مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد و ارتباط با مشتريان و كاربران را به طور كلي تغيير و تحول داده اند . امروزه در شركت هاي گسترش نرم افزار موبايل، تعداد زيادي نرم افزار گوشي با انگيزه امنيت داده ها موبايل ها ، پباده سازي نرم افزار درخواست ماشين كرايه اي ، اپليكيشن مغازه اينترنتي و بسياري مورد ها ديگر پباده سازي مي شود كه تلفن هاي هوشمند را به يك دستيار تمامي كاره تبديل كرده ميباشد . مشتريان معمولا در خواست دارند تا بتوانند سرويس ها تازه و نويني را از نرم افزار هاي تلفن همراه دريافت كنند . همين امر سبب شده تا توسعه نرم افزار گوشي با چالش جديدي رو به رو شود .

طراحي اپليكيشن در مشهد

كسب و كار ها براي بقا در صنعت و حوزه كار خود، مي بايست به طور منظم نياز هاي مشتريان را شناسايي نمايند و روش ارائه خدمات خويش را به روز كنند . امروزه توسه نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد به يك موضوع داغ در كسب و كارها تبديل گرديده ميباشد . با دقت بر تنوع كسب و كارها گسترش نرم افزار گوشي منحصر به فرد كاملا بستگي به حوزه كار و گونه خدمات و محصولي كه يك كسب و فعاليت به مشتري ارائه مي دهد دارد .در ارتفاع مسير توسعه و گسترش اپليكيشن تلفن همراه منحصر براي اين كه يوزرها بتوانند به نيكي با آن ها ارتباط برقرار كنند، نياز هست كه نياز هاي كاربران به درستي آناليز شود . در صورتي كه كسب و فعاليت شما يك كسب و عمل سنتي مي باشد و براي هوشمند سازي آن ايده اي داريد، مقاله مراحل تبديل ايده به اپ موبايل مي تواند در اين مسير، راهنماي اوليه شما باشد . 
مزاياي توسعه و گسترش نرم افزار موبايل اختصاصي ارتقا نرم افزار هاي تلفن همراه در هر حوزه اي سبب ساز شده مي باشد تا يوزرها با تكنولوژي كه هر روز در درحال حاضر ترقي هست رابطه نزديك تري پيدا نمايند و چكيده از معاش روزمره آن ها شود . از آن جايي كه اپليكيشن هاي موبايل در حوزه هاي گوناگون و با اهداف مختلفي مانند : نرم افزار هاي حوزه سرگرمي ، پيام هاي فردي و كانال هاي اجتماعي ، بازاريابي ، ارسال پيام متني و چت هاي گروهي ، اپليكيشن هاي فروشگاهي ، تصويب در خواست ، راي گيري و غيره باعث گرديده يوزرها گوشي تلفن هاي هوشمند اكنون ديگر تقريبا در هر مقطع و هر مكاني بتوانند به اطلاعات مورد نياز خودشان دسترسي داشته باشند . 
بهبود كارآيي كسب و كار هوشمند سازي كسب و عمل هاي مزاياي اكثري دارا‌هستند كه او‌لين و تقريبا كليدي ترين آن ها بهبود و ارتقاء سود وري يك كسب و فعاليت مي باشد . نرم افزار هاي صنعتي در محيط هاي صنعتي به ياري صاحبان كسب و امور مي آيند تا بتوانند مديريت فرآيند هاي كاري را در دست بگيرند . همچنين يكي از مواقعي كه بسيار براي مديران كسب و عمل ها مي تواند اثر گذار باشد ارائه گزارشات مي باشد . 
تنظيم گزارش به رخ سنتي و دستي به دوران زيادي احتياج داراست و به دليل خطاهاي انساني كه در حين توده آوري گزارش ممكن هست فيس دهد، درصد درستي گزارش را كاهش مي دهد . ولي اخذ گزارشات از طرز اپليكيشن ها فقط با زدن يكسري دكمه ممكن مي باشد و با حذف خطاي انساني ، گزارش دريافتي به طور كامل صحيح مي باشد . 
رابطه با مشتري را بهبود مي بخشد مدير رابطه با مشتري يك عدد از مباحث داغ در حوزه تجارت مي باشد . با گسترش اپليكيشن گوشي ، جذب مشتريان براي خدمت و جنس شما بي آلايش مي شود . پباده سازي اپليكيشن هاي مخصوص به شما اجازه مي دهد به روز رساني هاي تصحيح گرديده مربوط به مشتري هاي موجود خويش را در مقطع واقعي ارسال نمائيد . علاوه بر اين، شما مي توانيد تعيين نمائيد كه به چه اطلاعاتي از مشتري خود احتياج داريد، دسترسي به جزئيات و خلق و خوي مشتري و برخورد آن به رويداد هاي در جريان كسب و فعاليت شما ، امداد مي كند تا روابط بلند بازه را با مشتريان بهتر نمائيد . براي مثال در صورتي كه شما مال خاصي را به فروش مي گذاريد كه پيش از اين در زمان هاي متفاوتي بوسيله مشتري خريداري گرديده هست ، با ارسال نوتيفيكيشن مي توانيد او را از فروش مال آگاه سازيد و به اين ترتيب مشتري مجدد نزد شما باز مي گردد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

آيا نصب اپليكيشن هاي اندرويد از منابع ناشناخته امن است؟

آيا نصب اپليكيشن هاي اندرويد از منابع ناشناخته امن است؟ آخرين بروزرساني 1 دستگاه هاي اندرويدي در بدو واضح شدن تنها امكان نصب از يك منبع را به يوزرها مي دهند؛ گوگل پلي استور . جهت دانلود و نصب اپليكيشن و بازي ها از هر مرجع ديگر مسلما بايد قابليت نصب از منابع ناشناخته – unknown sources – را در بخش امنيتي تنظيمات فعال كنيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
همين مورد يوزرها مطلع به جنبه هاي امنيتي و توسعه و گسترش دهندگان را در يك دو راهي قرار داده است . آيا موقعيتي را قبول مي فرماييد كه صرفا مرجع شما فروشگاه گوگل باشد، يا اين كه خطرها دانلود از منابع ديگر را مي پذيريد؟ اين تصميمي هست كه تنها شما بايستي بگيريد . در اين مطلب تنها مي خوا هيم با ارائه توضيحاتي شما را در اين تصميم گيري كمك كنيم . 
با مشروح مطلب يار ما باشيد . 

نخستين از همه، در قضيه چه چيز حرف مي زنيم؟ ممكن است مقداري تند پيش رفته باشيم؛ دست كم براي يوزرها مبتدي اندرويد و يا آن هايي كه قصد سفر به اين سيستم ادله را دارند . به وب سايت آمازون يا كافه بازار رفته، فولدر APK نرم افزار و يا اين كه بازي زمينه لحاظ خويش را دانلود نمائيد . به هنگام نصب برنامه با چنين اروري مواجه مي شويد: 



جهت رفع اين ارور بايد به بخش پيكربندي و موردها امنيتي رفته و تيك كنار آيتم Unknown Sources را قرار دهيد . اين فعاليت به شما امكان نصب برنامه از منابع ديگر را خواهد بخشيد . 


۳ 


حالا مي توانيد فايلي كه از آمازون، كافه بازار و يا اين كه هر جاي ديگر دانلود كرده ايد را نصب كنيد . 
چرا بايد اپليكيشن ها به صورت پيش فرض تنها از گوگل پلي دانلود شوند؟ جواب ساده به اين سوال درآمد زايي كمپاني گوگل از سيستم استدلال خود مي باشد كه فضاي آزادي را در اختيار سازندگان و طراحان رام توليد كرده است و قابليت هر كاري را به او مي دهند . گوگل ۳۰ درصد هزينه اي كه كاربران در فروشگاه خرج مي نمايند را براي خود نگه مي دارد . 
ولي پشت اين تصميم، صرفا منافع و نتيجه عمده گوگل قرار ندارد . دانلود و نصب تمامي اپليكيشن ها توسط استفاده كننده از يك فروشگاه تماما قانوني و معتبر، به امنيت دستگاه امداد مي نمايد . بسط دهندگان نرم افزار هاي خود را طراحي كرده و به گوگل پلي مي فرستند و اين شركت توليدها آن ها را از وجود ويروس و فايل جاسوسي تست مي كنند . بعد از آن اجازه منتشر شدن نرم افزار يا اين كه بازي و به روز رساني هاي آتي را صادر مي كند . هر دستگاه اندرويدي كه از جعبه خويش بيرون شود، به صورت پيش فرض مورد منابع ناشناخته را غير فعال كرده است . 
درحال حاضر با برداشتن اين سد مي بضاعت هر اپليكيشني را دانلود و نصب كرد . حالا همگي مسئوليت ها به گردن شماست كه مطمئن باشيد فولدر هايي كه نصب مي شوند عاري از هر دسته پوشه مخرب و جاسوسي باشند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

نكات كاربردي براي طراحي اپليكيشن

نكات اساسي پباده سازي نرم افزار براي كسب و شغل هاي كوچك در دنياي امروزي و با دقت به گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند كه شالوده فعاليت با آن‌ها، به كار گيري از برنامه‌هاي موبايلي است؛ داشتن يك اپليكيشن براي كليه كسب وكارها، چه كوچك و چه بزرگ يك عنصر كليدي و حتمي براي ادامه عمل مي باشد . يكي از مهم ترين مزيت‌هاي داشتن يك اپليكيشن، رابطه بي واسطه و 24 ساعته با جوارح و افرادي ميباشد كه از خدمات شما استفاده ميشوند . عمده يوزرها سايت‌ها را ممكن است هفته‌اي حداكثر هفته‌اي دو بار مشاهده كنند؛ ولي هر ساعت، گوشي‌هاي موبايل خويش را تحليل خواهند كرد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
بر شالوده اطلاعات و گزارش‌هاي به دست آمده، 75% مردمان آمريكا هر يك ساعت يك‌بار گوشي‌هاي موبايل خود را نظارت ميكنند . 
در واقع با تغيير تحول تكنولوژي و حضور گسترده گوشي‌هاي هوشمند و ارتقاء استعمال از آن‌ها، ديگر نمي‌توان اثر اين وسيله ارزشمند را در تغيير و تحول معاش مردمان ناديده گرفت . تنها كافي است كه يك توشه به خيابان و مكان‌هاي پر رفت و آمد برويد . از هر 5 نفر، 4 نفر سرشان در گوشي گوشي است! اين نكته براي كسب و كارهاي كوچك كه سرويس ها خاصي را ارائه مي‌دهند، اهميت زيادي دارااست . در واقع اين يك بازار خوب براي آن ها هست تا بتوانند فروش خود را ارتقاء دهند . 


ميزان كمپاني اهميتي ندارد! 
تعداد پرسنل تعيين بلندمرتبه يا اين كه كوچك بودن كمپاني است . شركت‌هايي با تعداد كارمندان كمتر از 50 نفر را، يك شركت كوچك مي دانند . متأسفانه با اين كه بخش اعظم شركت‌هاي كوچك با مزاياي طراحي نرم افزار شناخت بدون نقص دارند؛ ولي حدود 58% درصد آن‌ها براي پرورش كار خود نرم افزار ندارند . همچنين تنها 30% شركت‌ها با يك كارمند براي داشتن برنامه تلفن همراه در آتي تامل مي‌كنند . اين نشان ميدهد كه هنوز مفهوم اپليكيشن در بين شركت‌ها به نيكي جا نيافتاده ميباشد . 
در واقع شركت‌هاي تعالي با بيش از 50 كارمند، دارايي تبليغات متعددي را صرف عمل ميكنند و كه يكي از اين‌ها صرف اپليكيشن مي‌شود . اين شركت‌هاي كوچك هستند كه بايد براي بقاي فعاليت خود در اين عرصه رقابتي شديد، به انديشه نرم افزار و روش‌هايي باشند تا بتوانند خيلي سرعت بالا و آسان با كاربران خويش رابطه برقرار كنند . هر تعدادي كه تعداد كسب كارهاي كوچك داراي نرم افزار رو به ارتقا است؛ البته رويش آن به فيس لاكپشتي مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۷:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

گوشي‌هاي اندرويدي

يك عدد از سرگرمي‌هاي كاربران مدرن كه با گوشي‌هاي اندرويدي خويش به آن سرگرم مي باشند كار با برنامه‌هاي متعدد و جالب اندرويدي ميباشد . با داشتن يك موبايل هوشمند شما قوي مي‌باشيد تا برنامه‌هايي مسئله عشق خويش را داشته‌ باشيد . اين روز ها برنامه‌هاي كاربردي اكثري را مي‌توانيد با يك سرچ ساده دانلود و نصب كنيد البته كدام يك از اين برنامه‌ها حقيقتا براي شما كاربردي و اثرگذار است؟ براي جواب به اين سوال خوب تر مي‌باشد با ما در ادامه مقاله شايسته ترين برنامه هاي اندرويد 2019 هم پا باشيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
برنامه‌هاي اندرويدي معرفي گرديده در اين مطلب حاصل جستجو در بين سايت‌هاي معتبري مي‌باشد كه در اين قضيه فعاليت‌هاي گسترده‌اي مانند انتقاد و تحليل برنامه‌هاي متفاوتي را انجام داده‌اند تا بهترين‌ آنان را به يوزرها معرفي كنند، احتمالا بخواهيد به اين سايت‌هاي فرنگي نظير Digitalterands، Pcmag، Googleplay سري بزنيد و از مطالب آن ها نهايت استفاده را ببريد . 20 برنامه‌ي كاربردي و ولي درگير كننده‌اي كه در اين مطلب به شما معرفي كرده‌ايم امتيازات بالايي را نسبت به ديگر برنامه‌هاي اندرويدي كسب كرده‌اند اميد‌واريم موردعلاقه شما نيز باشد . 




1) برنامه اندرويد TikTok برنامه اندرويد TikTok تيك تاك يك برنامه‌ي اديت ويديو مي باشد كه از افكت‌هاي اكثري ساخته گرديده هست . ويديوي خويش را ضبط كنيد، بعد از آن به ويدئو افكت، استيكر، نوا و غيره طولاني تر نمائيد . بعد از تكميل ويديو، آن را با سايرافراد به اشتراك بگذاريد و همينطور ويديوي ديگر افراد را مشاهده فرماييد . در برنامه بيش از 100 استيكر و ايموجي وجود داراست . در قسمت اديت اين برنامه قوي به حذف، اضافه و تركيب يك سري كليپ و آهنگ مي‌باشيد . براي دسترسي به بعضي از تجهيزات مازاد آن بايد، نسخه‌ي پولي اين برنامه را تنظيم نماييد . برنامه‌ي TikTok بيش از 100 ميليون بار دانلود گرديده هست و آن را در گوگل پلي مي‌توانيد به صورت رايگان دريافت كنيد . 
اطلاعاتي از بازي TikTok اسم بازي TikTok شركت سازنده musical .ly نياز به اندرويد 4 .1 به بالا تعداد نصب 100,000,000+ رده‌ي سني +12 حجم 69M قيمت مجاني، پرداخت درون برنامه‌اي


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

عناصر يك اپليكيشن خوب

عناصر يك اپليكيشن خوب مورد مهمي مي باشد كه احتمالا ذهن شما را نيز درگير كرده باشد . يقين فرمائيد يا اين كه نه اپليكيشن در دوره ديجيتال در حكم دو چشمان شما مي باشد؛ بدون دو ديده قابليت و امكان ندارد بتوانيد گام برداريد! در صورتي‌كه تفكر مي نماييد اين موبايل هاي هوشمند و تغيير‌و تحول و تحولات آن ها ميباشند كه موجب ترقي معاش موبايلي ما تا اين حد گرديده اند طاقت فرسا در خطا هستيد! نرم افزار نقش اوليه اين صحنه را بازي مي نمايد و خصوصيت مشقت بار افزازي دستگاه ها تنها نقش مكملي براي تاثيرگذاري خوبتر نقش اوليه مي‌باشند . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
رونق همين اپليكيشن ها كسب و عمل سلامت و بي دردسر تري را براي اشخاص ايجاد و فرصت هاي شغلي براي برنامه نويس ها به دنبال داشته هست . البته ايجاد برنامه با توجه به عنصرها يك اپليكيشن عالي چندان نيز بي دردسر نبوده است! بعضي از برنامه ها مثل نرم افزار BeSomebody به خير و خوبي از پس اين بحران ها برآمده و با مديريت درست و يكپارچه سازي تمام تجهيزات اعتماد مصرف كننده را به دست آورده اند . 
در پيش‌رو بعضا از استارتاپ ها هم دوچندان سعي كرده اند و فقط چيزي كه عايد آن ها گرديده خساراتي مي باشد كه بعد از سرمايه گذاري براي آن ها به جاي ما‌نده مي باشد . 
چنان چه مي بينيد دنياي نرم افزار دنياي معمولي اي نبوده و موادتشكيل دهنده يك نرم افزار خوب مي باشد كه مي تواند برد شما را تضمين نمايد . البته اين عناصر چه مي‌باشند و چه‌گونه بايستي مسئله استفاده قرار گيرند تا اثرگذار واقع شوند؟ مطلب روز جاري هات اپ نيوز پاسخ جامعي به تمام سوال هاي بي جوابي است كه ذهن شما را به خويش سرگرم كرده اند . 
شناخت با موادسازنده يك اپليكيشن خوب elements of a great mobile app فراموش نكنيد! هر قدمي كه براي توسعه نرم افزار پيروز بر مي داريد در جهت راحتي استفاده كننده يا اين كه مشتري است . 
در صورتي‌كه نرم افزار شما بازه زماني متعددي براي بارگذاري نياز دارد و اصطلاحا سنگين وزن است، اگر باگ ها مخاطب را آزار مي دهد و با افزايش اپليكيشن به برطرف كردن آن ها مي پردازيد تمامي و همه در راستاي كسب رضايت كاربر بوده و بدون شك تاثير آن به خويش شما گشوده مي گردد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

چه‌گونه يك نرم افزار غالب براي آتي ي كسب وكارمان توسعه و گسترش دهيم؟

چه‌گونه يك نرم افزار غالب براي آتي ي كسب وكارمان توسعه و گسترش دهيم؟ فروددين ماه ۱۶, ۱۳۹۶ admin مقالات از سال ۲۰۱۰ تا به امروز كمپاني هاي متعددي براي فعاليت در حوزه تكنولوژي موبايل قدم به قدم تا بسط اپليكيشن برنده برنامه ريزي كرده اند و با توليد زمان هاي تجاري نو پيروز هم كار كرده اند . در اين فضاي رقابتي هر چه قدر نيز كه بازه و سرمايه صرف نماييد در مقابل كسب درآمدي كه قرار ميباشد داشته باشيد ناچيز مي باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
در اكنون حاضر حدود ۲ ميليون اپليكيشن در اپ استور و ۲٫۵ ميليون برنامه اندرويدي در پلي استور وجود دارد . همين آمار رو به رويش نشان مي دهد كه در آينده اي نزديك شغل هاي كوچك و بزرگ به سمت ايجاد و روش بازاريابي نرم افزار تكان مي نمايند . 
با وجود هزينه هاي سرسام آوري كه صرف تبليغات و بازاريابي نرم افزار مي شود صرفا استارتاپ ها و شركت هايي پيروزي را تصاحب مي كنند كه نرم افزار آن ها خصوصيات منحصر به فرد تري داشته باشد و به لهجه ديگر توانايي جذب مخاطب توسط اپليكيشن وجود داشته باشد . 
چه بسا درصورتي كه به درآمدزايي از روش نرم افزار ايمان نداريد و هنوز هم براي استفاده از اين برنامه هاي جادويي مردد مي باشيد در حالتي كه بدانيد چه بسا افزايش رضايتمندي پرسنل از فعاليت كردن با اپليكيشن ممكن مي شود و مي توانيد از آن به عنوان ابزاري تعادلي در زندگي استعمال فرمائيد سواي شك وترديد بينش خويش را تغيير و تحول داده و قدم به قدم تا گسترش اپليكيشن چيره گام برخواهيد داشت . 
فقط ۸ گام تا پيروزي شما باقي مانده مي باشد ، با بلاگ شركت پباده سازي پرتو يار باشيد . 


۱- به بيراهه نرويد هر توسعه دهنده اي بايد بتواند منزلت خويش را پيدا كند . زماني كه به بازاريابي مي پردازيد به LTV يا اين كه بها طول عمر مشتري هم اعتنا داشته باشيد . 
اكثري از استارتاپ ها توانسته اند جايگاه حقيقيشان را به اين وسيله تثبيت نمايند . به تيتر مثال درصورتي كه شما توليد كننده ي اسباب و اثاث خانگي مي‌باشيد بايستي در همين زمينه نرم افزار ساخت نمائيد و قدم به گام تا توسعه اپليكيشن پيروز پيش برويد . 


۲- نسبت به رقبا هوشيار باشيد قبل از اين كه خويش را مشغول بايد و نبايد و كليشه هاي بازاريابي نرم افزار موبايل فرمائيد خوب تر هست نگاهي به محيط خويش بياندازيد . تعيين مسئله براي فعاليت كردن در آن حوزه و طراحي اپليكيشن اهميت زيادي دارااست . 
در عين حالا كه نبايد خيلي به موضوعات همگاني رو بياوريد حتمي مي باشد موضوعات پيچيده را نيز كنار بگذاريد . موضوعي را بايستي انتخاب نمائيد كه در بين رقبا رايج تر باشد . 


۳- رقباي خويش را رصد نمائيد . 
ترديد نكنيد كه رقبا به خصوص شركت هاي غالب مسيري كه قرار است شما طي نمائيد را زمان ها گذشته ارزيابي كرده اند . پس خوب تر است از تجربيات آن ها امداد گرفته و وقت خود را بيهوده تلف نكنيم . 
دنبال موضوعي برويد كه تقاضا داشته باشد . موضوع نقص‌ و بدور از ذهن كاربر كه احتمال جستجوي آن اندك ميباشد را انتخاب نكنيد . مطلقا حوزه‌ ي كاري رقبا راهنماي خير و خوبي براي گزينش موضوع مي باشد . 
پيگير مخاطب حقيقي و واقعي (بازديد طبيعي) باشيد با وجود راه و روش هاي مختلفي كه براي بازديد فيك يا اين كه تقلبي وجود داراست هر كسي مي تواند داعيه نمايد كه برنامه موفقي دارااست . اما آمار حقيقي وواقعي را مي بايست از ماركت هاي داراي اعتبار طلب كرد . 
مخاطب واقعي كسي هست كه با پاي خودش به سمت شما مي آيد؛ نه اين كه خريداري گرديده باشد! برخورد هاي طبيعي نيز كه قدم به قدم تا بسط اپليكيشن پيروز به عمل شما جهت مي دهند حاصل همين مخاطبان واقعي مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۸:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

در دنياي مالامال از تكنولوژي

در دنياي مالامال از تكنولوژي روز جاري ، از صبح كه بيدار ميشيم در نرم افزار هاي تلفن همراه غرق ميشيم تا شبكه هاي مردمي كه دست به تلفن همراه خوابمون ميبره ، البته اين كه چه اپليكيشني بيشتر دوستداشتني ميشه و كاربرد بيشتري نيز داره رو چطور ميشه تشخيص داد ؟

طراحي اپليكيشن در مشهد

يكي از خط مش هاي شناخت اپليكيشن هاي استاندارد و كاربردي در گوشي هاي اندرويدي مقدار نصبشون در گوگل پلي به عنوان فقط منشاء رسمي اپليكيشن‌هاي اندرويد مي باشد ، تو اين مطلب سعي كرديم نرم افزار هاي ايراني كه اكثر از ۱ .۰۰۰ .۰۰۰ نصب دارن رو بهتون معرفي كنيم و از كاربرداشون براتون بگيم ، همپا ما باشيد : پر دانلود ترين نرم افزار هاي ايراني ۱- اپليكيشن اندرويد اسنپ : نرم افزار اسنپ كه متاع يك عدد از آغاز آپ هاي عالي كشور ايران هست در حقيقت نوعي سامانه ي درخواست تاكسيه كه براي دستگاههاي اندرويدي و iOS طراحي گرديده و با ياري اون ميتونيد به سادگي خودرو درخواست فرمائيد . آن گاه از ثبت درخواست نزديك ترين اسنپ يا اين كه راننده اي كه در قربت شماست فراخواني ميشه و با كمترين هزينه شما رو به مقصد ميرسونه ، با كمك اين نرم افزار درخواست سواري و رسيدن به مقصد براي شما به سرعت هرچه تمام تر انجام ميشه و نيازي به انجام تماس تلفني و ارسال نشاني و نيست… . 
كاربرهاي اين نرم افزار استدلال موفقيتش رو خدمت دهي خوب و استفاده كننده پسند بودن محيط اپ نسبت به رقبا ميدونن اسنپ در گوگل پلي اسنپ ۲- نرم افزار اندرويد اكسين چنل: نرم افزار اكسين چنل كه بيشترين دانلود رو در تمامي اپليكيشن هاي آموزشي چه زباني چه درس هاي ديگه داره ، بهتون ياري ميكنه انگليسي رو همونطور كه زبون مادريتون رو خاطره گرفتيد ، فرا بگيريد . با شيوه انجمن آموزش اروپا كليه مهارت هاي زباني را با گونه هاي دروس و تمرينات به سادگي و به رخ چهره‌اي فراگيري مي‌بينيد . تمامي چيزي كه براي استارت همراهي با اكسين‌چنل نياز داريد فقط يك دستگاه تلفن اندريود و ۱۰ دقيقه بازه در روز مي‌باشد . مابقي فعاليت را اساتيد اكسين‌چنل و خط مش درس دادن عاليش براي شما انجام ميده . به حيث من همين مورد سبب شده كه مجموع دانلود تمام اپ هاي فراگيري زبان به نيمه اكسين چنل نيز نرسه كاربرهاي اين نرم افزار عامل موفقيتش رو منش نو آموزشي و بي نقص بودن سيلابس هاي اين اپليكيشن ميدونن اكسين چنل در گوگل پلي اكسين چنل ۲- نرم افزار اندرويد ايرانسل من: برنامه ايرانسل اينجانب (MyIrancell) يه برنامه كاربردي و مطلوب براي مدير سيم كارت‌هاي ايرانسله كه امكان دسترسي به قابليت‌هايي نظير نمايش اطلاعات حساب، خريد بسته‌هاي افزايشي و شارژ را براي كاربران فراهم ميكنه ، براي من كه از مودم ايرنسل يار استفاده مي كنم خيلي كاربرديه چون هميشه مونده ترفيكم رو مي بينم و ميتونم درجا شارژش كنم ، تو نسخه تازه هم برنامه MyIrancell (ايرانسل من) اين قابليت را مهيا كرده تا كاربران بتونن حساب‌هاي مختلف رو به اين برنامه طولاني تر كنن . يعني هم ميشه سيم كارتهاي تماس صوتي رو مدير كرد و به طور همزمان سيم كارت هاي ديتا رو كاربرهاي اين نرم افزار عامل موفقيتش رو رابط كاربري خيلي خوبش و سرعت عمل در شارژ سيم كارت ميدونن ايرانسل من در گوگل پلي 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

فراگيري برنامه نويسي اندرويد

فراگيري برنامه نويسي اندرويد با اندرويد استوديو (بخش اول: نصب و راه اندازي اندرويد استوديو) Arash 1395/08/19 آموزش اندرويد استوديو 11 ديدگاه 16,533 بازديد Android Studio بر مبنا IntelliJ IDEA براي بسط قابل انعطاف افزار اندرويد ميباشد . اين ابزار در مي 2013 براي گسترش اندرويد منتشر گرديده بود، و در اين مدت با نسخه بتا به بسط دهندگان اندرويد معرفي شد و در june 2015 ورژن آخرين اين برنامه معرفي شويد . دست كم سيستم مسئله نياز براي نصب اندرويد استوديو ويندوز 7/8/10 نسخه 32 يا اين كه 64 بيتي دست‌كم 2 گيگابايت رم، 8گيگابايت مقدار توصيه شده 2 گيگابايت فضاي خالي در هارد ديسك، اندازه توصيه گرديده 4 گيگابايت كاغذ نمايش با دستكم رزولوشون 700 * 1280 JDK 8 براي شبيه سازي سرعت بالا تر، خوب تر است از CPUهاي اينتل 64بيتي به كارگيري شود براي خريد و يا دانلود نسخه هاي اندرويد استاديو با دو موضوع مواجه مي شويد . يك عدد بدون SDK و ديگري با SDK . فايلي كه با SDK مي باشد حجيم خيس هست ولي نصب آن آسان تر مي باشد . در اين يادگرفتن قصد داريم تا فرآيند نصب اندرويد استاديو را براي شما شرح دهيم . شروع نصب اندرويد استوديو براي نصب، در مرحله اول، با اين پنجره مواجه مي گرديد كه با زدن دكمه Next به كاغذ ي بعدي مي رويم . android-studio-setup-1-gsm-developers 
در تراز ي بعدي از شما منظور مي شود كه Android SDK و Android Virtual Drive را در فيس عدم رغبت نصب، با برداشتن تيك نصب نكنيد . كه اين عمل به هيچ عنوان سفارش نمي شود . پس با تنظيمات پيش فرض نصب، ادامه مي دهيم . 

طراحي اپليكيشن در مشهد



android-studio-setup-2-gsm-developers 
در تراز ي بعدي ضوابط و لايسنس براي شما شرح داده مي شود، كه با زدن تيك آن‌ها مي توانيد ادامه دهيد . android-studio-setup-3-gsm-developers 
در تراز ي بعدي محل نصب اندرويد استوديو و android SDK از شما خواسته مي شود . اين پنجره هم به رخ پيش فرض ادامه مي دهيم . android-studio-setup-4-gsm-developers 
در تراز ي بعدي مي توانيم با زدن دكمه ي Install نصب برنامه را ابتدا نماييم . android-studio-setup-5-gsm-developers 
در هنگام نصب اين نرم افزار( بدون فولدر SDK ) ممكن هست مشكلاتي براي شما پيش آيد كه به برخي از آن ها براي نصب اين قابل انعطاف افزار مي پردازيم . پس در صورتيكه در اولِ نصب اين قابل انعطاف افزار با اين مشكل‌ها مواجه شديد به ارور نشان داده شده دقت فرماييد . اميد است در پايين ارشادوراهنمايي هاي خوب و كاملي براي اين مشكلات آورده باشيم . 1-خطاي cannot start Android Studio ERROR: cannot start Android Studio . No JDK found . Please validate either ANDROID_STUDIO_JDK, or JDK_HOME or JAVA_HOME points to valid JDK installation . ECHO is off . Press any key to continue براي رفع اين مشكل مي بايست Java JDK 1 .7 را نصب نماييم و نصب نماييم . اين برنامه را مي توانيد از تارنما جاوا دانلود فرمائيد . البته از آنجايي كه اين تارنما براي كشور ايران تحريم هست پس در فيس مشكل، خوبتر است به وبسايت هاي دانلود اهل ايران مراجعه نمائيد . 2-خطاي Android SDK is out of date or is missing templates Your Android SDK is out of date or is missing templates . Please ensure you are using SDK version 22 or later اين اشتباه به اين ادله مي‌باشد كه sdk اندرويد شما تحت مي‌باشد و اندرويد استاديو نمي تواند از اين sdk استفاده كند كه بايستي sdk اندرويد را بروز برساني كنيد . مي توانيد نسخه به روز Android SDK Release را دانلود فرمائيد و آن را در مسير هاي گفته گرديده در تحت نصب نماييد . مسير نصبي sdk اندرويد در ويندوز : UsersAppDataLocalAndroidandroid-studiosdk مسير نصبي sdk اندرويد در مك: /Applications/Android Studio .app/sdk/ آن‌گاه توشه ديگر Android Studio را اجرا كنيد و به مسير Configure > Project Defaults > Project Structure برويد و sdk اندرويد خويش را روي آخري ورژن Android SDK قرار دهيد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۲:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

فروشگاه‌ها و بازارهاي اپليكيشن

پيشرفت تكنولوژي سبب ساز گرديده كه گوشي‌هاي گوشي گزيده جدا‌نشدني از زندگي‌مان باشد . با وجود فروشگاه‌ها و بازارهاي اپليكيشن، نيز درحال حاضر اين امكان فراهم گرديده تا به‌راحتي بتوانيم اپليكيشن‌هاي قضيه نياز و مسئله علاقه‌مان را در زماني كوتاه كاوش و دانلود كنيم . صرف نظر از ترقي تكنولوژي، اكثري از شركت‌ها در تلاشند تا يك مارك معتبر در صنعت مربوط به خود ساخت نمايند . ارتقاي يك نرم افزار موبايل احتمال دارد به آن آساني كه تصور مي شود نباشد . در طراحي نرم افزار اين نكته حائز اهميت است كه قوانيني را فراهم كنيم تا مشتريان و مخاطبان‌مان، تجربه‌‌كاربري نيكي را موقع استفاده نرم افزار ما داشته باشند . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
در پايين به نكات مهمي اشاره مي‌كنيم كه در طراحي اپليكيشن بايد مورد توجه قرار گيرند : سادگي اولين و مهم ترين قضيه كه بايد در پباده سازي يك اپليكيشن به آن اعتنا داشته باشيد، آساني عمل براي مشتري مي باشد . فضاي اپ شما نبايد به گونه‌اي پيچيده باشد كه مشتري را از مطالب با اهميت و اصلي برنامه گمراه كند . ويژگي‌هاي زياد مضاعف علي الخصوص در محفظه با اهميت برنامه، مي تواند براي مشتري حيران كننده باشد، پس تا حد قابليت و امكان از آن ها پرهيز نمائيد . 
تناسب موضوع يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي كه نقش حياتي را در ارائه يك تجربه‌كاربري فوق‌العاده به كاربر بازي مي‌كند، تناسب اپ شما با مورد عمل شركت يا اداره است . نرم افزار شما بايد بازديد‌كنندگان و مشتريان‌تان را هدف‌گيري نمايد و بهانه‌اي براي كاربران ايجاد نمايد كه از برنامه استعمال كنند . علاوه بر اين، يك اپليكيشن مناسب، داده ها درست و جامعي را در مسئله اداره و فعاليت‌هاي سازمان در اختيار يوزرها قرار مي‌دهد و به آن ها ياري ميكند تا با گونه تجارت شما آشنا شوند . تحقيق و توسعه نرم افزار در موضوع اطلاعاتي كه در اختيار يوزرها قرار مي‌دهيد، يك عدد از كليدهاي پيروزي شماست . بنابر اين كليدي ميباشد كه گذشته از شروع به پباده سازي اپليكيشن، تحقيقاتي جامع در اين مسئله داشته باشيد . 
بهينه‌سازي بهينه‌سازي يك اپليكيشن گوشي براي توسعه‌دهندگان فعاليت مشقت به نظر مي‌رسد . عامل آن مي‌باشد كه اقدامات متفاوت و گوناگوني بايستي فيس گيرد تا يك اپليكيشن را معمولي و كاربر‌پسند كنيم . در اين راستا بهينه‌سازي اپ يك فاكتور مهم براي اخلاق و رفتار يك شاهكار اپليكيشني مي‌باشد . اپليكيشن شما بايستي به گونه‌اي طراحي شود كه بتواند به آساني و در كمترين زمان، اطلاعات موضوع نياز را به مخاطب منتقل كند . 
مهندسي رابط كاربر براي پيروزي در ساخت اپليكيشن، رابط كاربري نقش تعيين‌كننده‌اي را ايفا مي نمايد . بنابر اين، اپ سازمان مي بايست در مسيري قرار گيرد كه نگاه يوزرها را به خود جلب نمايد . در نتيجه توسعه‌دهندگان، مي بايست جوانب مختلف را در پباده سازي نرم افزار در نظر داشته باشند تا با ساخت جذابيت بصري باعث جذب استفاده كننده شوند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۵:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

اندرويد گو يا اين كه اندرويد وان چيست؟

اندرويد گو يا اين كه اندرويد وان چيست؟ اندرويد وان در شراي اهل استعمال از گوشي‌هاي ميان‌رده و پايين‌رده باشيد، احتمالا گوش‌تان به عبارت‌هاي اندرويد «گو» (Go) و اندرويد «وان» (One) خورده است . اندرويد گو يك نسخه از اندرويد خالص ميباشد كه براي سخت‌افزارهاي ضعيف تهيه گرديده مي‌باشد . مدت‌زمان متعددي از عرضه‌ي اندرويد گو نمي‌گذرد و تمركز اين سيستم‌عامل عمدتا معطوف به گجت‌هاي پايين‌رده در بازارهايي مثل هند و برزيل مي‌باشد . از سوي ديگر، اندرويد وان سابقه‌ي بيشتري از اندرويد گو دارد و مي‌توان آن را نسخه‌ي سبك‌تر اندرويد خالص به‌حساب آورد . با وجود عرضه‌ي اندرويد گو، اندرويد وان هنوز از رده بيرون نشده و گوشي‌هايي مثل اچ‌تي‌سي U11 Life و Moto X4 از اين نسخه‌ي اندرويد سود مي‌برند . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
پوسته‌ها و رابط‌هاي كاربري سازندگان رابط كاربران اندرويد سيستم‌عامل انعطاف‌پذيري محسوب مي شود و اكثر سازندگان گوشي‌ها با بهره‌گيري از اين مشخصه، تغييراتي را در رابط كاربري اندرويد گوشي‌هايشان اعمال مي نمايند . هر كدام از شركت‌ها در اين قضيه از رويكردهاي متفاوتي استفاده مي برند . از در ميان اين رابط كاربري‌ها ميتوانيم به رابط كاربري Sense UI از كمپاني اچ‌تي‌سي و رابط كاربري EMUI از شركت هوآوي اشاره كنيم . در رابط كاربري Sense UI شاهد تغيير تحول انقلابي‌اي نيستيم و صرفا يكسري عنصر به اندرويد خالص اضافه گرديده مي‌باشد . البته از آن‌طرف هوآوي در رابط كاربري EMUI تغييرات گسترده‌اي را اعمال كرده كه ظاهر و احساس و اكنون جديدي به اندرويد بخشيده هست . 
اما بايد به اين نكته اعتنا داشته باشيد كه چنين تغييراتي صرفا به‌صورت ظاهري مي باشند و سيستم عامل اندرويد اين گوشي‌ها از بنيان و شالوده يكساني فايده مي‌برند . با اين وجود، در صورتيكه ميخواهيد هرچه سريع‌تر به‌روزرساني‌هاي امنيتي و نرم‌افزاري گوگل را دريافت كنيد، خوبتر هست كه به استعمال از گوشي‌هاي مجهز به اندرويد خالص، نظير گوگل پيكسل يا مجهز به اندرويد وان روي بياوريد . چنين گوشي‌هايي كار كشته به اخذ بدون واسطه به‌روزرساني‌هاي گوگل هستند . ولي گوشي‌هايي كه از اندرويدهاي خالص سود نمي‌برند، عموما چنين به‌روزرساني‌هايي را خيلي ديرتر اخذ مي‌كنند . استدلال اين مسئله اين هست كه شركت‌هاي توليد كننده آغاز بايستي اين به‌روزرساني‌ها را با دقت به اندرويد گجت خود تطبيق دهند و سپس از انجام اين عمل و آزمايش‌هاي مربوطه، مي‌توانند آن را ارائه كنند . 
چنين موضوعي شايد از حيث امنيتي خبر خوبي نباشد، ولي اين رابط‌هاي كاربري مزيت‌هايي هم دارا هستند . هر يك از اين رابط‌هاي كاربري ويژگي‌هايي را به ارمغان مي‌آورند؛ ويژگي‌هايي كه اندرويد خالص از آن ها بي‌بهره مي باشد . به‌طور نمونه مي‌توانيم به اپليكيشن مديريت تلفن همراه جان دار در EMUI اشاره كنيم كه در مقايسه با عمده اپليكيشن‌هاي مشابه مو جود در گوشي‌هاي ديگر، برتري محسوسي دارااست . در همين مورد نبايد رابط كاربري گوشي‌هاي گلكسي سامسونگ را از مداد بيندازيم كه مي‌تواند عملكرد اپليكيشن‌ها را با اعتنا به سخت‌افزار سامسونگ بهينه‌سازي نمايد . در نهايت انتخاب هرمورد از اين رابط‌هاي كاربري به سليقه‌ها و اولويت‌هاي فردي كاربر برمي‌گردد و به همين حافظه سفارش ميكنيم كه قبل از خريد گوشي، چنين مواردي را در لحاظ بگيريد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۶:۵۰ توسط:علي پور موضوع: