مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

فضا اندرويد استوديو


اكثري از برنامه نويسان اندرويد كه با فضا اندرويد استوديو درگير فعاليت مي باشند بطور مداوم با گريدل در رابطه اند اما از علم كافي نسبت به آن برخوردار نيستند.
درين نوشته‌ي علمي به توضيح بدون نقص اين توليد كننده مي‌پردازيم و تلاش آن را بطور بدون نقص شرح مي‌دهيم تا با علم مفهومي و بي نقص از گريدل ، بتوانيد ايرادات مرتبط با آن در پروژه هاي خويش را براحتي حل فرماييد.با ما ياور باشيد.

طراحي اپليكيش در مشهد
گريدل يك سيستم رئيس توسعه يافته براي رئيس بر طبق Groovy و Kotlin مي باشد. گريدل از دانلود اتومات و تهيه و تنظيم خود كار كتابخانه ها و تعلق ها پشتيباني مينمايد.
و همينطور از Maven و Ivy براي دانلود كتابخانه ها و پيكربندي سود ميبرد كه‌اين قضيه امداد مينمايد تا از توليدات مو جود استعمال شود و نيازي به ايجاد و توليد دوباره نباشد.
شايد ديدني باشد كه بدانيد گريدل خويش يك توليد كننده غيروابسته هم قادر است باشد و دستورها شما‌را اجرا نمايد.
به نمونه ذيل اعتنا نماييد
task hello {
doLast {
println 'Hello Gradle'
}
}
اين كد دستوري كه در گريدل نوشته مي شود با فرمان gradle hello در CMD اجرا مي گردد.
حالا با اين نمونه بي آلايش به شما توضيح مي‌دهم كه روند ايجاد در اندرويد چه طور رخداد مي‌ افتد.
در صدر خيال نشان مي كنم كه گريدل هم مانند اكثري از ابزار هاي ديگر مانند git,npm و adb يك ابزار كد نويسي مي باشد كه شما مي‌توانيد از آن به كار گيري فرماييد.
پس گريدل در بيرون از اندرويد استاديو هم قابل دسترسي و به كارگيري است كه ولي اين امكاني مي باشد كه شمارا به انجام آن پيشنهاد نمي‌‌كنيم و مطالبي كه در‌پي خواهيد روئت كرد فقط جهت اطلاع و فهم و شعور بهتر اين توليد كننده يگانه و منحصربفرد مي باشد.
گريدل تماما متن گشوده بوده و به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه فولدر هاي آن را تغيير و تحول دهيد و اين يك كدام از نكاتي مي باشد كه گوگل اين آفريننده را براي خويش تعيين كرده و ان را به طوري كه نياز داراست پياده سازي كرده.
يعني گريدل كه در اندرويد استاديو به كار گيري مي شود براي اندرويد فردي سازي گرديده و تسك هاي آن مبتني بر نياز در گريدل تعريف‌و‌تمجيد گرديده و بسرعت درحال پيشرفت و بروز رساني است.
بطور نمونه زماني شما تعيين مي‌كنيد كه پروژه ساخته يا اين كه به اصطلاح BUILD شود در واقع شما تسكي كه گوگل براي گريدل تعريف و تمجيد نموده است را اجرا مي‌كنيد و شما‌را از مشقت به كارگيري بي واسطه و به اصطلاح Command خلاص كرده و مي بايست از اندرويد قدردان باشيم(سپاسگذار هستيم )
و مانند همين نمونه بخش اعظمي از تسك هاي ديگر كه تصوير ذيل محل قرار گيري آن‌ها‌را مشاهده مي فرمائيد.


تسك در پروژهاين تسك هايي مي‌باشد كه براي پروژه اي معمولي تعريف‌و‌تمجيد شده‌است براي شما در ابتدا قابل مراعات ميباشد.
تفاوت في مابين گريدل root و appشايد براي شما سوال گرديده باشد كه‌اين دو گريدل چه تفاوتي با هم دارا هستند?
چنانچه طرحي كه در آن از تعدادي ذيل برنامه يا اين كه به اصطلاح Module مصرف شده باشد را چشم باشيد، مي‌دانيد كه هر ذيل برنامه گريدل مختص خويش را داراست پس اين قابليت موجود است كه در يك برنامه مثل تحت شما يك سري گريدل داشته باشيد البته نكته قابل توجه اين هست كه تمام گريدل هاي شما از يك گريدل كلي پيروي مي‌نمايند كه آن Root gradle يا اين كه Project gradle اسم داراست و پيكربندي اصلي و كلي شما در پوشه هاي مرتبط با آن فيس خواهد گرفت
تصوير ذيل يك نمونه از حضور زيربرنامه هاي مختلف در يك برنامه ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيش در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۵:۲۱ توسط:علي پور موضوع:

تاريخچه اندرويدو IOSسيستم برهان اندرويد


تاريخچه اندرويدو IOSسيستم برهان اندرويددر ماه ژوئيه سال ۲۰۰۵ گوگل كمپاني اندرويد در پالو آلتوي كاليفرنيا را خريد. كمپاني كوچك اندرويد كه بوسيله اندي روبين، ريچ ماينرز، نيك سيرز و كريس وايت اساس‌گذاري گرديده بود، در قضيه ايجاد نرم افزار و برنامه‌هاي كاربردي براي تلفن همراه كار مي كرد. اندي روبين مديريت ارشد اجرايي اين مجموعه بعد از پيوستن اندرويد به گوگل به سمت قائم‌رده مدير مهندسي اين مجموعه و مسئول پروژه اندرويد در گوگل منصوب شد.

طراحي اپليكيشن در مشهد
پسيستم استدلال اندرويد در واقع مي‌قدرت روبين را اساس‌گذار اندرويد دانست. به اين دليل كه او علاوه بر اينكه ايده ايجاد اندرويد را در كمپاني كوچك خويش رشد اعطا كرد، در جهت مديريت اين پروژه در كمپاني گوگل توانست ايده خويش را پياده‌سازي نمايد و سيستم ادله اندرويد را با اسم كمپاني كوچك قبلي خويش روانه بازار كند. گروه اندرويد به رهبري روبين عمل خويش را براي ساخت پلتفرم تلفن همراه بر پايه ي كرنل لينوكس مقدمه كردند.
اندرويد همانند لينوكس اوپن سورس بود و توسعه و گسترش دهندگان بيشماري بر روي آن فعاليت مي‌نمايند. Android به گويش بي آلايش سيستم عاملي مي‌باشد براي دستگاه هاي تلفن همراه و موبايل هاي هوشمند كه به وسيله بيش تر از ۳۰ شركت پر اسم و رسم پشتيباني مي‌شود.در واقع اندرويد بستري را مهيا ميكند تا برنامه نويسان نرم افزار اندرويد بتوانند هرچه سريعتر و بهتر برنامه هايي بسازند كه از تمام خصوصيت هاي يك تلفن همراه هوشمند استعمال نمايد.
بي ترديد بخوانيد :تاريخچه اندرويد با معرفي بدون نقص
سيستم ادله IOSIOS يك سيستم ادله يار و همدم ساخته كمپاني اپل مي باشد كه در صدر براي آيفون و آي‌پاد تاچ بسط داده مي شد، از آن زمانه به آنگاه براي به كار گيري در بقيه دستگاه‌هاي كمپاني اَپل مانند آي‌پد و اَپل تي‌او بسط يافت. كمپاني اَپل جواز استعمال از آي اُ اِس براي نصب بر روي مشقت بار‌افزارهاي فرد ثالث را نمي‌دهد. مغازه قابل انعطاف‌افزار مرتبط با اين سيستم استدلال اَپ استور (App Store) در ۶ مارس ۲۰۱۲ دارنده بيشتراز ۵۵۰٫۰۰۰ قابل انعطاف‌افزار كاربردي بود كه جمعاًً بيشتراز ۲۵ بيليون توشه دانلود گرديده‌اند. در سه‌ماهه پايان سال ۲۰۱۰ اين سيستم‌ادله ۱۶٪ از سهم سيستم‌استدلال تلفن‌هاي هوشمند را در مشت داشته و زير‌خيس از سيستم دليل اندرويد گوگل قرار گرفته بود. اين سيستم‌برهان در ماه مه ۲۰۱۰ در آمريكا ايالات متحده، ۵۹٪ از مصرف داده‌هاي اينترنت موبايل (از پاراگراف به كار گيري از آي‌پاد تاچ و آي‌پد) را به خويش اختصاص داده بود.
نكات كليدي در پباده سازي اپليكيشدر پباده سازي يك نرم افزار اعتنا به نكات مختلفي قادر است به ما در بدست آوردن سود مناسب امداد شاياني نمايد . اعتنا به موارد ذيل را فراموش نكنيد .
هدف هابه خواسته تعيين سهيم مطلوب مي‌توانيد هدف ها تجاري يا اين كه حق تقدم هاي خويش را معين كرده و براساس آن تصميم گيري فرمائيد. تمام جوانب را به خير و خوبي بازنگري كرده و همگي موردها در فاز نخستين را محاسبه نمائيد.
كيفيت منابعدر حوزه ي صنعت بسط ي اپليكيشن، شما آنچه را بدست مي‌آوريد كه برايش هزينه نموده ايد. بيشترين هزينه در حوزه‌ ي بسط نرم افزار گوشي به مخارج نيروي فعاليت انساني يا اين كه منابع توليد نرم افزار اختصاص دارااست. كيفيت منابع علي الخصوص در صنعت اپليكيشن با نرخ‌گذاري و هزينه ها متناسب مي باشد چون تقاضا براي توسعه و گسترش دهندگان كيفيت خوب از منابع و تداركات مهم خيس مي باشد.
حقوق و دستمزد توسعه و گسترش دهندگان خوب معمولا از استانداردهاي اين صنعت فراتر هست.زماني كه دو كمپاني گوناگون در نرخ‌گذاري بيشتراز پنجاه درصد با يكديگراختلاف دارا هستند شما به نيكي ميدانيد كالايي كه براي آن هزينه ميكنيد در چه سطحي از كيفيت جاي دارد.
زيرساختيكي‌از وسيع ترين بخش هايي كه موجب ارتقاء هزينه ها در ايجاد نرم افزار گوشي مي شود زيرساخت هاي لازم براي ايجاد آن مي‌باشد. مثلا واسط هاي فرد ثالث طرح ريزي نرم افزار، از در اختيار گرفتن توسعه و گسترش دهندگان بيرون بوده و همين دستور موجب ارتقا سرسام آور هزينه ها ميشود.
بعداز زيرساخت ها مساله ذخيره سازي اطلاعات مطرح بوده و متد مستعمل براي اين ذخيره سازي برحسب پيچيدگي هاي مو جود تاثيرزيادي برهزينه ها دارااست. متناسب با معيار پيچيدگي نرم افزار، تراكم زيرساخت ها نيز مختلف خواهد بود كه در غايت بر هزينه ها تاثير بدون واسطه دارااست. اينها نكات بسيار مهمي ميباشند كه براي انجام آنان به يك متخصص و كارشناس نياز مي باشد.
آشنايي پروژهطولاني تر ما اكثر وقت ها اين فاكتور را ناديده ميگيريم. درحاليكه بر مخارج توليد نرم افزار تاثير به سزايي دارااست. پيشنهاد ميشود از به عبارتي در آغاز گسترش دهندگان و سرمايه گذاران را در جريان تمامي ي جزئيات قرار داده تا آنان نيز ادراك بهتري از پروژه و نيازهاي شما داشته باشند. ولي متاسفانه در اكثر مورد ها روشن سازي نشده و به حدسيات و فرض ها اكتفا مي‌شود كه درنهايت به ارتقا هزينه ها و مختل شدن رابطه ها مي انجامد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۳:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

تبديل حساب بيزينس به عادي


تبديل حساب بيزينس به عاديما در نوشته‌علمي اي مستقل بصورت بدون نقص به توضيح تبديل حساب فردي به بيزنس در اينستاگرام پرداخته ايم ، اينك ممكن هست اين سوال براي شما اتفاق افتاده باشد كه چه‌گونه مي قدرت حساب بيزنس را به فردي تبديل نمود ، پس با ما در‌اين نوشته‌ي‌علمي همپا باشيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
مقاله ها داراي ربط : تبديل حساب اينستاگرام به بيزينس


چه طور اينستاگرام را از موقعيت بيزينس بيرون كنيم ؟
 براي بيرون شدن از وضعيت بيزينس اينستاگرام نخست كافيست به بخش پيكربندي اينستاگرام مراجعه‌كنيد  ، اين بخش در بالاي ورقه اصلي پروفايل اينستاگرام بصورت سه خط بالاي هم اكران داده شده‌است .


آن گاه با كليك بر روي اين مورد ورقه پيكربندي اينستاگرام را مشاهده ميكنيد ، در تحت اين بخش بر روي مورد پيكربندي يا اين كه settings كه با نشانه چرخ دنده مشخص و معلوم شده‌است كليك فرماييد 




با كليك بر روي پيكربندي شما وارد بخش پيكربندي حساب اينستاگرام خويش وارد ميشويد ، در‌اين بخش به نصيب اكانت ( Account ) رفته و مورد به اكانت فردي تغيير تحول شرايط مي دهيد ؟ ( Switch back to personal Account )  را گزينش نماييد .










نكته بسيار مهم : 
چنانچه دكمه به اكانت فردي تغيير‌و تحول موقعيت مي دهيد ؟ را زديد و ديديد تغييري انجام نشد , اكانت شما با حساب فيسبوك به كسب و عمل تبديل شده‌است , براي بازبيني اين نكته به پيكربندي --> اكانت --> اكانت هاي لينك و پيوند گرديده رفته , درصورتيكه تيك فيسبوك در ابتدا خورده باشد حساب شما به فيسبوك متصل مي‌باشد . بر روي فيسبوك كليك نماييد , اينستاگرام به اكانت فيسبوك متصل گرديده و به اپليكيشن اينستاگرام برخواهد گشت و دكمه  Unlink يا اين كه جدا اكانت نشان داده ميشود , بر روي آن كليك كرده آنگاه دكمه به اكانت فردي تغيير‌و تحول شرايط مي دهيد ؟  را بزنيد , اكانت شما به فردي تبديل خواهد شد .
اين نكته را اعتنا داشته باشيد در رخ عدم اتصال به حساب فيسبوك رجوع و برگشت به شرايط فردي قابليت و امكان پذير وجود ندارد .
پس از گزينش آيتم به اكانت فردي تغيير و تحول حالت مي دهيد ؟ ( Switch back to personal Account )  يه برگه گشوده خواهد شد ، آيتم  رجوع ( switch back ) را گزينش نماييد .




اينك به موقعيت فردي برخواهيد گشت و پيكربندي اكانت سري را خواهيد داشت .
در صورتي برنده به تغيير و تحول نشديد :
با به روز هاي اخير اينستاگرام ممكن هست كه تمام روند را انجام دهيد و گشوده هم حساب شما به فردي تغيير‌و تحول پيدا نكند , دو شيوه عمل براي اعمال تغييرات موجود است كه مي‌توانيد انجام دهيد :
1-ممكن هست حساب فيسبوك خويش را بياد نداشته باشيد , با شماره اي كه حساب اينستاگرام را ساخته ايد , مبادرت به توليد دوباره حساب فيسبوك نموده , پس از اتصال به اينستاگرام , اتصال اينستاگرام با فيسبوك را انقطاع فرمائيد , نقص‌ شما ازبين خواهد رفت .
2 - در صورتي‌كه پروسه فوق گشوده هم پاسخ نداد بر روي موبايل فردي ديگر , لاگين نمائيد و فرآيند خروج را انجام دهيد . با هر اپليكيشن اينستاگرام قابليت و امكان لاگين 5 حساب موجود هست .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۳۴ توسط:علي پور موضوع:

نكات مهم در پباده سازي فرم نرم افزار گوشيفرم‌ها


نكات مهم در پباده سازي فرم نرم افزار گوشيفرم‌ها در نرم افزار از اهميت اكثري برخوردار مي باشند. يوزرها با انگيزه خاصي از نرم افزار شما به كار گيري مي‌نمايند و فرم‌ها واسطي دربين يوزرها و شما ميباشند.از اين رو  پباده سازي فرم بايستي به سيرتكامل‌اي باشد كه استفاده كننده فارغ از سردرگمي و سريع آن را كامل كند.در‌اين نوشته‌ي علمي نكاتي كه در پباده سازي فرم مي بايست رعايت نمائيد را به شما معرفي ميكنيم.۱-فرم ها بايستي با طريق واردسازي داده ها به وسيله يوزرها سازگار باشند.اطمينان نتايج نمائيد كه فيلدهاي فرم بوسيله بقيه موادسازنده روي برگه مثل كيبورد تداخلي نداشته باشد.بعداز مالامال شدن يك فيلد فرم بوسيله استفاده كننده مانند تصوير ذيل، به طور اتومات فيلد كامل شدن گرديده را اكران دهد. 

 طراحي اپليكيش در مشهد
۲-تا مي‌توانيد تعداد فيلدهاي فرم را به دستكم برسانيد و قابليت نوشتن را معدود نمائيد.هر چقدر فرم طولاني‌خيس و پيچيده‌خيس باشد ميل استفاده كننده به كامل شدن آن نادر‌خيس ميشود، به‌خصوص در صفحه هاي كوچك‌خيس.هر چه تعداد فيلدهاي محل ورود معدود‌خيس باشد، فرم سريع‌خيس بار گذاري مي شود.البته به دست‌كم رساندن تعداد فيلدهاي محل ورود كفايت نميكند.شما مي بايست به شيوه واردسازي داده ها بوسيله يوزرها نيز دقت فرماييد.نوشتن هزينه بالايي دارااست چون هم قابليت اشتباه داراست و هم وقت‌گير مي باشد.براين اساس تا آنجايي كه مي‌توانيد قابليت و امكان تايپ را براي يوزرها به دست‌كم برسانيد.براي اين عمل ميتوانيد موردها تحت را در لحاظ بگيريد:-قرار دادن پيش‌فرض هاي هوشمندپيش‌فرض هاي هوشمند مي تواند كامل شدن فرم را براي استفاده كننده ظريف‌خيس و سريع‌خيس نمايد.به صورت نمونه به صورت اتومات بر طبق وضعيت جغرافيايي استفاده كننده، اسم مملكت را تشخيص دهد.-قرار دادن دكمه‌هاي راديويي براي مورد ها شبيه كه بايستي يكي آنان گزينش شود.هنگامي كه استفاده كننده مي بايست از يك ليست موردي را تعيين كند بهتر مي باشد از دكمه هاي راديويي مصرف شود.درضمن بهتر ميباشد ليست افقي باشد تا از فضاي ورقه، باصرفه‌خيس استعمال شود. 

 
همينطور در شرايطي كه كه نرم افزار خويش را با سيستم اَپ ساز ساخته باشيد به راحتي مي‌توانيد فرم بسازيد و از دكمه‌هاي راديويي براي ايجاد ليست انتخابي افقي به كارگيري فرماييد.۳-برچسب‌هاي فرم يا اين كه مي بايست بالاي فيلدهاي محل ورود قرار داشته باشند يا اين كه به طور شناور باشند.برچسب‌ها در واقع مراد و انگيزه كلي هر فيلد محل ورود را بيان مي كنند.چرا نبايد از برچسب‌هاي خطي باطن فيلد استفاده نمود؟برچسب‌هاي خطي داخل فيلدها(placeholder)، متن ارشاد مي باشند كه داخل فيلد قرار مي گيرند و هنگامي كه استفاده كننده آغاز به تايپ ميكند ناپديد ميشوند.اين فعاليت به‌خيال  صرفه‌جويي در دور و اطراف به لحاظ خيلي خوب مي‌رسد البته خلل اين ميباشد كه هنگامي ناپديد مي‌شوند استفاده كننده دوباره قابليت باز بيني راهنماي فيلد را پيدا نمي‌نمايد تا ببيند چيزي كه نوشته به عبارتي چيزي مي‌باشد كه در برچسب  مندرج بود يا اين كه نه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۵:۳۱ توسط:علي پور موضوع:

خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد


ظواهر مطلوبخصوصيت نرم افزار ظواهريكي‌از مهم‌ترين خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد، داشتن ظاهري مطلوب و يك گرافيك بي نقص مي باشد. متاسفانه نرم افزار هاي اهل ايران دراين باره گهگاه ضعف هاي بسيار بزرگي دارا هستند. براي داشتن يك ظواهر مطلوب مي بايست به رنگ بندي و روانشناسي رنگ ها اعتنا بسيار ويژه اي شود. (اصول و ابزار رنگ بندي و مخلوط رنگ را در زمان ي آموزشي بدون‌پول وب سايت تماما معرفي كرده ايم، سفارش مي كنيم همين شرايط فعلي در‌اين زمان نام نويسي نمائيد).

بهترين اپليكيشن در مشهد

نكته ي مهمي كه در باره ظواهر مي بايست در لحاظ داشته باشيد اين هست كه دقيقا به اندازه ي كارايي نرم افزار اهميت داراست. يك ظواهر خوب قادر است به تنهايي بسيار ديدني باشد. حتي مي‌تواند برخي از عيب هاي كوچك نرم افزار شمارا هم بپوشاند.


امنيت بالاامنيت خصوصيت نرم افزاردر صورتيكه برنامه شما اطلاعاتي از استفاده كننده را ذخيره مينمايد بايستي براي بالا بردن امنيت آن كارايي نمائيد. داده ها مي‌تواند هر چيزي باشد كه از موبايل استفاده كننده وارد نرم افزار شما مي‌شود. در شرايطي كه نرم افزار قابليت و امكان برقراري رابطه با وب را هم داشته باشد، امنيت بسيار طولاني تر از قبل مطرح مي‌شود.
امنيت از دو جهت اهميت دارااست، در‌حالتي كه از اين گزينه غافل گرديد ممكن ميباشد سرور هاي شما مبتلا ايراد شوند و به صحت فعاليت نكنند. ولي قابليت داراست داده ها يوزرها شما كه به طور آنلاين در سرور ها ذخيره گرديده اند لو بروند. در صورتي هر يك از اين اتفاقات براي شما صورت بدهد، ضربه ي بسيار بزرگي به برندتان وارد مي شود. پس بي ترديد در هنگام ايجاد نرم افزار تمامي ي مواقعي كه امنيت برنامه شما‌را تهديد مي كنند از دربين ببريد.


پشتيباني خوبپشتيباني خصوصيت نرم افزاراين گزينه كه يك نرم افزار به پشتيباني نياز ندارد اعتقاد تماما نادرستي مي‌باشد. امروزه يكي‌از ضروري ترين خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد، داشتن يك گروه پشتيباني كاركشته و ماهر است. وقتي كه مشكلي در نرم افزار شما موجود هست و نميدانيد كدام نصيب ضعف داراست، سوالاتي كه از پشتيباني پرسيده مي‌شود مي توانند به طور كامل راهنماي شما باشند.
براي ارائه ي يك پشتيباني حاذق و توليد يك مارك خوب از برنامه خويش، اين مورد ها را مطلقا رعايت نماييد:
اخذ لحاظ از مشتريانلحاظ مشتريان خصوصيت نرم افزارنسبتاً در تمامي ي نرم افزار هاي مشهور عالم مي‌توانيد اين نصيب را به عنوان Send FeedBack پيدا نمائيد. يوزرها مي‌توانند پيشنهادات بسيار خير براي آپ ديت رساني اپليكيشن ارائه بدهند. ايرادات ريز و درشتي كه خودتان هنوز متوجه نشده ايد را به شما نشان مي‌دهند. احترام گذاشتن به نظرها و پيشنهادات مخاطبين محبوبيت شمارا يك‌سري برابر ارتقاء خواهد اعطا كرد.
ارائه آپ تو ديت هاي منظمبه روز خصوصيت نرم افزاربراي برطرف كردن خطاها اپليكيشن و يا اين كه افزودن امكان هاي نو مدام آپ ديت هاي نو براي نرم افزار منتشر فرمائيد. ارائه به روز ها اين احساس را به يوزرها مي‌دهد كه به ايده ها آنان اعتنا نموده ايد. نرم افزار هايي كه دوران متعددي از آپ ديت رساني آنان قبلي ميباشد، تماما متروكه به حيث ميرسند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۹:۵۲ توسط:علي پور موضوع:

خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد


ظواهر مطلوبخصوصيت نرم افزار ظواهريكي‌از مهم‌ترين خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد، داشتن ظاهري مطلوب و يك گرافيك بي نقص مي باشد. متاسفانه نرم افزار هاي اهل ايران دراين باره گهگاه ضعف هاي بسيار بزرگي دارا هستند. براي داشتن يك ظواهر مطلوب مي بايست به رنگ بندي و روانشناسي رنگ ها اعتنا بسيار ويژه اي شود. (اصول و ابزار رنگ بندي و مخلوط رنگ را در زمان ي آموزشي بدون‌پول وب سايت تماما معرفي كرده ايم، سفارش مي كنيم همين شرايط فعلي در‌اين زمان نام نويسي نمائيد).

توليدي لوستر
نكته ي مهمي كه در باره ظواهر مي بايست در لحاظ داشته باشيد اين هست كه دقيقا به اندازه ي كارايي نرم افزار اهميت داراست. يك ظواهر خوب قادر است به تنهايي بسيار ديدني باشد. حتي مي‌تواند برخي از عيب هاي كوچك نرم افزار شمارا هم بپوشاند.


امنيت بالاامنيت خصوصيت نرم افزاردر صورتيكه برنامه شما اطلاعاتي از استفاده كننده را ذخيره مينمايد بايستي براي بالا بردن امنيت آن كارايي نمائيد. داده ها مي‌تواند هر چيزي باشد كه از موبايل استفاده كننده وارد نرم افزار شما مي‌شود. در شرايطي كه نرم افزار قابليت و امكان برقراري رابطه با وب را هم داشته باشد، امنيت بسيار طولاني تر از قبل مطرح مي‌شود.
امنيت از دو جهت اهميت دارااست، در‌حالتي كه از اين گزينه غافل گرديد ممكن ميباشد سرور هاي شما مبتلا ايراد شوند و به صحت فعاليت نكنند. ولي قابليت داراست داده ها يوزرها شما كه به طور آنلاين در سرور ها ذخيره گرديده اند لو بروند. در صورتي هر يك از اين اتفاقات براي شما صورت بدهد، ضربه ي بسيار بزرگي به برندتان وارد مي شود. پس بي ترديد در هنگام ايجاد نرم افزار تمامي ي مواقعي كه امنيت برنامه شما‌را تهديد مي كنند از دربين ببريد.


پشتيباني خوبپشتيباني خصوصيت نرم افزاراين گزينه كه يك نرم افزار به پشتيباني نياز ندارد اعتقاد تماما نادرستي مي‌باشد. امروزه يكي‌از ضروري ترين خصوصيت هاي نرم افزار اندرويد، داشتن يك گروه پشتيباني كاركشته و ماهر است. وقتي كه مشكلي در نرم افزار شما موجود هست و نميدانيد كدام نصيب ضعف داراست، سوالاتي كه از پشتيباني پرسيده مي‌شود مي توانند به طور كامل راهنماي شما باشند.
براي ارائه ي يك پشتيباني حاذق و توليد يك مارك خوب از برنامه خويش، اين مورد ها را مطلقا رعايت نماييد:
اخذ لحاظ از مشتريانلحاظ مشتريان خصوصيت نرم افزارنسبتاً در تمامي ي نرم افزار هاي مشهور عالم مي‌توانيد اين نصيب را به عنوان Send FeedBack پيدا نمائيد. يوزرها مي‌توانند پيشنهادات بسيار خير براي آپ ديت رساني اپليكيشن ارائه بدهند. ايرادات ريز و درشتي كه خودتان هنوز متوجه نشده ايد را به شما نشان مي‌دهند. احترام گذاشتن به نظرها و پيشنهادات مخاطبين محبوبيت شمارا يك‌سري برابر ارتقاء خواهد اعطا كرد.
ارائه آپ تو ديت هاي منظمبه روز خصوصيت نرم افزاربراي برطرف كردن خطاها اپليكيشن و يا اين كه افزودن امكان هاي نو مدام آپ ديت هاي نو براي نرم افزار منتشر فرمائيد. ارائه به روز ها اين احساس را به يوزرها مي‌دهد كه به ايده ها آنان اعتنا نموده ايد. نرم افزار هايي كه دوران متعددي از آپ ديت رساني آنان قبلي ميباشد، تماما متروكه به حيث ميرسند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

قابليت و امكان اجرا بر روي دستگاه هاي متعدد


قابليت و امكان اجرا بر روي دستگاه هاي متعدد:در بعضا مورد ها ممكن مي‌باشد نرم افزار درست شده صرفا روي بعضا از ديوايس ها قابل انجام باشد.

طراحي اپليكيشن در مشهد
مثلا اپليكيشني كه براي سيستم ادله اندرويد ساخته مي‌شود.
بايستي روي اكثر موبايل ها و تبلت هايي كه با اين سيستم استدلال كار مي نمايند قابل انجام باشد.
حتي برخي معتقداند كه يك كدام از خصوصيت هاي نرم افزار مطلوب امكان نصب آن بر روي هر دو سيستم استدلال Android و ios مي‌باشد. (براي شناخت با لهجه هاي برنامه نويسي Android و ios مي‌توانيد نوشته‌ي‌علمي شايسته ترين گويش هاي برنامه نويسي نرم افزار را ملاحظه كنيد.)
داشتن كاربرد مطلوب:امروزه سطح رقابت در حوزه هاي متعدد شدت بيشتري به خويش گرفته مي باشد.
با دقت به توسعه بازار تجارت الكترونيك در ساليان اخير اكثري از سرمايه گذاران رغبت متعددي به حضور در‌اين بازار دارا هستند .
همين فرمان سبب ارتقاء كيفيت و كميت تارنما ها و نرم افزار هاي متفاوت شده‌است.
مثال اي از رقابت در حوزه تجارت الكترونيك دربين نرم افزار هاي باربري آنلاين را ميتوانيد مطالعه فرماييد.
قابليت و امكان ارزيابي:قابليت و امكان بررسي مخاطبان يكي مهم‌ترين خصوصيت هاي حوزه تجارت الكترونيك ميباشد كه آشنايي خير و خوبي از مخاطبان را در دست داراي نرم افزار قرار مي‌دهد .
در اتخاذ تصميم هاي آينده بسيار ياري كننده خواهند بود.
اپليكيشن هاي متعددي ميباشند كه‌اين فعاليت را انجام مي‌دهند.
به روزرساني نرم افزار:داشتن برنامه منظم براي به روزرساني كردن نرم افزار ها مخصوصا وقتي كه نرم افزار محتوا محور باشد .
يكي مهم‌ترين عارضه ها محبوبيت آنان هست.
دو پيشنهاد مهم:از برخورد مخاطبانتان فايده ببريد:مخاطبان ما در ذهنشان چه گونه ما‌را تصور مي‌نمايند؟
اين يكي‌از مهم‌ترين سوالاتي مي باشد كه در هر كسب و كاري مطرح مي‌باشد.
يكي‌از شيوه هاي درك كردن به تصورات مخاطبان قرار دادن قابليت ارائه حيث و سفارش در نرم افزار است.
بي ترديد اين عمل را تحت عنوان راهي براي آشنايي بازارتان انجام دهيد.
و به خاطر داشته باشيد داشتن مشتري هاي متعهد يكي‌از گرفتاري هاي اساسي مي باشد.
پژوهش ها نشان داده مي باشد كه توليد قابليت ارائه لحاظ و توصيه به مخاطب او‌را وفادارتر خواهد كرد.
قابليت و امكان فردي سازي نرم افزار را تحت عنوان يك قابليت و امكان در چنگ مخاطبان خويش قرار دهيد.قابليت گزينش فونت، سايز، دورنما و بعضي خصوصيت هاي ديگر متناسب با ذوق مخاطب از مورد ها فردي سازي هست كه در نكات پباده سازي نرم افزار مي‌باشد. حتي برخي نرم افزار هايي كه با انگيزه فروش ايجاد گرديده اند ميتوانند توصيه گيري ها را نيز فردي نمايند يكي مثال هاي برنده اين مورد Your Reebok  مي‌باشد كه منجر توليد تحول بزرگي در صنعتت پوشاك شد. امروزه فردي سازي خير فقط يكي تجهيزات مازاد براي نرم افزار شما محسوب نميشود بلكه كارايي فرمائيد آن را به روئت كرد يك خصوصيت لازم نگاه نمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۱:۴۷ توسط:علي پور موضوع:

تلفن همراه ما هميشه به دنبال راهي براي توسعه و گسترش

در دنياي گسترش تلفن همراه ما هميشه به دنبال راهي براي توسعه و گسترش و بسط سريع‌تر و ساختن نرم افزار هايي با همت بهتر مي گرديم .با وجود دو سيستم استدلال گرانقدر در دنياي تلفن همراه ها، شركت هاي متفاوت در زمان پباده سازي اپليكيشن هاي موبايلي خويش مدام با گرفتاري هاي متفاوتي روبرو مي شوند، براي مثال: آيا اپليكيشن مي بايست تجربه بهتري را به استفاده كننده بدهد؟ يا اپليكيشن مي بايست با سرعت متعددي روي دستگاه ها و سيستم استدلال هاي متعدد قابليت گسترش و اجرا داشته باشد؟ممكن است به نظرتان باورنكردني بيايد اما بايد بيان‌كنم كه الگوي يك نرم افزار براي تمام سيستم ادله ها يكسان هست . خب با وارد شدن React Native مشكل‌ها متعددي حل شد، اين چهارچوب به شما اجازه مي دهد تا با سرعت بيشتري براي سيستم برهان هاي گوناگون گوشي نرم افزار درست كنيد .

طراحي اپليكيشن در مشهد
ReactNative چيست؟React Native ورژني محلي از فريمورك ReactJS هست كه هدف آن توسعه بهتر اپليكيشن هاي موبايلي ميباشد . اجزاي اين فريمورك محلي و خالص مي‌باشند و صحيح چيزي را به شما برگشت مي دهند كه آن را در هنگام بسط پياده سازي كرده‌ايد . اين فريمورك براي وب سايت هايي كه از قابليت و امكان View در معماري خويش به كار گيري كرده‌اند و مي خواهند بدون تغييرات خاصي نرم افزار بروزرساني (محتوايي) شود، دوچندان مناسب ميباشد .
رابط كاربري اين فريمورك با هر فريمورك ديگر متفاوت است . به اين ادله كه در اين رابط كاربري از اجزاي محلي به كار گيري شده و مانند فريمورك هاي ديگر كه از رابط هاي مبتني بر اينترنت در قالب يك Web View به كار گيري مي كنند، نيست .
خبچه دلايلي وجود دارااست كه شركت هاي والا عالم از React Native به كار گيري مي كنند؟۱ .FaceBookدر راستي React Native به وسيله خويش شركت فيسبوك براي رفع نيازهاي شركت توسعه و گسترش پيدا كرد . فيسبوك در واقع قصد داشت تا بتواند تمام ويژگي هاي كانال اجتماعي فيسبوك را به چهره نسخه موبايل درآورد و همينطور يك مجموعه بسط متمركز روي بخش موبايل داشته باشد . اينها احتمالا عارضه ها ساده‌اي براي بسط React Native باشد . خروجي در غايت يك چهارچوب بود كه مي توانست براي سيستم دليل هاي آندرويد و آي او اس نرم افزار ايجاد نمايد .
چراآنها React Native را انتخاب كردند؟در واقع React Native در آغاز صرفا قرار بود كه براي سيستم استدلال آي او اس نرم افزار ساخت كند البته در غايت اين چهارچوب رابط كاربري قابل قبولي را براي آندرويد هم ساخت كرد . فيسبوك در اپليكيشن مدير تبليغات خود از اين چهارچوب استفاده مي كند، جذاب اينجاست بدانيد كه براي توليد اپليكيشن مربوط به آندرويد و آي او اس تنها يك تيم توسعه وجود داشته مي‌باشد .
يك عدد از خصوصيت هاي مضاعف داراي اهميت React Native نوشته باز بودن آن است، در حقيقت فيسبوك اين چهارچوب را نوشته باز عرضه كرد به اين برهان كه جامعه بزرگي بتواند آن را بسط دهد . در يك ورژن گسترش يافته React Native مي توانايي از آن براي پباده سازي نرم افزار هاي مخصوص تلويزيون هاي هوشمند هم استفاده كرد .
نتايج
بهبود عملكرد : مطابق با سود هاي بدست آمده در توزيع تازه نرم افزار فيسبوك، سرعت داشبورد نرم افزار به فيس شگفت آوري بالا رفته هست .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۶:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

آياپباده سازي ريسپانسيو كافي است

در درحال حاضر حاضر سرعت لود صفحه هاي از اهميت زياد زيادي برخوردار ميباشد . در اين مطلب بيان ميگردد كه چرا طراحي يك وبسايت ريسپانسيو يا اين كه واكنشگرا اولين گام زياد حساس ميباشد مي باشد و هم رويكرد بهتري كه پيش روي شما وجود دارد تركيب AMP (صفحات پر سرعت موبايل) با طراحي PWA (وب اپليكيشن‌هاي پيشرونده) است .
طراحي اپليكيشن در مشهد

آياپباده سازي ريسپانسيو كافي است
امروزه اهميت طراحي براي موبايل از دسكتاپ پيشي گرفته است، به اين ترتيب بايستي تمام سعي خويش را بكنيد تا بتوانيد بهترين سود و بيشترين بازده را از اين حالت داشته باشيد . جستجوي موبايل، براي تبليغ كنندگان و هر كسب و كاري از اهميت بسيار متعددي برخوردار هست .به اين آمارها توجه كنيد:اكثريتجستجوهاي گوگل بر روي تلفن‌هاي هوشمند يا اين كه تبلت‌ها صورت مي‌گيرد؛ Hubspotمي‌گويد: 50% از جستجوهاي موبايل محلي براي داده ها تماس كسب و كارهاي محلي هستند؛ بر مبنا گزارش BrightEdge، 69% از جستجوگران تلفن همراه اظهار داشتند كه بخش اعظم احتمال دارااست تا با يك تارنما موبايلي از يك برند خريد كنند و آن را نيز محاسبه كنند .در درحال حاضر حاضر، با پباده سازي اينترنت تلفن همراه دوستانه، سرعت نسبتاً حق تقدم بيشتري بر هر فاكتور رتبه‌بندي دارد . البته آيا نيمي از اينترنت به طور بدون شوخي براي جستجوي تلفن همراه بهينه گرديده است ؟! با دقت به گوگل، 70% از صفحات وب موبايلي 7 ثانيه ارتفاع ميكشد تا محتواي بصري را بار گذاري نمايند .
خطاهايرايج وب سايت گوشي عبارتند از: مسدودشدن جاوا اسكريپت و فايل‌هاي CSS باختتناول كردن ريدايركت‌ها رابط‌هايگرافيكي ضعيف (براي نمونه نوشته كوچك و پيكسل ضعيف تصاوير) عملكردهايجستجوي قديمي رفع بخش اعظمي از اين مسائل نياز به سرمايه‌گذاري در يك سيستم مدير محتوا (CMS) و پيكربندي مناسب براي وب سايت موبايلي شما را داراست . با اين حال، بخش اعظمي از سؤالات باقي ميماند كه چه تنظيمات حقيقتا در سايت شما شايسته ترين كار را انجام ميدهد .
آياپباده سازي سايت ريسپانسيو كافي است؟
پباده سازيوبسايت

در حالا حاضر ساخت يك وب سايت گوشي مستقل، از نگرش كاربر نهايي خوب است، البته از لحاظ بهينه‌سازي موتور جستجو ارزش وب سايت شما به شدت كاهش مي يابد . فراتر از اين، دامنه‌هاي گوشي ميتوانند سرمايه‌گذاري پرهزينه‌اي داشته باشند و حتي هزينه مراقبت از آن‌ها اكثر باشد . به طور كلي طراحي ريسپانسيو علاوه بر اين كه مزاياي زيادي نظير ارزان‌تر بودن نسبت به ساخت يك سايت جدا براي موبايل را خواهد داشت ولي اشكالات و نقص‌هايي را هم دارد؛ بايستي به خاطره داشته باشيم كه طراحي گوشي ريسپانسيو براي سرعت طراحي نشده است، براي طراحان پباده سازي مي‌شود، همينطور برخي داده ها مانند جدول‌ها بايد بر روي دستگاه‌هاي كوچك با صرفه شوند . بدين ترتيب فقط پباده سازي ريسپانسيو كافي نميباشد و امروزه اكثري از سايت‌ها و صفحه هاي پيش به سمت استعمال از صفحات AMP مي روند .
آياAMP چاره است يا سلطان كليد؟ AMP اساسا يك چهارچوب HTML است كه همانند يك شبكه تحويل محتوا كار ميكند و منجر ارتقا سرعت سايت‌هاي موبايلي مي‌گردد . AMP براي ناشراني كه مقاله‌ها خبري و پست‌هاي بلاگ را ارائه ميدهند ايده‌ال مي باشد و در حال حاضر بوسيله موتورهاي جستجوي متعددي و چه بسا تبليغات AdWords به كار مي‌رود . با به كارگيري از تگ Fast Fetch، صفحه هاي پر سرعت موبايل (AMP) كماكان سريعتر و راحت‌تر اجرا مي شوند . به گفته گوگل، بالاي 900 .000 دامنه AMP را پذيرفته اند و همچنان در اكنون ارتقا است .در حقيقت، ناشران متعددي پس از تغيير‌و تحول به AMP برد چشمگيري داشته اند:شتابدهندهصفحه موبايل
گوگل هم اين سر را نهفته كرده مي‌باشد كه صفحه هاي اينترنت AMP براي گردونه‌هاي خبري موبايل خويش الويت داراست .


سرگوگل
سرعت وب موبايلي به طور آشكار تأثير متعددي بر تجربه كاربري و نرخ تبديل شما دارااست .
طراحيريسپانسيو موبيل
صفحه هاي AMP با استفاده از اطلاعات ذخيره گرديده در ياد پنهان (كش) گوگل بار گذاري شده و به سناريو در مي آيند . با به كار گيري از كش گوگل، صفحه هاي اينترنت با AMP دو برابر سريعتر نسبت به صفحات اينترنت رايج لود ميشوند . از آنجا كه AMP با به كارگيري از كش گوگل بارگذاري مي گردد و به تيتر نسخه متفاوتي از مدرك حساس فعاليت مي‌كند، به اين ترتيب كليك‌ها طاقت فرسا ميباشد تا پيگيري شوند، زيرا آن‌ها به طور تكنيكالي بر روي تارنما ناشر واقعه نمي‌افتد؛ اين فرمان تأثير قابل توجهي بر روي تعامل دارد . AMP براي به فعاليت بردن در پست‌هاي وب لاگ آموزنده خوب مي‌باشد البته بين كليك اول و تعامل بخش اعظم با وب سايت گسستگي واضحي وجود دارد . اين بدان معناست كه ناشران و فروشگا‌هاي تجارت الكترونيك بايستي از نظر تئوري دو ورژن متفاوت از پيشنهادات خود ارائه دهند .
بدين ترتيب همان طور كه در بالا ذكر شد بهتر مي‌باشد AMP را براي مقاله‌ها خبري و پست‌هاي وبلاگ به عمل ببريد و از آن در تمام صفحه هاي خود به كار گيري نكنيد؛ چون بسياري از استايل‌ها و ويژگي‌هاي گرافيكي را از ميان مي‌برد، از اين رو نمي توان از AMP به عنوان شاه‌كليد به كارگيري كرد . البته اگر مي خواهيد ترافيك قابل توجهي را به سمت سايت خويش ساماندهي كنيد مي‌توانيد بر روي شتاب‌دهنده صفحه ها تلفن همراه يا AMP تمركز كنيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۱:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

يادگرفتن برنامه نويسي تلفن همراه (اندرويد)


يادگرفتن برنامه نويسي تلفن همراه (اندرويد) نصيب دومبه دنبال فراگيري برنامه نويسي تلفن همراه در نصيب گذشته به معرفي برنامه نويسي اندرويد و اپليكيشن هاي بسط دهنده ي آن پرداختيم در‌اين نوشته ي علمي همت داريم تا روش ي نصب اپليكيشن اندرويد SDK و android studio بر روي سيستم استدلال ويندوز توضيح دهيم. android studio در واقع يك مشابه ساز از دور و اطراف تلفن همراه در سيستم استدلال ويندوز است

طراحي اپليكيشن در مشهد
معمولا قابل انعطاف­افزار android studio بهمراه SDK نصب ميگردد البته بي ترديد بايستي پيشين از آن مي بايست اپليكيشن JDK كه مخفف Java Deployment Kit برروي سيستم نصب گرديده باشد.
قدم نخستين ) از آن‌جا كه نميتوان به طور بدون واسطه از تارنما گوگل اين اپليكيشن را دانلود كرد بايستي بصورت غير بي واسطه آخري ورژن آنرا اخذ كرد.
قدم دوم ) همانگونه كه در صدر گفته شد در هنگام نصب اپليكيشن از شما مي‌خواهد تا محل نصب فولدر JDK وارد فرماييد بعد روند نصب را به آساني دنبال نماييد.
قدم سوم) پس از اتمام پروسه نصب تصوير پايين كه دربردارنده پيام خوش آمد گويي به اطراف برنامه ميباشد نمايش داده ميشود.
فراگيري برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي گوشي
قدم چهارم) در قدم بعدي بايد اسم پروژه يا اين كه به عبارتي اپليكيشن گوشي را كه مي خواهيد ساخت نماييد و محل ذخيره آنرا انتخاب نمائيد.
فراگيري برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي تلفن همراه
قدم پنجم) درين مرحله شما مي بايست براي برنامه نويسي گوشي خويش سطحي را در لحاظ بگيريد براي مثال و همان گونه كه در تصوير پايين قابل مشاهده مي‌باشد شما مي تواند سطح برنامه گوشي خويش را گزينش فرماييد
فراگيري برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي گوشي
قدم ششم ) حالا به برگه اي وارد مي‌شويد كه مي بايست عمل خويش را از دربين قالب هاي پيش فرض گزينش نمائيد. كه معمولا blank activity تعيين ميگردد.
فراگيري برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي تلفن همراه
قدم هفت) مطابق ليست مي بايست مورد ها اسم عمل ،نام ليوت،تايتل و اسم منو تعيين شود.
يادگرفتن برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي تلفن همراه
قدم هشتم) به برنامه android studio خوش آمديد. شما مي‌توانيد ايده هاي خويش را در قالب برنامه نويسي اندرويد به اپليكيشن تلفن همراه تبديل نماييد
فراگيري برنامه نويسي اندرويد | برنامه نويسي گوشي
اميد است از يادگرفتن برنامه نويسي اندرويد غايت به كارگيري را برده باشيد. در بخش هاي آينده به فراگيري فضا برنامه نويسي تلفن همراه android studio خوا‌هيم پرداخت با ما همدم باشيد...


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۴:۳۴ توسط:علي پور موضوع: