مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

ساخت اپليكيشن خدماتي


ساخت و ساز نرم افزار خدماتيكه از اين نحوه هم شما مي‌توانيد منفعت نيكي داشته باشيد هم با به كار گيري از خدماتي كه به عموم ارائه مي دهيد وقت آن ها صرفه جويي ميگردد. طراحي اپليكيشن در مشهد   مثلا نرم‌افزار آسانسورچي كه بوسيله مجموعه ما پباده سازي گرديده را در حيث بگيريد. شما با نصب اپ آسانسورچي به راحتي مي‌توانيد درخواست خدمت فعاليت را تثبيت كنيد. خدمت فعاليت در سريعترين دوران در محل شما حاضر مي‌باشد.
شما مي‌توانيد در اپ خدماتي خويش قسمت هاي مختلفي را در حيث بگيريد. از جمله بخشي براي عده اي كه تقاضاي نصب بالابر در ساختمان را دارا هستند. بخشي ديگر براي مخاطب هايي كه براي تعمير بالا بر به اپ شما مراجعه مي نمايند . حتي ميتوانيد با ساخت‌و‌ساز يك درگاه بانكي قابليت و امكان خريد قطعات جانبي بالا بر را به مشتري هاي خويش بدهيد.
در نصيب ديگري قابليت و امكان رابطه با مشتري در لحاظ بگيريد تا مشتري با حيث دادن در خصوص عمل شما شم رضايت بيشتري داشته باشد. نرم‌افزار هاي خدماتي مزيت هاي فراواني براي مخاطب و صاحب كار دارا‌هستند. ديگر نيازي به بردن خرقه به كم آب شويي و يا اين كه خريد ميوه هاي جديد و تنقلات از خارج از خانه نداريد.
با نصب برنامه هاي مربوطه كليه اين عمل ها را در كمترين بازه زماني ممكن مي‌توانيد انجام دهيد. هنگامي خسته از رمز عمل مي‌آييد به راحتي روي كاناپه لم داده و صرفا با لمس يك سري دكمه فرآورده وخدمات متبوع خويش را تعيين نمائيد. هزينه ي آن رانيز به طور آنلاين پرداخت كنيد.
خصوصيت هاي مورد نياز براي ساخت‌و‌ساز نرم افزار خدماتي:




1.اعتنا داشته باشيد كه اپ خدماتي كه مي سازيد با ورژن هاي اندرويد و آي وي اس سازش داشته باشد.
2.برنامه شما مي بايست با اعتنا به منظور ي يوزرها و مبني بر ذوق و سليقه ي مردم پباده سازي گرديده باشد.
در شرايطي‌كه فعاليت با نرم افزار شما دشوار باشد استفاده كننده از به كارگيري از آن دوري مي نمايد.
3.اپليكيشني خوب ميباشد كه وسعت يه خرده داشته باشد و سريع دانلود گردد.
دسترسي آن براي يوزرها شل باشد.اعتنا داشته باشيد كه هيچ كاربري بيشتر از يكسري ثانيه چشم به راه بالا وارد شدن نرم‌افزار شما نميشود.
4.يك كدام از مهم‌ترين خصوصيت هاي يك نرم افزار امنيت كاربري بالاست. زمانيكه كه كاربري از اپ شما خريد مي نمايد نياز به يك درگاه بانكي امن داراست. همينطور در مواقعي كه سرويس ها اپ در خصوص روانشناسي و پزشكي ميباشد نياز به مراقبت داده ها استفاده كننده بيشتر ميگردد.
5.از ساير مواقعي كه براي مخاطب داراي اهميت ميباشد دسترسي به نرم افزار فارغ از نياز به وب ميباشد. واضح ميباشد كه تماميه برنامه ها نياز به وب دارا هستند البته ميتوانيد بعضا از بخش هاي آن را سواي نياز به وب در دست مخاطب قرار دهيد.
6. قطعا بخشي را براي حيث سنجي در اپ خويش قرار دهيد. از اين طرز ميتوانيد با مشتري ها در رابطه باشيد و با به كارگيري از نظرها خالق ي آن‌ها در سمت و سوي بهبود فعاليت خويش قدم برداريد
7.فراموش نكنيد كه برنامه شما نياز به بروز رساني مداوم و منظم داراست. اين قضيه را در حيث داشته باشيد كه رقباي شما هميشه در حالا ارتقا تارنما و نرم‌افزار خويش هستند. پس مراقب باشيد كه دراين مورد از آن‌ها عقب نمانيد. با داشتن كليه اين خصوصيت هاست كه شما ميتوانيد عموم را ترغيب به دانلود و استعمال از نرم افزار خدماتي خويش فرمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :