مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تاثيرات اپ

طراحي اپليكيشن در مشهد

تاثير قرار دادن كوپن‌هاي اينترنتي
به كارگيري از كوپن‌ها يك طريق استراتژيك براي ترغيب مشتريان ميباشد و زماني كه به پذيرش مارك شما سبب ساز گردد اهميت آن دو چندان ميگردد. به اين ترتيب استعمال از كوپن ها را در اپليكيشن خويش قرار دهيد. در رابطه با كوپن‌ها پنج استراتژي بوسيله Street Fight Mag سفارش شده‌است:

از تخفيف‎هاي ويژه و متنوع به كار گيري نماييد.
بر روي تشويق براي خريد بيشتر تمركز فرماييد.
از قسمت‌بندي‌هاي استراتژيك به كار گيري نماييد.
مشتريان را از حيث وضعيت جغرافيايي شان آيتم مقصود قرار دهيد.
واحد سنجش جذابيت پيشنهادات را تحليل فرمائيد.
متخصصان تجارت الكترونيك، گوشي را به هيچ وجه ناديده نمي‌گيرند. نسبتاً همگي تحليل ها، گزارشات، آمارها و مقاله‌ها منتشر گرديده به رو به پرورش بودن خريد از روش گوشي اشاره دارا هستند. ولي درك كردن اين مورد به تنهائي كفايت نمي‌نمايد و مي‌بايست اقداماتي صورت پذيرد.
اولي قدم باصرفه‌سازي كاوش از روش موبايل ميباشد. ولي مي‌بايست كاوش بر طبق حوزه‌ جغرافيايي را بيش تر از پيش اصلي بدانيد.
وبسايت خويش را به سيرتكامل‌اي پباده سازي فرمائيد كه براي استعمال از روش گوشي مطلوب باشد. شايسته ترين تجربه بازديد از تارنما را براي يوزرها مهيا فرماييد. مراحل خريد نيز مشتمل بر اين نكته مي شود. مي‌بايست خريد بي واسطه از روش تلفن همراه را براي يوزرها مهيا فرمائيد.

در حال حاضر اكثري از قابل انعطاف‌افزارهاي پايين اينترنت(web application)، در واقع ضميمه موبايلي هم دارا‌هستند و اين تعامل دو سويه ميان تلفن همراه و desktop ميباشد كه بازار خيلي خير و خوبي دارا‌هستند. شماري از اين قابل انعطاف‌افزارها مجاني ميباشند و بعضا ديگر نيز در ازاي پولي، در دست يوزرها قرار مي گيرند. در شرايطي كه چه رايانش ابري(green computing)به زودي خيلي از قابل انعطاف‌افزارهاي ذيل اينترنت را با بهايي بسيار ناچيز در دست يوزرها قرار ميدهد تا از آنان بتوانند نيازهاي خويش را در مقياس وسيعي پوشش داده و از سرويس ها جنبي استعمال نمايند و بر آن پايه، هزينه‌ها را پرداخت نمايند، البته به حيث ميرسد در شرايط كنوني نيز، كسب و عمل اپليكيشن نويسان آنلاين، كسب و فعاليت خير و خوبي باشد.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۹:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :