مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

شما مي توانيد با طراحي يك اپليكشن اختصاصي

شما مي توانيد با طراحي يك اپليكشن اختصاصي در حوزه كاري خويش محصول ها و خدماتتان را براي يوزرها به اشتراك نهاده ،به طوريكه هميشه اين خدمت ها در دسترس يوزرها شما باشد . اگر‌چه داشتن وب وب سايت ها براي دارندگان كسب و امور امري واجب مي باشد البته نمي توانند نياز به تلفن همراه نرم افزار را لبريز كنند . از مزاياي داشتن يك گوشي نرم افزار خوب نسبت به وب سايت مي بضاعت به عملكرد آفلاين نرم افزار ها، دسترسي سهل وآسان تر و پر سرعت خيس و همينطور سرعت بالا آن اشاره كرد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
حدود هشتادوپنج درصد از دوران يوزرها گوشي به به كار گيري از اپليكيشن ها سپري مي شود . امكان شخصيت چكيده به نرم افزار هاي موبايل بخش اعظم هست نسبت به سايت و به همين دليل مي‌باشد كه آنان در دربين مخاطبان محبوبيت بيشتري دارند و كاربران موبايل استعمال از اپ را بيش خيس دوست داشته و ترجيح مي دهند . هم چنين شما مي توانيد ز نحوه نرم افزار داده هاي متعددي را در رابطه ي مشتريانتان، سليقه يشان، خدماتي كه اكثر نزد سر و صدا ها محبوبيت دارااست عده آوري نمائيد ، براين اساس هرچه داده هاي بيشتري از مخاطبانتان گردآوري نماييد فهم بهتري از آن ها به دست آوريد و خوبتر مي توانيد مخاطبانتان را براي خريد قانع فرماييد و مراد ها و نيازهاي مشتريان خويش را پيش بيني كنيد . هرچه تراز مديريت رابطه با مشتري وسيع خيس باشد، محصولاتي كه آنها را به هيجان مي آورند را خوبتر خواهيد آشنايي و شما مي توانيد ترقي را در كارتان شم كنيد . 
و در آخر مي توانايي اظهار كرد مصرف كنندگان بايستي براي تعيين خدمات و توليدها شما در مقايسه با بقيه رقبا علتي داشته باشند . و يكي از اصلي ترين دلايلي كه شما مي توانيد مور گزينش قرار بگيريد جور تارنما و اپليكيشن شما ميباشد . 
پس مي بضاعت و توان اذعان كرد داشتن نرم افزار يك مزيت گرانقدر براي كسب و كار شما به اكانت مي ايد كه نمي توانايي از آن چشم پوشي كرد و در‌صورتي‌كه از اين دوره تكنولوژي عقب بمانيد رقباي شما از شما پيشي خواهند گرفت و شما كسب و كارتان توسعه اي نخواهد داشت . 
تيم تك گستر افتخار دارد كه با طراحي اپليكيشن بر روي هر دو پلتفرم اندرويد و ios با مطلوب ترين قيمت و بهترين كيفيت همپا شما عزيزان باشد 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۱:۳۲ توسط:علي پور موضوع:

ويژگي هاي شايسته ترين برنامه نويس اپليكيشن

ويژگي هاي شايسته ترين برنامه نويس اپليكيشن اضافه كردن ديدگاه آيا مي دانيد شايسته ترين برنامه نويس نرم افزار چه ويژگي هايي دارد؟ شركت هاي بسياري به دنبال رشد كسب و كارشان مي‌باشند . يك عدد از اصلي ترين استراتژي‌ها براي رشد كسب و كار ورود به فضاي مجازي و فروش مجازي كالاهاست . اين‌كه چرا در اين فضا ميتوان فروش بيشتري را انجام اعطا كرد مورد مطلب ما نميباشد ولي مي توانيد براي اين كه داده ها بيشتري در اين قضيه داشته باشيد در نوار كاوش كليدواژه موضوع نظرتان را تايپ فرمائيد . فضاي مجازي تنها و صرفا وبسايت ها و وب نيستند .

طراحي اپليكيشن در مشهد

اين نكته يكي از نكاتي مي‌باشد كه مي تواند امداد متعددي به رويش كسب و كار ها بكند . يك عدد از كليدي ترين مشكلاتي كه برخي از كمپاني هاي تعالي دارا هستند توجه نكردن به قدرت اپليكيشن هاست . 
پس از رويش تعداد گوشي تلفن هاي يار فعال در مرحله عالم و به كارگيري بيش از پيش مردم از نرم افزار هاي گوشي باعث مي شود تا در اين مورد اهميت بيشتري ايجاد شود . رويش تعداد گوشي تلفن هاي ياور هوشمند و اندازه ساعاتي كه افراد از آن ها به كار گيري مي كنند مي تواند يك خط مش خوب و پول ساز براي شركت ها و برندهاي متعدد باشد . از طرف ديگر نبايد فراموش كرد كه ورود به دنياي اپليكيشن ها موضوع جديدي نيست البته مي بضاعت و توان هنوز از آن به عنوان يك دليل پرورش دهنده به كارگيري كرد . 

طراحي اپليكيشن اپليكشن ها در اشكال متفاوت ساخته مي شوند اما در صورتي‌كه بخواهيم آن ها را به يكي از بهترين موقعيت هاي ممكن دسته بندي كنيم مي توانيم در قضيه آن بگوييم كه نرم افزار ها با توجه به سيستم برهان هاي متعدد ساخته مي شوند . اين مدل بندي سبب مي شود تا برنامه نويس هاي مختلفي براي هر جور از سيستم دليل ها پا به ميدان رقابت گذاشتند . در اين مطلب كارايي داريم تا بيشتر در مسئله برنامه نويس نرم افزار بگوييم و اينكه روال كاري برنامه نويسي نرم افزار ها چه طور مي‌باشد . با گرين اينترنت هم پا باشيد . 
اشكال پباده سازي اپليكيشن اپليكيشن ها به طور كلي به نوع هاي ios و اندرويد تقسيم مي شوند و اين باعث مي شود كه بازار هاي هدف از هم متفاوت باشند و اشخاص متفاوت از برنامه هاي منحصر به فرد خودشان به كار گيري كنند . به طور كلي بخش اعظم افراد از قابل انعطاف افزار ها و تلفن هاي يار اندرويدي استعمال مي نمايند . لذا افرادي كه برنامه نويسي اندرويد انجام مي دهند مي توانند بازار انگيزه تبارك تري داشته باشند . 
ممكن است اين سوال هم براي شما پيش بيايد كه چرا الان در بازار هاي برنامه نويس اپليكيشن تقاضا هاي برنامه نويسي اي او اس زياد مي باشد؟ جديدا تعداد افرادي كه خصوصا در جمهوري اسلامي ايران از تلفن هاي هم پا اپل استفاده مي نمايند بسيار شده ميباشد . عارضه ها مختلفي براي اين قضيه وجود داراست البته به هر شكل جديدا تقاضا براي قابل انعطاف افزار هاي اي وي اس مضاعف گرديده ميباشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۶:۳۲ توسط:علي پور موضوع:

10 نرم افزار فروشگاهي برتر سال 2018

10 نرم افزار فروشگاهي برتر سال 2018 در اينجا ما قصد داريم كه اپليكيشن فروشگاهي برتر جانور براي اندرويد وios بپردازيم كه با ايده هاي جذاب و خصوصيت هاي مختص توانسته اند جايگاهي خوب براي خود سرتاسر عالم بيبند . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
1-اپليكيشن tictail براي خريد توليد ها دست ساز 



در اين نرم افزار مي توانيد توليد ها دست ساز خاص را خريداري نماييد . و با جور بندي تيم ها و برندها و هنرمندان به راحتي مي توانيد مال مورد حيث را پيدا نماييد . ويژگي: تصويب سفارش سهل ، امنيت بالاي برنامه خصوصيت جذاب: ميتوانيد پس از تعيين متاع آغاز به زنخدان زني كنيد . 
ارزش در اپ استور: رايگان مخاطب:همه 
44k 2-اپليكيشن donde fashion براي خرقه بانوان 

اين اپليكيشن فروشگاهي برايiosميباشد .وهمچينن براي كاربران خانم . ويژگي:اگر اسم محصولي را نميدانيد با استعمال از غربال هاي جان دار به راحتي مي‌توانيد فرآورده موضوع لحاظ را پيدا كنيد،در ضمن ميتوانيد ارزش و مارك راهم فيلتر كنيد ويژگي جذاب:استفاده از گويش تصوير بجاي لهجه نوشتاري ارزش در اپ استور:رايگان مخاطب:بانوان 
18k 

3–با اپليكيشن wish مطابق ذوق خود سفارش دهيد 

اين نرم افزار مي‌تواند مطابق به سليقه شما توليدات را در ورقه اول خويش بياورد . ويژگي:علاوه بر اندرويد وios براي كامپيوتر هم طراحي شده مي باشد . ويژگي جذاب:اين اپليكيشن با ساختار ديدني و زيباي خويش مي تواند جستو جوهاي شما را در اكانت هاي كاربري مشاهده نمايد و تگ هايي مناسب با ذوق و سليقه شما بسازد و در قسمت پيشنهادها شما محصولاتي را مشاهده مي كنيد كه نزديك به ذوق وسليقه شما ميباشد بها در اپ استور: رايگان مخاطب:همه 
545k 

4–اپليكيشن stylect براي خريد انواع كفش زنانه جديد 

در شراي فرد سخت پسنيدي در خريد كفش هستيد با به كارگيري از اپليكيشن stylectميتوانيد به راحتي كفش موضوع لحاظ خويش را پيدا كنيد ويژگي:در اينجا بيش از 1000كفش گوناگون با مارك هاي متفاوت وجود دارد با گشت و گذار در اين اپ مي توانيد كفش مسئله لحاظ خود را تهيه كنيد خصوصيت جذاب: در اين نرم افزار به برهان وجود فيلترهاي متعدد مثل سايز برند كالا ميتوان به راحتي كفش مورد حيث خويش را پيدا كرد بها در اپ استور: رايگان مخاطب:بانوان 570k 


5–با نرم افزار mallzee به روز خرقه بپوشيد!! 

به روز خرقه بپوشيد!! در اين نرم افزار خبر ها روز اجناس،قيمت و تخفيفات مطلع شويد ويژگي:همه مارك ها وجود دارد خصوصيت جذاب:اين اپليكيشن با قابليت و امكان فردي سازي ميتوان رخداد ها و خبر‌ها يك يا اين كه يك‌سري مارك و محصول را دنبال كنيد ارزش در اپ استور: رايگان مخاطب:همه 520k 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

تقريبا كليه با گزينش Drops به عنوان اپليكيشن سال گوگل‌پلي شو

تقريبا كليه با گزينش Drops به عنوان اپليكيشن سال گوگل‌پلي شوكه شدند . ولي كافيست آبادي دقيقه به عمل در نرم افزار سرگرم گرديد تا به فلسفه گزينش هوشمندانه اديتورهاي گوگل‌پلي پي ببريد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
دراپس او‌لين نرم افزار آموزش زباني بود كه هر كس با هر سطحي از سواد، مي‌توانست در آن به طور هم زمان ۳۱ گويش زنده جهان را خاطره بگيرد . همانگونه كه در ارزيابي نرم افزار نيز گفتيم، رويه مينيماليستي دراپس در آموزش زبان كه به مدد به كارگيري از سمبل‌ها و آواها حاصل شده بود، تجربه‌اي فوق‌العاده دلنشين و سرگرم‌كننده را براي كاربران به ارمغان آورد كه نظيرش را در فرآورده ديگري نديده بوديم . 
دراپس آمد كه ثابت كند خلاقيت هيچ گاه حد و مرزي نمي‌شناسد، حتي در سوژه دستمالي شده‌اي مانند آموزش لهجه كه با قدرت‌نمايي اپليكيشن‌هايي نظير Memrise و Duolingo نسبتاً اشباع گرديده به نظر مي‌رسيد . در حالتي كه تا اكنون مجال زبان‌آموزي با دراپس را نداشته‌ايد، توصيه ميكنيم خودتان را از اين تجربه فوق‌العاده محروم نكنيد . 
Canva 
كانوا در ظاهر چيز تازه‌اي براي ارائه كردن ندارد . دست‌كم درصورتي كه بخواهيد آن را از روي اسكرين‌شات‌هايش در استورها قضاوت فرماييد به چنين استنباطي مي سيد . ولي اين تجربه كاربري و استفاده چندمنظوره نرم افزار هست كه آن را لايق قرارگيري در فهرست برترين‌هاي سال ميكند . 
مخاطب انگيزه كانوا گرافيست‌ها و طراحان ديجيتالي است، هر چندين تمامي مي‌توانند از اديتور توسعه يافته و مضاعف ايده‌آلش از منظر UI و UX به كار گيري كافي را ببرند . با كانوا مي‌توانيد براي كسب و كار يا اين كه پيج اينستاگرامي‌تان پوستر و بنر طراحي كنيد، لوگو و كارت دعوت بسازيد و از مخلوط تصاوير با هم كلاژهاي زيبا بيافرينيد . 
اما نكته‌اي كه آن را از بقيه اپ‌هاي مشابهش متمايز مي‌كند، دسترسي به بيش از ۱ ميليون تصوير دست دوم رايگان است؛ تصاويري كه معمولا از منابعي مثل شاتر استاك به مشقت بدست ميايند و در كانوا به راحتي در اختيارتان قرار گرفته‌اند . 
PicsArt 
براي كساني كه به ويرايش تصاوير در تلفن همراه عادت دارند، PicsArt نامي آشناست . در صورتي‌كه بخواهيد روي صفحه ها كوچك موبايل، تجربه‌اي در حد و ميزان نرم‌افزارهاي ويرايشگر دسكتاپ داشته باشيد نسبتاً مي‌توان بيان كرد كه پيكس آرت بهترين گزينه‌اي مي‌باشد كه در اختيار داريد . 
ويرايشگر دوستداشتني تلفن همراه اين سال به‌روزرساني‌هاي عالي و خلاقانه‌اي دريافت كرد كه قابليت دستكاري هم‌زمان با دوستان و رو نمايي از سرويس پريميوم PicsArt Gold از پاراگراف آنان بودند . ولي ۲۰۱۸ سالي بود كه يك عضو نو به خانواده اپليكيشن‌هاي پيكس آرت هم طولاني تر شد . 
PixelArt نام اين عضو جديد مي باشد كه روي خوي تصاوير پيكسلي متمركز گرديده كه هواداران مختص خودش را دارااست . اين اپليكيشن در كنار PicsArt Color Paint و PicsArt Animator همين سال يك عدد از كامل‌ترين پكيج‌هاي بازنويسي عكس و ويديو را به كاربران خويش ارائه كردند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۹:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

فراگيري توليد برنامه اندرويد

فراگيري توليد برنامه اندرويد به كسب در آمد شما چه كمكي مي كند ؟ برنامه هاي گوشي دارنده بازار خير و خوبي مي باشند و اين قابليت را به بسط دهندگان اين برنامه ها مي دهند كه بتوانند به طرق مختلفي از برنامه هاي ساخته شده به وسيله خودشان كسب درآمد داشته باشند . نوع هاي كسب درآمد مختلفي از نحوه برنامه اندرويد وجود داراست كه سه نوع داراي شهرت آن عبارتند از : فروش برنامه پرداخت درون برنامه اي سناريو تبليغات شما با استعمال از فراگيري ساخت برنامه اندرويد مي توانيد براي خودتان منابع كسب درآمد پايداري بسازيد . اين مجال را غنميت بشماريد و همين امروز شروع به يادگيري اين مهارت بكنيد . 
طراحي اپليكيشن در مشهد

دموي يادگرفتن را به طبع ببينيد(دوره به روز گرديده مي باشد و ورژن نو اپليكيشن ديجي جنس با معماري MVVM+Rxjava در مورخ 13 مرداد 98 روي وب سايت قرار گرفته) تصاوير مربوط به عصر را مطلقا از گالري تماشا بفرماييد رفع نقص‌ پخش در ويندوز 7 وافزايش كيفيت صدا در صورتي‌كه بخواهيم در موضوع معماري MVVM مقداري حرف كنيم بي شك اين معماري در حالا حاضر بهترين معماري براي برنامه نويسي اندرويد مي‌باشد .دراين معماري كه براساس سه لايه فعاليت مي نمايد ميتوان به model-view -view model اشاره كرد كه نام اين معماري از مخفف اين سه واژه تشكيل گرديده ميباشد .معماري MVVM به برهان سهولت در استعمال و يادگيري مضاعف پر طرفدار ميباشد و امروزه به عنوان بهترين مدل معماري براي برنامه نويسي اندرويد محسوب مي شود . 




يك عدد ديگر از مورد ها مهمي كه دراين زمان ياد خواهيد گرفت مضمون‌ rxjava است كه امروزه شركت ها به دنبال متخصصيني ميباشند كه اشنا به مفاهيم معماري و rxjava باشند . 
دراين دوره ساخت اپليكيشن ديجي كالا به همگي اين موارد مسلط خواهيد شد دراين مجموعه اموزشي قصد داريم تا نرم افزار ديجي مال را از صفر با فراگيري همه جزئيات بسازيم بنا بر درخواست دوستان اين تيم قبل از كامل شدن برروي سايت قرار گرفته وبه زودي كامل شدن خواهد شد هر هفته اين تيم به روز خواهد شد وفصل جديدي براي دوستان خوب قرار داده خواهد شد(دوره كامل شدن گرديده است) پيشنياز اين گروه پكيج فراگيري مقدماتي تا توسعه يافته اندرويد كليك وبسايت مي باشد دوستاني كه قصد خريد اين اموزش را دارند ابتدا اموزش مقدماتي تا توسعه يافته اندرويد ما را ببينند وبعد به سراغ اين تيم بيايند تا بتونند درك بهتري ازاين اموزش داشته باشند . همچنين دوستاني كه عشق مند به آموزش پباده سازي وب سايت مي‌باشند هم مي توانند روي همين لينك و پيوند كليك كنند . همينطور يادگرفتن ساخت وبسايت از اساس نيز در كليك تارنما قرار داده گرديده هست . 
اين تيم تنها تيم اموزشي ساخت اپليكيشن ديجي جنس مي باشد كه در كليك وب سايت ايجاد وكليه حقوق آن متعلق به كليك وب سايت هست لذا در صورت مشاهده اين اموزش در وب سايت يا اين كه كانالهاي ديگر به ما اطلاع بديد وكدتخفيف بگيريد سورس اين گروه در نقطه پايان به دوستاني كه اين تيم را خريداري كرده باشند تعلق خواهد گرفت با ما شگفت زده شويد . . . 

بعضي از يوزرها گرامي اين سوال را مطرح نموده اند كه آيا يادگرفتن php هم براي يادگيري برنامه نويسي اندرويد واجب است؟ در ادامه در فيلم هاي آموزشي ارائه گرديده ، PHP را هم مسئله بحث قرار داده ايم . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۷:۳۶ توسط:علي پور موضوع:

معرفي بهترين نرم افزار هاي ايجاد استوري اينستاگرام

معرفي بهترين نرم افزار هاي ايجاد استوري اينستاگرام پسنديده احمدي ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ استوري اينستاگرام در آگوست سال ۲۰۱۶ معرفي شد و به سرعت جاي خويش را في مابين كاربران اين اپليكيشن گشوده كرد . در هر روز دست‌كم ۵۰۰ ميليون كاربر اينستاگرام از اين قابليت به كار گيري مي‌كنند . با به كار گيري از اينستاگرام آنچه كه در لحظه براي شما واقعه مي افتد، با بقيه افراد به اشتراك مي گذاريد . يك عدد از عارضه ها برد فراگير اينستاگرام همين ميباشد كه تعامل كردن با بقيه افراد را به ساده ترين صورت براي يوزرها قابليت و امكان پذير كرده ميباشد . اگر مي خواهيد شاخ اينستاگرام باشيد، خوبتر ميباشد بدانيد كه رقباي سرسختي داريد؛ پس مي بايست مختلف باشيد! فرقي نمي‌كند كه از اينستاگرام براي ارتباط با دوستانتان استعمال مي كنيد يا براي توسعه كسب و كارتان . در هر دو شرايط بايستي محتوايي توليد نماييد كه بيننده را جذب كند . در اين پست تعدادي از نرم افزار هاي ايجاد استوري اينستاگرام را معرفي مي كنيم كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد استوري‌هاي گوناگون و جذاب ايجاد نماييد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
اپليكيشن هاي توليد استوري اينستاگرام ادوبي اسپارك پست اسپارك پست يكي از محصولات شركت توانمند و نامي ادوبي مي باشد كه همچون بقيه توليدات آن شهرت جهانگير دارااست . با به كارگيري از اين نرم افزار مي‌توانيد بدون كمترين اشراف به گرافيك و طراحي، از افكت‌هاي رشته اي براي ساختن عكس به كارگيري فرمائيد . 
به علاوه مي‌توانيد سايز عكس را نيز طوري تغيير و تحول بدهيد كه با رسانه اجتماعي انگيزه شما سازش داشته باشد . اين نرم افزار علاوه بر اندرويد و iOS، ورژن دسكتاپ نيز دارد . يكي از كاربردهاي كليدي اسپارك پست، تبديل كردن عكس به ويدئوهاي ۴ ثانيه اي مي باشد كه براي استوري‌هاي اينستاگرام ساخته مي شوند . 
دانلود Adobe Spark Post از آيتونز دانلود Adobe Spark Post از گوگل پلي استور اپليكيشن هاي ايجاد استوري اينستاگرام ويدئوشاپ ويدئوشاپ يك نرم افزار بازنويسي فيلم هست كه در دو ورژن اندرويد و iOS منتشر شده مي‌باشد . فرقي نمي كند كه فيلم را با استعمال از خويش ويدئوشاپ ضبط كرده باشيد يا اين كه از فيلم هايي استعمال نماييد كه قبلاً ضبط كرده ايد . مي توانيد يك‌سري فيلم را با نيز تركيب كنيد، و افكت، متن، استيكر و تغييرات موردنظر خويش را روي آنها اعمال كنيد . 
در شراي فيلم هايي كه مي خواهيد با نيز مخلوط فرماييد با يك گوشي ضبط نشده و بعدها متفاوتي داشته باشند، مي توانيد همه آن ها را به يك اندازه دربياوريد . در صورتي‌كه براي استوري‌هاي اينستاگرام كليپ مي سازيد، فراموش نكنيد كه مقطع بازه آن را روي ۱۵ ثانيه تهيه و تنظيم نماييد . 
دانلود Videoshop از آيتونز دانلود Videoshop از گوگل پلي استور اپليكيشن هاي توليد استوري اينستاگرام فيلم ميكر پرو فيلم ميكر پرو يك عدد از كاربردي ترين اپليكيشن‌هاي عرضه شده براي دستكاري ويدئو و فيلم سازي در سيستم عامل iOS هست كه مي توانيد از آن براي توليد استوري اينستاگرام به كار گيري فرماييد . اين نرم افزار از همه فرمت‌هاي عكس و فيلم در گوشي‌هاي اندرويدي و آيفون پشتيباني مي نمايد . با اين اپليكيشن ميتوانيد ويدئوهاي افقي (۹*۱۶)، عمودي (۱۶*۹) و مربع بسازيد . 
دانلود Filmmaker Pro از آيتونز نرم افزار هاي ايجاد استوري اينستاگرام كانوا كانوا اپليكيشني هست كه در دو نسخه اندرويد و iOS و فقط براي دستكاري عكس پباده سازي و منتشر گرديده ميباشد . كانوا قالب‌هاي متعددي دارااست كه ميتوانيد از آن‌ها براي پباده سازي پوستر، بنر، كارت پستال و غيره استفاده نماييد و آن گاه به چهره مستقيم در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد . 
ساخت كلاژ، ساخت سرصفحه براي ايميل، ساختن بنر براي وبلاگ و… از تجهيزات ديگري است كه كانوا در اختيار يوزرها قرار مي دهد . به علاوه اگر ايده اي براي پباده سازي به ذهن شما نمي رسد، تعداد متعددي طرح پيش ساخته در اختيار شماست . اين طرح ها به چهره موضوعي گونه بندي شده و قابليت جستجو يا مرور در آنها هم وجود دارد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۴:۰۵ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن موفق موبايل

نيازي به گفتن نيست كه هر صاحب محصول نرم افزار مي خواهد براي ايجاد و راه اندازي يك برنامه موفق، تلاش هاي بسيار فراواني را انجام دهد. در اينجا 11 موردي كه يك اپليكيشن موفق تلفن همراه كه ميتواند اندرويد يا IOS باشد را منتشر كرديم كه اين ويژگي ها به موضوع اپليكيشن شما بستگي ندارد و در هرحال بايد رعايت شود. بسياري از اين كيفيت قابل اجرا در هر نرم افزار تلفن همراه اندرويد يا اي او اس است.

طراحي اپليكيشن در مشهد
يك اپليكيشن موفق موبايل ( اندرويد يا IOS ) اساسا چيست ؟پاسخ بسيار ساده است: يك برنامه خوب و موفق برنامه ايست كه نياز هاي كاربر نهايي خود را در چهارچوب موضوع و مورد انتظار محصول ارضا كند. اين ممكن است فقط يك چيز را انجام دهيد، اما ان بايد بسيار دقيق و درست باشد. كه گفت، خب بياييد ببينيم غير از كاربرد و زيبايي بصري و نام خوب چه چيز ديگري مهم است :
توسعه نرم افزار تلفن همراه# 1 • سادگي براي كاربر نهايي
به عبارت ديگر، به اين معني توسعه يك رابط كاربري مناسب و ناوبري ساده، بر اساس دستورالعمل هاي طراحي براي پلت فرم انتخاب شده است. به خاطر داشته باشيد اين مهم ترين چيز در كيفيت اصلي هر برنامه تلفن همراه است . اگر يك اپليكيشن ساده و كارآمد طراحي كنيد كاربر نيازي به رفتن سراغ برنامه هاي مشابه ندارد. هرچه امكانات برنامه را ساده تر در پروژه بگنجانيد و ارائه كنيد بهتر است، و باعث ميشود شما به ميزان قابل توجهي كاربران خود را مجذوب كنيد و آنها را از دست ندهيد.اين يكي از مهمترين مسائل در وفادار نگه داشتن كاربران به برنامه شماست. كافيست تنها يك تيم خوب براي طراحي برنامه تان استفاده كنيد كه بداند چگونه يك اپليكيشن خوب طراحي كند.نرم افزار تلفن همراه توسعه نرم افزار development mobile# 2 • هر دو iOS و آندرويد بايد پوشش داده شود
همچنين بخوانيد :  افزايش درآمد توسعه دهندگان اندرويد ريوراين دو سيستم عامل از مهمترين ها هستند كه بايد آنها را در نظر بگيريد.شايان ذكر است كه پلتفرم هاي  براي رسيدن به هدف و طراحي و توسعه نرم افزار ها وجود دارند از جمله فون گپ، ReactNative و NativeScript-اند كه تبديل به راه حل مقرون به صرفه جويي در هزينه و زمان شده اند. توسعه كراس پلت فرم موجب صرفه جويي در بودجه راه اندازي شده و اجازه مي دهد تا براي ورود به بازار اوليه با راه اندازي MVP، شرايطي موثر ايجاد كندتوسعه نرم افزار تلفن همراه# 3 • عملكرد بالا
نرم افزار شما بايد براي اجرا زمان زيادي صرف نكند و كاربران را منتظر نگذارد همچنين ارائه در تمام شرايط كارايي بالا و شرايط پايداري داشته باشد كه كارايي آن را تضمين كند.توسعه نرم افزار تلفن همراه# 4 • امنيت
اين ويژگي براي توسعه نرم افزار تخصصي در اين صنايع به عنوان بهداشت و درمان و مديريت دستگاه تلفن همراه، كه در آن محرمانه بودن داده ها در سطح قانوني محافظت حياتي است ضروري است. اين بايد يكي از الزامات اوليه مورد بحث با تيم برنامه نويسي شما باشد .نرم افزار تلفن همراه توسعه
# 5 • كار آفلاينبه طور طبيعي، بسياري از برنامه هاي بيشتر براي در دسترس بودن اتصال به اينترنت تكيه مي كنند. با اين حال، دسترسي به امكانات و محتواي در حالت آفلاين است بايد داشته باشند حتي در سيستم هاي پيچيده شركت هاي بزرگ. ويژگي هاي دقيق ممكن است تا خاص است كه اين امر مي تواند مشكل آنها را دسته بندي كند.نرم افزار تلفن همراه توسعه


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۷:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

گوشي تلفن ياور و تجارت الكترونيكي

به اشتراك بگذاريد گوشي تلفن ياور و تجارت الكترونيكي=تجارت موبايلي 16 مهر 1394 محمد جواد ابراهيمي m-commerce يا تجارت موبايلي به نوعي از خريد و فروش آنلاين گفته مي شود كه فقط با ابزار هاي بي سيم الكترونيكي انجام مي شود . اين ابزار هاي بي سيم به كانال هاي كامپيوتري متصل مي شوند و كامپيوتر ها قادر هستند پروسه خريد محصول را تصويب كنند . هر مدل تبادل پول كه بصورت آنلاين انجام مي شود e-commerce (تجارت الكترونيكي) نام دارد به همين ترتيب هنگامي كه اين تبادلات از طريق ابزار هايي شبيه به گوشي انجام مي شود به آن ها m-commerce يا تجارت موبايلي اتلاق مي شود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
هيچ شكي نيست كه تجارت موبايلي حالت فوق العاده اي براي صاحبان كسب وكار مهيا كرده، به همين دليل تمركز بر بازاريابي و بهبود آن اهميت زياد متعددي دارااست . در صورتيكه مي خواهيد در موقعيت تجاري فعلي به برد دست پيدا نمائيد بايستي بتوانيد از روش گوشي تلفن ياور به مشتري ها دسترسي پيدا فرمائيد . هيچ چيز نمي تواند آسان تر از گوشي تلفن يار شما را به مشتري نزديك كند . خوب تر شدن تجربه ي مشتري پس از به كار گيري از خدمات موبايلي ديگر در تيم امكانات اضافي قرار نمي گيرد بلكه يكي از ضروريات عمل شما محسوب مي شود . 
رشد به كار گيري از تلفن همراه هاي هوشمند اكنون عمده افراد بالغ صاحب يك موبايل هوشمند مي‌باشند به همين استدلال زماني كه براي راه و روش اندازي يك اپليكيشن مخصوصا نرم افزار وردپرس يا اين كه اپليكيشن ووكامرس سرمايه گذاري مي كنيد، فقط بخش كوچكي از بازار را پوشش نمي دهيد . شما تعداد متعددي از كاربران را انگيزه قرار داده ايد . محبوبيت تلفن همراه هاي هوشمند و تبلت ها در بين كاربران، همچنين ارتقا تعداد مصرف كنندگان شرايطي بوجود مي آورد كه صاحبان كسب و كار، راحتي يوزرها هنگام اعطا كرد و ستد را وظيفه ي خويش مي دانند . در نهايت تجارت موبايلي به نصيب مركزي و مهم تجارت ديجيتالي مبدل مي شود . 
بازار تجارت الكترونيكي حداقل يك ده سال مي‌باشد كه تجارت الكترونيكي رواج پيدا كرده . اين داستان به هنگامي بر مي گردد كه دسكتاپ و كامپيوتر همراه شايسته ترين منش ممكن براي ثبت خريد اينترنتي محسوب مي شدند . البته پس از مدت كوتاهي به اين فيض رسيدند كه هرچه مشغله ي كاري يوزرها عمده مي شود نرخ تجارت الكترونيكي كاهش پيدا مي كند . با ترقي و تكامل تلفن همراه ها، يوزرها نيز هوشمندانه تر فعاليت مي نمايند و قصد دارند عمل هاي تجاري خويش را از حالت الكترونيكي به وضعيت موبايلي تبديل كنند . 
اپليكيشن ها مي توانند نرخ خريد آنلاين را ارتقاء دهند وقتي كه مشتري ها نسبت به خدمات شما بامسئوليت مي شوند طبيعتا نرخ بخشيد و ستد نيز بالا مي رود . در صورتيكه كسب و عمل شما يك اپليكيشن فروشگاهي در اختيار يوزرها قرار دهد شما مي توانيد تجربه ي خوبي از خريد آنلاين براي آن ها باقي بگذاريد . هنگامي كه تعداد زيادي از يوزرها شما را دنبال كردند و چندين از آن ها به كسب وكار شما با مسئوليت ماندند به نقطه اي مي رسيد كه بهترين استراتژي هاي تجارت موبايلي كه با حالت كاري شما هم خواني دارا‌هستند را شناسايي مي فرماييد . 
تجارت موبايلي فقط براي مغازه هاي خرده فروشي اينترنتي نمي‌باشد چون برخي از يوزرها فقط از ابزار هاي موبايلي براي خريد استفاده مي كنند در فيض در شراي هيچ نرم افزار و يا اين كه امكانات موبايلي در اختيار آن ها قرار ندهيد براي اين قبيل كاربران اصلا وجود نداريد . با ساختن يك نرم افزار ساده، هر كسب و كاري مي تواند ديدني و يا چه بسا پول ساز شود . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۳۲ توسط:علي پور موضوع:

گوشي تلفن ياور و تجارت الكترونيكي

به اشتراك بگذاريد گوشي تلفن ياور و تجارت الكترونيكي=تجارت موبايلي 16 مهر 1394 محمد جواد ابراهيمي m-commerce يا تجارت موبايلي به نوعي از خريد و فروش آنلاين گفته مي شود كه فقط با ابزار هاي بي سيم الكترونيكي انجام مي شود . اين ابزار هاي بي سيم به كانال هاي كامپيوتري متصل مي شوند و كامپيوتر ها قادر هستند پروسه خريد محصول را تصويب كنند . هر مدل تبادل پول كه بصورت آنلاين انجام مي شود e-commerce (تجارت الكترونيكي) نام دارد به همين ترتيب هنگامي كه اين تبادلات از طريق ابزار هايي شبيه به گوشي انجام مي شود به آن ها m-commerce يا تجارت موبايلي اتلاق مي شود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
هيچ شكي نيست كه تجارت موبايلي حالت فوق العاده اي براي صاحبان كسب وكار مهيا كرده، به همين دليل تمركز بر بازاريابي و بهبود آن اهميت زياد متعددي دارااست . در صورتيكه مي خواهيد در موقعيت تجاري فعلي به برد دست پيدا نمائيد بايستي بتوانيد از روش گوشي تلفن ياور به مشتري ها دسترسي پيدا فرمائيد . هيچ چيز نمي تواند آسان تر از گوشي تلفن يار شما را به مشتري نزديك كند . خوب تر شدن تجربه ي مشتري پس از به كار گيري از خدمات موبايلي ديگر در تيم امكانات اضافي قرار نمي گيرد بلكه يكي از ضروريات عمل شما محسوب مي شود . 
رشد به كار گيري از تلفن همراه هاي هوشمند اكنون عمده افراد بالغ صاحب يك موبايل هوشمند مي‌باشند به همين استدلال زماني كه براي راه و روش اندازي يك اپليكيشن مخصوصا نرم افزار وردپرس يا اين كه اپليكيشن ووكامرس سرمايه گذاري مي كنيد، فقط بخش كوچكي از بازار را پوشش نمي دهيد . شما تعداد متعددي از كاربران را انگيزه قرار داده ايد . محبوبيت تلفن همراه هاي هوشمند و تبلت ها در بين كاربران، همچنين ارتقا تعداد مصرف كنندگان شرايطي بوجود مي آورد كه صاحبان كسب و كار، راحتي يوزرها هنگام اعطا كرد و ستد را وظيفه ي خويش مي دانند . در نهايت تجارت موبايلي به نصيب مركزي و مهم تجارت ديجيتالي مبدل مي شود . 
بازار تجارت الكترونيكي حداقل يك ده سال مي‌باشد كه تجارت الكترونيكي رواج پيدا كرده . اين داستان به هنگامي بر مي گردد كه دسكتاپ و كامپيوتر همراه شايسته ترين منش ممكن براي ثبت خريد اينترنتي محسوب مي شدند . البته پس از مدت كوتاهي به اين فيض رسيدند كه هرچه مشغله ي كاري يوزرها عمده مي شود نرخ تجارت الكترونيكي كاهش پيدا مي كند . با ترقي و تكامل تلفن همراه ها، يوزرها نيز هوشمندانه تر فعاليت مي نمايند و قصد دارند عمل هاي تجاري خويش را از حالت الكترونيكي به وضعيت موبايلي تبديل كنند . 
اپليكيشن ها مي توانند نرخ خريد آنلاين را ارتقاء دهند وقتي كه مشتري ها نسبت به خدمات شما بامسئوليت مي شوند طبيعتا نرخ بخشيد و ستد نيز بالا مي رود . در صورتيكه كسب و عمل شما يك اپليكيشن فروشگاهي در اختيار يوزرها قرار دهد شما مي توانيد تجربه ي خوبي از خريد آنلاين براي آن ها باقي بگذاريد . هنگامي كه تعداد زيادي از يوزرها شما را دنبال كردند و چندين از آن ها به كسب وكار شما با مسئوليت ماندند به نقطه اي مي رسيد كه بهترين استراتژي هاي تجارت موبايلي كه با حالت كاري شما هم خواني دارا‌هستند را شناسايي مي فرماييد . 
تجارت موبايلي فقط براي مغازه هاي خرده فروشي اينترنتي نمي‌باشد چون برخي از يوزرها فقط از ابزار هاي موبايلي براي خريد استفاده مي كنند در فيض در شراي هيچ نرم افزار و يا اين كه امكانات موبايلي در اختيار آن ها قرار ندهيد براي اين قبيل كاربران اصلا وجود نداريد . با ساختن يك نرم افزار ساده، هر كسب و كاري مي تواند ديدني و يا چه بسا پول ساز شود . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۱۰ توسط:علي پور موضوع:

خصوص طراحي يك اپليكيشن

آيا شما يك ايده عالي در خصوص طراحي يك اپليكيشن داريد كه پيش از اين بوسيله كسي اجرا نشده؟ ولي نمي دانيد كه براي آغاز تبديل يك ايده عالي به يك نرم افزار موبايل كاربردي چه كاري مي بايست انجام دهيد؟ در ادامه با ۱۲ قدم كه نقش با اهميت در پباده سازي نرم افزار گوشي دارد آشنا مي شويد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
گام نخستين : انگيزه را انتخاب كنيد داشتن يك ايده خوب فقط نقطه آغاز براي هر پروژه اي مي باشد . اما پيشين از اين‌كه سرگرم جزييات شويد، لازم مي باشد به طور واضح هدف خويش را از پباده سازي اپ موبايل مشخص فرمائيد و همينطور هدفي كه اپليكيشن دنبال مي نمايد نيز مي بايست مشخص و معلوم باشد . اپليكيشن در چه نوع اي قرار ميگيرد؟كاربران با نرم افزار شما چه كاري انجام مي دهند؟ نرم افزار تلفن همراه در كدام قسمت معاش يوزرها تاثير گذار است؟ تعريف يك هدف آشكار براي هر نرم افزار گوشي ، سبب ساز مي شود فرآيند گسترش با سرعت بيشتري در جريان باشد . 
گام دوم: طرح نرم افزار موبايل را بكشيد دقت نمائيد كه براي كشيدن طرح اپليكيشن گوشي ، نياز نمي‌باشد كه شما يك طراح رشته اي باشيد . شما با كشيدن طرح اوليه اپليكيشن ، بستر رابط كاربري اپليكيشن را طراحي مي كنيد و خصوصيت هاي كليدي برنامه شما مشخص مي شود . اين تراز براي قابل درك شدن ساختار نرم افزار براي اعضاي مجموعه گسترش فراوان حائز اهميت مي باشد . همچنين اين طرح اول مي تواند يك مبداء خوب براي افراد تيم باشد تا از طريق آن با فاز بعدي توسعه آشنا شوند . 
گام سوم: تحقيق در قضيه طرح بعد از آن از واضح شدن انگيزه ظريف نرم افزار و طرح نخستين رابط كاربري ، وقت آن رسيده مي باشد تا تحقيقات خويش را در چهار گروه كليدي مقدمه كنيد: پيدا كردن اپليكيشن موبايل ديگري كه در اين قضيه كار مي نمايد . در صورتي كه شما احتمالا تامل مي فرمائيد كه يك ايده عالي و خاص داريد كه مي تواند تغييرات بزرگي در زندگي مردم ايجاد كند، در حالتي كه نگاهي به آمار نرم افزار گوشي كه تا كنون پباده سازي گرديده است بندازيد ممكن است نا آرزو خواهيد شد . طبق آماري كه در مارس ۲۰۱۷ منتشر شد ، در حالا حاضر ۲ .۸ ميليون نرم افزار اندرويد و ۲ .۲ ميليون اپليكيشن ios پباده سازي شده هست . به اين ترتيب طراحي اپليكيشن گوشي كه پيش از اين طراحي نشده باشد، بنظر غير ممكن مي رسد . 
با اين وجود، شما نبايد به حافظه ديگر كساني كه در اين قضيه فعاليت مي نمايند دلسرد گرديد . بر روي پروژه و كسب و فعاليت خود تمركز فرماييد و از مشكلات رقباي خود درس بگيريد و كارايي نماييد ويژگي اختصاصي به فرد خويش را پيدا نموده و بر روي پرورش آن تمركز كنيد . 
يك طرح كه براي طراحي اپ گوشي خويش مي توانيد از آن الهام بگيريد پيدا نماييد . وب وبسايت هاي در اين مورد وجود دارااست كه گونه هاي طراحي را در آنان مي توانيد پيدا كنيد . براي مثال مي توانيد با كاوش در تارنما Dribbble يك پباده سازي مناسب پيدا فرمائيد كه براي پباده سازي اپليكيشن از آن الهام بگيريد . 
اطلاعات مربوط به شرايط فني نرم افزار تلفن همراه خود را جمع آوري نماييد . بررسي نماييد كه آيا ايده شما از لحاظ فني عملي ميباشد يا اين كه نه ! معمولا براي عملي كردن يك ايده عمده از يك شيوه وجود داراست . بدين ترتيب مي توانيد منش هاي مختلف را ارزيابي كرده و در پايان شايسته ترين راه را انتخاب نماييد . همينطور يك عدد ديگر از مواقعي كه بايد در قضيه آن تحقيق كنيد مورد ها رسمي مانند، قانون كپي رايت ، اطراف شخصي و از اين دست موردها مي باشد كه با توجه به مدل كسب و فعاليت شما احتمالا ناچار به تهييه جواز هاي ديگري براي پباده سازي نرم افزار گوشي گرديد . 
در مسئله روش هاي كسب درآمد از نرم افزار خويش داده ها توده آوري فرمائيد . حالا كه با تحقيقات قابليت اجراي اپليكيشن خويش را تاييد كرده ايد، برهه زماني آن رسيده است كه در خصوص راهكار هاي بازاريابي خود انديشه كنيد . شما بايستي معين فرماييد كه براي وصال به مشتريان و جامعه انگيزه خويش از چه راهي عمل خواهيد كرد . آيا به كار گيري از كمپين هاي تبليغاتي موبايل مي تواند براي شما مفيد باشد؟ پس از انتخاب راهكار بازاريابي ، شما ميبايست برنامه كسب در آمد خود را تهيه نمائيد . در اپليكيشن موبايل راه و روش هاي متفاوتي براي كسب در آمد مو جود هست . البته انتخاب روشي كه شما از آن به كار گيري خواهيد كرد بر روي فرايند توسعه تاثير گذار ميباشد . به همين عامل نياز هست كه پيش از شروع عمل طراحي اپ ، راه و روش خويش را مشخص و معلوم نمائيد .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۰۳ توسط:علي پور موضوع: