مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

پلتفرم هاي كاربردي براي اپليكيشن

۵ - Appy Pie
Appy Pie ابزاري براي ساخت نرم افزار گوشي هم پا بر اساس فضاي ابري ميباشد كه به يوزرها فارغ از مهارت نرم افزار‌نويسي قابليت و امكان ميدهد نسبتاًً طراحي اپليكيشن در مشهد براي هر پلتفرمي نرم‌افزار ساخت‌و‌ساز نمايند و آن را منتشر نمايند. چيزي براي نصب يا اين كه بارگيري نيست - تنها كافي ميباشد صفحه هاي را بكشيد و رها فرماييد تا اپ گوشي خويش را به طور آنلاين ساخت و ساز فرمائيد. بعداز اتمام فعاليت، يك اپ تركيبي بر طبق HTML5 اخذ مي كنيد كه با تك تك سيستم برهان‌ها، به عنوان مثال iOS، Android و ويندوز حتي يك نرم افزار توسعه يافته فعاليت مي‌نمايد. همگي ورژن‌ها در حين حقيقي مي‌باشند، با قابليت و امكان ارسال اعلان‌هاي فشار، درآمدزايي از تبليغات، ديدن تجزيه و چك زنده و رديابي جاي با GPS. همينطور مي توانيد فيد‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، بلاگ‌ها، وب سايت‌ها، صدا، راديو و موردها ديگر را تركيب نماييد.هنگام به كارگيري از اين سيستم ادله، تم‌هاي مختلفي از رستوران گرفته تا پايانه راديويي ارائه ميكنيد. آنان همينطور دارنده يك نرم‌افزار زمانبندي وعده ديدار ميباشند كه مخصوصاً براي مشاغل مانند پزشكان، تالار‌ها با خصوصيت‌هاي تماس مانند تماس تك لمسي موءثر ميباشد. با به كار گيري از برگه كد مي توانيد كد دلخواه و iframes را تعبيه نماييد.

۶ - AppMachine
AppMachine يك بستر كاربردي براي تشكيل داد سهل و پباده سازي اپليكيشن‌هاي ساكن فن‌اي براي iOS و اندرويد ميباشد. با به كارگيري از رابط كشيدن و آزاد كردن، مي توانيد بلوك‌هاي ساختماني مختلفي را ادغام فرماييد كه خصوصيت‌هاي مختلفي به عنوان مثال داده ها، عكس و فيلم را ارائه ميدهند. بلوك‌هاي ساختمان همينطور به شما قابليت و امكان مي دهند تا نرم‌افزار خويش را به توئيتر و چهره‌بوك يا اين كه مغازه‌هاي آنلاين لينك و پيوند دهيد. شما مي توانيد اپليكيشن را به مدل اختصاصي خويش پباده سازي فرمائيد و مسير‌هاي ناوبري، رنگ‌ها، مداد‌ها و آرم‌هاي خويش را با در دست گرفتن بي نقص دكوراسيون و مشاهده پيشرفت خويش با استعمال از Previewer تعيين فرماييد.اين پلتفرم همينطور به شما قابليت و امكان ميدهد يك سايت را براي محتواي اساسي كه قادر است از روش iOS يا اين كه اندرويد به يك نرم‌افزار انتقال يابد، نسخه برداري نماييد. نرم‌افزار خويش را در هنگام ساختن آن آزمايش فرمائيد و پيشرفت آن را در رايانه، تلفن همراه يا اين كه تبلت خويش تحليل فرمائيد. وقتي كه نرم‌افزار شما تماماً تست و مهيا ميباشد، مي توانيد اپليكيشن را منتشر و تبليغ كرده و داده‌هاي مخاطب را تجزيه و محاسبه فرماييد. AppMachine از تمامي موردها موردنياز براي ورود اپليكيشن خويش به مغازه نرم‌افزار استور و گوگل پلي حفظ مي‌نمايد.

۷ - GameSalad
GameSalad به شما قابليت و امكان مي دهد بازي‌هايي را براي اشكال گوناگون سيستم استدلال براي مثال iOS، اندرويد، HTML5 و maغير مجاز مي باشد ساخت‌و‌ساز و منتشر نماييد. رابط كشيدن و ول كردن آن به شما قابليت و امكان مي دهد تا سواي نياز به علم اپ‌نويسي، تخت گاز استارت به فعاليت نماييد. اين مقصود همينطور به شما قابليت و امكان مي دهد تا علم ها كامپيوتر را از روش مراحل ساختن حافظه بگيريد.توليد كننده اپليكيشن بازي دارنده يك ويرايشگر صحنه و هنرپيشه ميباشد، جايي كه بيشتر وقت كردار بازي خويش را صرف ميكنيد، بازيگران را در يك صحنه تهيه ميكنيد و خصوصيت‌ها، تصاوير، صدا‌ها و پيمايش ميان بازيگران را جاري ساختن مي‌دهيد. انجمن فعال جامعه با دسترسي به ياري و مشورت از طراحان غيروابسته بازي جدا يك امتياز عالي ميباشد.GameSalad دو اپليكيشن ارائه ميدهد، يك كدام از براي مربيان و ديگري براي گسترش دهندگان. ولي هر دو اين سازندگان اپليكيشن به شما قابليت مي دهند فارغ از تايپ كردن يك خط كد، يك بازي ساخت فرماييد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :