مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

چگونه با اپ كاره رايگان و به طور آنلاين يك اپ اندرويد بسازيم


موقتا مي‌توانيد سواي هيچ مهارت كد زدن و آشنايي با اپ نويسي  طراحي اپليكيشن در مشهد  ، با استعمال از برنامه ساز آنلاين و رايگان برنامه كاره براي سيستم دليل اندرويد گوگل اپ‌هاي رايگان موبايل بسازيد. استعمال از اين نرم‌افزار بساز آسان و تنها بر اساس چندين كليك معمولي هست. اين پلتفرم آنلاين براي تشكيل داد نرم افزار‌هاي اندرويد به شما امداد خواهد كرد تا به صورت گام به گام برنامه موبايل خود را درست نمائيد و نياز به هيچ مهارتي در كد زني يا تجربه‌اي در گسترش نرم افزار موبايل ندارد. برنامه ساز اندرويد اپليكيشن كاره يك ابزار طراحي اپليكيشن و نرم افزار اندرويد آنلاين هست كه روند توسعه و گسترش نرم‌افزار اندرويد را ساده و جذاب مي‌كند. با اين هم اكنون در‌حالتي كه نياز به ارشادوراهنمايي با جزييات بيشتر داريد، مي‌توانيد به راحتي در نصيب فراگيري وب سايت ما ويديوهاي آموزشي را جستجو و در كوتاه‌ترين زمان فعاليت خود را شروع نمائيد.
اندرويد حدود 50 درصد از تك تك بازار اپليكيشن‌هاي موبايل را تشكيل ميدهد، كه ميلياردها دلار قيمت دارد و در‌صورتي‌كه پروسه كنوني ادامه يابد، اين مقدار ارتقاء نيز خواهد يافت. يك اپ تلفن همراه اندرويد براي خودتان بسازيد، چنين چيزي براي مشتريان هدف‌تان جذاب خواهد بود و به شما در بازگشت سرمايه‌تان نيز امداد خواهد كرد. ما در نرم افزار كاره با نرم افزار ساز اندرويد به شما ياري مي‌كنيم به صورت آنلاين نرم افزار اندرويد بسازيد و نرم افزار خود را در گوگل پلي استور راه اندازي فرماييد. اين ابزار را استعمال فرماييد . يك برنامه موبايل عالي براي كسب و كارتان، كارمندانتان يا هر شخص ديگري كه علاقمند مي باشد بسازيد.
طراحي نرم‌افزار با اپليكيشن ساز آنلاين و مجاني نرم افزار كارهبرنامه كاره را بعنوان سهم دار كسب و كار خود گزينش كنيد تا ما به شما امداد كنيم بغرنج‌ترين نرم‌افزار‌هاي اندرويد را خلق و خوي كنيد. مي توانيد خوتان برنامه اندرويد خود را بدون دانش قبلي از اپليكيشن نويسي اندرويد يا تجربه توسعه و گسترش برنامه موبايل، درست نماييد. برنامه ساز اندرويد ما براي شما بهترين تجربه ساخت نرم‌افزار سواي غلط و جالب را آماده مي‌كند و مطمئن هستيم كه اين فقط اولي نرم‌افزار از خصوصي اپ‌هايي مي‌باشد كه با ما مي‌سازيد.
ما به بسياري از مشتريان‌مان در توسعه و گسترش و فعال‌سازي اپليكيشن‌هاي اندرويدشان در گوگل پلي استور ياري رسانده‌ايم. به كار گيري از نرم‌افزار ساز اندرويد اپليكيشن كاره به اندازه آب ميل كردن سهل و آسان مي‌باشد! بر طبق مدل درگ اند دراپ، نرم افزار‌ساز نيازي ندارد كه شما دانش قبل از طراحي و ساخت نرم افزار موبايل، نرم افزار نويسي اندرويد يا هر گونه نرم افزار اندرويد و كد زني پيچيده داشته باشيد. اين برنامه ساز اندرويد با اين مقصود ساخته و فعال‌ساز‌ي گرديده است كه به كسب و كارهاي مشتريان ما كمك كند كه به درجات بالاتري دست يابند و به آنها اين آزادي را بدهد تا اپليكيشنهاي خود را سواي هيچ مشكلي اصلاح كند.
اپ ساز اندرويد اپليكيشن كاره را براي تشكيل داد يك اپ درست از موبايل اندرويد خودتان امتحان نماييد!


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۱:۲۶ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :