازند، دستكاري نمايند و منتشر نمايند.
همياري و ارتباطات
5- ClickMeeting
هر كسي ميتواند با به كارگيري از موبايل خويش يك ويدئو كنفرانس بسازد، البته خدمت هاي مقداري وجود دارا هستند كه ابزارهاي كاربردي بهبوديافته ي باطن ClickMeeting را به شما ارائه دهند. نرم افزار هاي كسب و عمل ClickMeeting در اندرويد، اپل و بلك­بري به شما اذن مي‌دهند از روش تلفن همراه هوشمند خويش جلسات را طرح ريزي نماييد، صدا و تصوير خويش را پخش نمائيد، صفحۀ خويش را با ديگر افراد به اشتراك بگذاريد و حادثه ها را ضبط نماييد.
6- Citrix Share File Business
شايسته ترين خدمت هاي امن رئيس ارسال داده ها صرفا براي ارسال پوشه هاي با حجم بالا از روش دسكتاپ تشكيل شده اند؛ ولي با Citrix ShareFile Business مي‌توانيد از روش موبايل هاي هوشمند اندرويد، اپل، بلك بري و ويندوزفون خويش پوشه هايتان را به اشتراك بگذاريد. اين نرم افزار براي مديران قابليت و امكان خيلي نيكي در در دست گرفتن سعي دستگاه دارااست و اذن ميدهد در رخ نياز، IT دستگاه را فورا از عمل بيندازد و ياد ي آن را منزه نمايد.
7- SurveyMonkey
مطلع بودن از ايده ها مشتري ها يا اين كه كارمندان حتي براي پهناور ترين موسسه ها هم ضروري ميباشد. شايسته ترين ابزارهاي نظرسنجي آنلاين به شما اذن ميدهند تا از روش تلفن همراه همپا خويش نظرسنجي ها را بسازيد يا اين كه در آنها كمپاني نمائيد. SurveyMonkey اذن ي توليد، ارسال و ارزيابي نظرسنجي ها به صورت بدون واسطه از تلفن همراه اندرويد يا اين كه iOS را براي شما مهيا مي‌نمايد.
8- HappyFox
مشتري هاي شما فقط در ساعت‌ها اداري خريد نميكنند. درنتيجه مهم ميباشد كه بخش سرويس ها مشتريان شما مدام گوش به زنگ باشد تا بتواند به درخواست هاي مشتريان در هر دوره جواب دهد. HappyFox به پرسنل شما اذن مي‌دهد سواي نياز به رايانه شان به تماس ها جواب دهند، داده ها ويژه ي مشتريان را كاوش نمايند و درخواست ها را حل و فصل نمايند. HappyFox يك رابط كاربري بديهي و آراسته و سازگار شونده داراست كه سرويس ها روش به دور براي مشتريان را به عمل بسيار معمولي اي تبديل ميكند.
9- Zoho Docs Standard
خدمت هاي رئيس ورقه ها به شما اذن مي‌دهند تا از روش دستگاه هاي اندرويد يا اين كه iOS و دسكتاپ پوشه ها را بسازيد، به اشتراك بگذاريد و ارسال فرمائيد. شما همين طور ميتوانيد در ايجاد مدارك همياري فرمائيد و دسترسي اشخاص به آنان را محدود فرماييد. با Zoho Docs ميتوانيد فايل هاي اشتراكي بسازيد، سواي اتصال به وب به پوشه ها دسترسي داشته باشيد و يوزرها فرنگي را براي همياري دعوت نماييد. اين برنامه يكي‌از شايسته ترين نرم افزار در كسب و كارهايي ميباشد كه با فضاي مجازي سروكار دارا هستند.
10- MailChimp
بازاريابي از روش نشاني اينترنتي يك شغل تمام وقت ميباشد. شما بايستي 7 روز هفته به صورت 24 ساعته به‌اين فعاليت سرگرم باشيد. ابزارهايي مانند MailChimp اين قابليت و امكان را آماده مي‌نمايند تا از روش تلفن همراه ياور خويش كمپين ها را به وجود آوريد. با صرفا چندين ضربه ميتوانيد كمپين مشابهي را كه مي خواستيد با دسكتاپ خويش بسازيد با تلفن همراه يار خويش فعال‌ساز‌ي فرمائيد. حتي ميتوانيد با تلفن همراه خويش مراحل پيشرفت كمپين را ذيل لحاظ داشته باشيد، پروفايل اعضاوجوارح را بازنويسي فرمائيد و گزارش هاي يك سري متغيره را اجرا نمائيد.
11- HubSpot
HubSpot يكي‌از شايسته ترين ابزارهاي اتوماسيون بازاريابي در بازار ميباشد، اين برنامه با نرم افزار هاي اندرويد و iOS بسيار قدرتمندش به كاربرانش اذن مي‌دهند ارتباطات بين بازاريابي، فروش و مجموعه هاي سرويس ها خويش را از روش موبايل همپا مدير نمايند. با اين ابزار ميتوانيد راهبري را كه به سمت مسير معين گرديده جنبش مي‌نمايد، ذيل حيث داشته باشيد، با همياران خويش در ديگر گروه ها سخن فرماييد و آمار كمپين را ارزشيابي فرمائيد تا تغييراتي را كه مي بايست در فروش عمده به وجود بيايند معلوم نماييد.
12- RingCentral
RingCentral گزينش اديتور ما براي ويدئوكنفرانس ميباشد. مي‌توانيد نرم افزار آن را روي موبايل هاي اندرويد يا اين كه iOS خويش نصب فرمائيد تا با ديگر افراد تماس حاصل نماييد، فاكس و متن ارسال و اخذ نماييد، به تماس هاي كنفرانسي بپيونديد؛ پيكربندي سيستم تلفن همراه، اعلان ها و پيام هاي صوتي را تنظيمات فرمائيد. اين برنامه يكي كاربردي ترين نرم افزار هاي كسب و عمل براي ويدئوكنفرانس ميباشد.
13- Evernote Scannable
Evernote Scannable يك كدام از شايسته ترين نرم افزار هاي كسب و فعاليت جهت كپي با تلفن همراه يار ميباشد. اين برنامه به صورت سريع و خودكار كارت هاي تجاري، مدارك، يادداشت هاي نشست و ديگر پوشه ها را كپي مي‌كند. نرم افزار هاي نسخۀ اندرويد و iOS براي اخذ مورد ها طولاني تر به لينكدين متصل مي‌شوند و قابليت تجزيه و محاسبه محتواي متن هاي پهناور هم در آن موجود است.
14- Freshdesk
Freshdesk يك كدام از تعيين هاي اديتور ما در گونه ي شايسته ترين ابزارهاي راهنما ميباشد. با اين برنامه در ورژن هاي اندرويد و iOS، اعضاوجوارح براي به روزرساني راهبرد ها، تيكت هاي نو و اعلان هاي جديد اخذ مينمايند. اعضاوجوارح مي‌توانند پوشه ها، جواب هاي فراهم و نوشته‌علمي هايي از شغل هاي صورت گرفته را در نرم افزار قرار دهند. اعضاوجوارح ميتواند به تيكت ها يادداشت بيش تر نمايند و تيكت ها را به ديگر اعضاي مجموعه ارسال نمايند.
تجزيه و نظارت و رئيس اطلاعات
15- Salesforce Sales Cloud Professional
اين نرم افزار كه شايسته ترين اپليكيشن CRM ميباشد، دسترسي به داده هاي مشتريان و فروش را براي شما ممكن مي سازد و ميتوانيد از آن براي بهبود شيوه فعاليت تجارت خويش به كارگيري فرمائيد. فقط متكي بودن به رايانه و لپ تاپ براي دسترسي بدين اطلاعات شما‌را يك گام از ساير رقيبانتان عقب نگه مي‌دارد، رقيباني كه اكثرشان تمام وقت در درحال حاضر به كارگيري از نرم افزار هاي كسب و فعاليت مانند Salesforce مي‌باشند. Salesforce كه فرمانروا CRM ميباشد بي نقص ترين و انعطاف پذيرترين پلتفرم بازار را حتي روي تلفن همراه همپا به شما ارائه مي‌دهد.
16- Zoho CRM
Zoho CRM سطح كاربردي مشابهي با Salesforce داراست، البته با ديگر قابل انعطاف افزارهاي خانواده ي Zoho رابطه بهتري برقرار ميكند. در صورتي‌كه ميخواهيد با سيستم CRM به آدرس اينترنتي، رئيس مدارك و مشتريان بازاريابي ايميلي متصل باشيد از Zoho به كار گيري فرماييد.
17- Sprout Social
چطور مي‌توانيد با يك راهبُرد بي آلايش در شبكه‌هاي‌اجتماعي تجارت خويش را جلو ببريد؟ ميتوانيد از روش تلفن همراه همپا خويش سواي قرباني كردن هيچ قابليتي از ابزارهاي مدير و تجزيه و ارزيابي شبكه هاي عمومي استعمال فرماييد. Sprout Social دارنده نرم افزار هاي كسب و عمل ورژن هاي اندرويد و iOS ميباشد و به شما اذن مي‌دهد تا تأثيرگذارها، شايسته ترين دوره براي شركت كردن مشتريان و ديگر داده ها مهم را شناسايي فرمائيد.
18- HootSuite
Hootsuite هم براي اندرويد و هم براي iOS ارائه شده‌است. Hootsuite يك تيم ي بي نقص و جامع از ابزارهاي تجزيه و ارزيابي و مدير شبكه هاي مردمي را در محيطي با پباده سازي قشنگ در مشت شما قرار مي‌دهد. با اين نرم افزار مي‌توانيد تماما شبكه هاي عمومي را پايين لحاظ داشته باشيد و تأثيرگذارها و ابزارهاي انتشاراتي را شناسايي نمائيد.
منابع انساني
19- BambooHR
مدير كانال ي منابع انساني كمپاني، كاري تمام وقت ميباشد. شايسته ترين قابل انعطاف افزارهاي منابع انساني و مدير سيستم ها به شما اذن ميدهند با به كار گيري از تلفن همراه ياروهمدم درخواست كنندگان را رديابي فرماييد، مزايا را مدير نماييد و عملكردها را باز‌نگري نماييد. BambooHR دارنده تمام خصوصيت هاي ذكرشده و حتي مورد ها بيش تر از آن ميباشد.
20- Fairsail HRMS
Fairsail HRMS ابزاري قابل تهيه ميباشد كه براي موسسه ها دربين المللي مطلوب ميباشد. اين نرم افزار دارنده بضاعت و توان هايي مانند رديابي درخواست كنندگان، مدير مزايا و خصوصيت هاي ديگر ميباشد. Fairsail HRMS مي‌تواند با ليست هاي پرداخت واسطه ها و ديگر فروشندگان فرنگي تركيب شود. مي‌توانيد از روش تلفن همراه ياروهمدم خويش به اكثر اين تجهيزات دسترسي داشته باشيد.
21- Deputy
در شرايطي‌كه به خصوصيت هاي فانتزي ديگر نرم افزار هاي كسب و عمل و رئيس منابع انساني نيازي نداريد، البته دوست داريد كه بتوانيد نوبت هاي كاري را طرح ريزي نماييد، Deputy را آزمون نمائيد. اين اپليكيشن شايسته ترين سيستم طرح ريزي براي رئيس نوبت هاي كاري كاركنان ميباشد. با نرم افزار هاي نسخۀ اندرويد و iOS مي‌توانيد اعلان گروهي بفرستيد، با Intuit QuickBooks و ADP مخلوط گرديد و ولي مطمئن باشيد كه مدام به اندازه ي كافي نيروي عمل داريد.
22- SuccessFactors Perform and Reward
چنانچه يك اپليكيشن رئيس HR ميخواهيد كه به صورت ويژه روي مدير همت متمركز باشد، SuccessFactors يك پلتفرم عالي براي يوزرها تلفن همراه همپا ميباشد. با اين برنامه مي‌توانيد از روش موبايل اندرويدي يا اين كه iOS خويش بازخوردها را تهيه و تنظيم نمائيد، عملكردها را با اعتنا به جايزه ها احتساب فرمائيد و گزارش هاي سفارشي تهيه و تنظيم فرمائيد.
23-Zoho Recruit
نبايد شايسته ترين كانديدها را براي شرايط هاي تازه در كمپاني خويش از دست بدهيد. اين سيستم بضاعت و توان نيكي در رديابي متقاضي ها داراست و به شما اذن مي‌دهد تا شرايط هاي شغلي نو توليد نماييد، دنبال كانديداها بگرديد، با آن‌ها و همكارانتان در رابطه باشيد و با اشخاصي كه اخيرا استخدام نموده ايد فعاليت نماييد. اين نرم افزار براي اندرويد و iOS وجود دارد. در حالتي كه در پي شايسته ترين ابزار براي رديابي درخواست كنندگان از روش موبايل ياور ميگرديد، Zoho Recruit را آزمون فرمائيد.
24- Zenefits
شايسته ترين ابزارهاي مدير سوددهي به گروه رئيس منابع انساني و همينطور پرسنل شما اين بضاعت را ميدهند تا داده هاي مرتبط با سوددهي را موردتحقيق قرار داده و آن‌ها‌را تثبيت و به روزرساني نمايند. با Zenefits روي موبايل هاي اندرويد يا اين كه iOS خويش مي‌توانيد به گروه ي جامعي از داده هاي مرتبط با سوددهي، رئيس امور، ماژول آيتم هاي سهام و داده ها مرتبط با انطباق دسترسي داشته باشيد.
25- ActiveTrak
ActiveTrak در تلفن همراه هاي اندرويد و iOS به مديريت سازمان ها اذن ميدهد پرسنل را زير حيث بگيرند. مديرها قادر است به حساب ActiveTrak خويش واردشده و اطلاعات را ببينند، نرم افزار ActiveTrak اينك تلفن همراه هاي تلفن همراه هم پا را رديابي نمي نمايد، البته مديرها با اين نرم افزار ميتوانند سعي كاركنان روي ويندوز، مك وي اس، كروم وي اس، مرورگرهاي كروم، لينوكس، FreeBSD و غيره را زير لحاظ بگيرند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :