مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

انتخاب نام مناسب يراي اپليكيشن

. به كارگيري از حروف گسترده براي اسم در طراحي اپليكيشن در مشهد

در نامگذاري اپ از حروف گسترده كاملا به كار گيري نكنيد، camel case يا اين كه sentence case مورد هاي بهتري براي اين فعاليت مي‌باشند. camel case اگر دو واژه چسبيده به هم موجب تلفظ غلط گردد، مانند PieDish، آيتم نيكي به لحاظ مي‌رسد.

راهكار: صرفا در‌صورتي‌كه camel case را گزينه به كار گيري قرار دهيد كه عدم بكارگيري آن موجب خطاها تلفظي خواهد شد، در غير اين شكل به كار گيري از آن توصيه نمي‌شود.

. عدم آشنايي مخاطبين

آشنايي بدون نقص مخاطبين براي ايجاد اشتغال حياتي ميباشد و گسترش دهندگان اپ نيز از اين قاعده مستثني نمي باشند. مطلقا شما نيز خويش را به مكان مشتريان مي‌گذاريد تا به شناسايي مشكلي كه مشتريان با آن مواجه اند پرداخته و از روش برنامه خويش مبادرت به رفع آن نمائيد، با اين تفاسير موردنياز ميباشد تا عمل مشابهي را هنگام تعيين اسم براي نرم افزار نيز انجام دهيد.



با منفعت گيري از كلمه ها كاوش يك اسم توصيفي بسازيد كه به يوزرها در راستاي آشنايي و لينك يافتن با اپ شما كمك رساند. ما يحتاج ميباشد بدانيد عموم درپي چه چيزي مي‌باشند، بعداز آن با تمركز به گزينش صفات پرداخته و نامي را بسازيد كه به مقصود شما داراي ربط بوده و موجب فروش مال شما شود.

راهكار: مبادرت به تحقيق نمائيد، از وبسايت هايي مانند SensorTower براي درايت از آنچه استفاده كننده در‌پي آن ميگردد استعمال كرده و از لغات كليدي كه بقيه نرم‌افزار هاي دوست داستني در آن دسته بندي آيتم به كار گيري قرار داده اند دور انديشي كسب فرمائيد.

. تقليد از ديگر اسم ها

برخي از اشخاص به نادرست تصور مي نمايند كه گزينش نامي كه شبيه اسم يك نرم‌افزار دوست داستني ديگر باشد، ياداوري اسم را تسهيل ميبخشد و احتمال داراست كه تغييرات نامحسوس در آن اسم واحد سنجش پذيرش اپ شما‌را بالا برنده شود، البته همواره اين نكته را در ذهن داشته باشيد كه شايسته ترين اسم ها اصالت دارا هستند و اختصاصي ميباشند.



راهكار: بي باك باشيد

به كار گيري از استعاره ها و عبارات داراي هيجان در انتخاب يك اسم خوب به عمل شما ميايد، براي مثال Shazam نامي وجود ندارد كه بلافاصله شما‌را به انديشه در رابطه يك خدمت آوا بيندازد، ولي اين اسم مشتمل بر يك احساس جادو جمبل ميباشد. به حافظه داشته باشيد كه استعاره ها توان رفتار اسم هاي خلاقانه و اصيل را دارا‌هستند. براي مثال Tinder ،Squid و Periscope را در حيث بگيريد.

. عدم مشورت كردن با يك كارشناس در مورد آرم تجاري

در نامگذاري نرم افزار مورد نياز ميباشد تا به مسائل مربوط به اسم و نشانه تجاري نيز اعتنا داشته باشيد. هر نرم‌افزار استور قانون ها و فرايند هاي داخلي خويش را براي اعطاي جواز براي به كار گيري از آن اسم خاص در اكوسيستم خويش داراست، ولي نقض يا اين كه تجاوز به اسم تجاري افراد در بيرون از اپليكيشن استور در محدوده مقررات قرار نمي گيرد. از اين رو مورد نياز ميباشد تا يك كاوش براي اسم موردنظر صورت بپذيرد تا از اشتباهات آينده دوري به فعاليت آيد، براي مثال مي اقتدار Trademark Electronic Search System را گزينه استعمال قرار اعطا كرد. چاره بهتر استخدام يك كارشناس براي اين قبيل كارها است. در شكل به كار گيري از آرم تجاري شخص ديگر، از شما مراد مي‌شود كه اسم اپ را عوض فرماييد، اين دستور در بعضا از وضعيت به حذف نرم افزار از اپليكيشن استور نيز سبب ميشود.



راهكار: بخش اعظمي از موادتشكيل دهنده نرم‌افزار نماد تجاري به حساب آورده مي شود، براي مثال مي شود به مورد ها پايين اشاره نمود:

- اسم اپ، واژه و كلمه يا اين كه عبارت

- لوگو/آيكون/گرافيك هاي نرم‌افزار

- شعار يا اين كه تگ لاين اپ

- رنگ نرم افزار

- ظواهر تجاري نرم افزار

- اصوات برنامه



برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :