مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تاثيرات اپ

طراحي اپليكيشن در مشهد

تاثير قرار دادن كوپن‌هاي اينترنتي
به كارگيري از كوپن‌ها يك طريق استراتژيك براي ترغيب مشتريان ميباشد و زماني كه به پذيرش مارك شما سبب ساز گردد اهميت آن دو چندان ميگردد. به اين ترتيب استعمال از كوپن ها را در اپليكيشن خويش قرار دهيد. در رابطه با كوپن‌ها پنج استراتژي بوسيله Street Fight Mag سفارش شده‌است:

از تخفيف‎هاي ويژه و متنوع به كار گيري نماييد.
بر روي تشويق براي خريد بيشتر تمركز فرماييد.
از قسمت‌بندي‌هاي استراتژيك به كار گيري نماييد.
مشتريان را از حيث وضعيت جغرافيايي شان آيتم مقصود قرار دهيد.
واحد سنجش جذابيت پيشنهادات را تحليل فرمائيد.
متخصصان تجارت الكترونيك، گوشي را به هيچ وجه ناديده نمي‌گيرند. نسبتاً همگي تحليل ها، گزارشات، آمارها و مقاله‌ها منتشر گرديده به رو به پرورش بودن خريد از روش گوشي اشاره دارا هستند. ولي درك كردن اين مورد به تنهائي كفايت نمي‌نمايد و مي‌بايست اقداماتي صورت پذيرد.
اولي قدم باصرفه‌سازي كاوش از روش موبايل ميباشد. ولي مي‌بايست كاوش بر طبق حوزه‌ جغرافيايي را بيش تر از پيش اصلي بدانيد.
وبسايت خويش را به سيرتكامل‌اي پباده سازي فرمائيد كه براي استعمال از روش گوشي مطلوب باشد. شايسته ترين تجربه بازديد از تارنما را براي يوزرها مهيا فرماييد. مراحل خريد نيز مشتمل بر اين نكته مي شود. مي‌بايست خريد بي واسطه از روش تلفن همراه را براي يوزرها مهيا فرمائيد.

در حال حاضر اكثري از قابل انعطاف‌افزارهاي پايين اينترنت(web application)، در واقع ضميمه موبايلي هم دارا‌هستند و اين تعامل دو سويه ميان تلفن همراه و desktop ميباشد كه بازار خيلي خير و خوبي دارا‌هستند. شماري از اين قابل انعطاف‌افزارها مجاني ميباشند و بعضا ديگر نيز در ازاي پولي، در دست يوزرها قرار مي گيرند. در شرايطي كه چه رايانش ابري(green computing)به زودي خيلي از قابل انعطاف‌افزارهاي ذيل اينترنت را با بهايي بسيار ناچيز در دست يوزرها قرار ميدهد تا از آنان بتوانند نيازهاي خويش را در مقياس وسيعي پوشش داده و از سرويس ها جنبي استعمال نمايند و بر آن پايه، هزينه‌ها را پرداخت نمايند، البته به حيث ميرسد در شرايط كنوني نيز، كسب و عمل اپليكيشن نويسان آنلاين، كسب و فعاليت خير و خوبي باشد.

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۹:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

پاده سازي اپليكيشن براي كسب و كارها

طراحي اپليكيشن در مشهد
دلايلي كخ سبب مي شود كسب و فعاليت شما به پباده سازي نرم‌افزار نياز دارااست.
موقعيت امروز عالم و قوانيني بحراني كه در آن به رمز مي‌بريم بيشتراز هر موقعي ضرورت و نقش نرم‌افزار هاي هوشمند را در معاش بشر ها نشان داده ميباشد. به صورت تمام پروسه هوشمند سازي و ساخت و ساز برنامه هوشمند تخت گاز همه بعدها معاش ما‌را در بر گرفته ميباشد. با سرايت كرونا بخش اعظمي از ما چه در معاش معمولي و براي انجام شغل هاي روزمره و چه در معاش ماهر و كسب و عمل خويش به اهميت پباده سازي نرم افزار تلفن همراه و تكنولوژي هاي آن پي برده ايم. با دقت با‌گاز روز افزون پيشرفت كسب و شغل هاي آنلاين، در‌صورتي‌كه هنوز از اهميت ساخت‌و‌ساز نرم افزار گوشي در رونق و گسترش كسب و فعاليت خويش مطمئن نمي باشيد، مي بايست در طرز بينش خويش تغييري ساخت فرماييد.
با اعتنا به ارتقا محبوبيت تكنولوژي هاي هوشمند و نرم افزار هاي تلفن همراه و تاثير آن ها بر پرورش شروع آپ هاي پيروز درين نوشته‌علمي به محاسبه آبادي ادله شاخص پباده سازي اپ تلفن همراه براي رونق كسب و شغل هاي گوناگون ميپردازيم.



پباده سازي برنامه راهي براي بازاريابي آنلاين و كارآمد
امروزه بيشتر اشخاص به وب دسترسي دارا هستند. اين دسترسي سهل وآسان و توسعه و گسترش فناوري هاي تازه، صنعت ساخت‌و‌ساز اپليكيشن هوشمند را متحول كرده و درهاي جديدي از تجهيزات را به روي شغل ها باز ميباشد كه مثال آن تاثير فناوري وب شي ءها بر رونق ساخت‌و‌ساز برنامه تلفن همراه ميباشد. با نگاهي دقيقتر مي شود به اين فيض رسيد كه بسط تكنولوژي و به خصوص پباده سازي اپ براي كسب و شغل هاي متعدد بيشترين كاربرد و سود را در حوزه ديجيتال ماركتينگ داشته ميباشد. دنياي مجازي نرم افزار ها به شغل ها اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا به طيف وسيعي از مخاطبان دسترسي داشته و زمان هاي بيشتري را براي رويش تجارت و برندينگ كالا خويش مهيا نمايند.





برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۹:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

انتخاب نام مناسب يراي اپليكيشن

. به كارگيري از حروف گسترده براي اسم در طراحي اپليكيشن در مشهد

در نامگذاري اپ از حروف گسترده كاملا به كار گيري نكنيد، camel case يا اين كه sentence case مورد هاي بهتري براي اين فعاليت مي‌باشند. camel case اگر دو واژه چسبيده به هم موجب تلفظ غلط گردد، مانند PieDish، آيتم نيكي به لحاظ مي‌رسد.

راهكار: صرفا در‌صورتي‌كه camel case را گزينه به كار گيري قرار دهيد كه عدم بكارگيري آن موجب خطاها تلفظي خواهد شد، در غير اين شكل به كار گيري از آن توصيه نمي‌شود.

. عدم آشنايي مخاطبين

آشنايي بدون نقص مخاطبين براي ايجاد اشتغال حياتي ميباشد و گسترش دهندگان اپ نيز از اين قاعده مستثني نمي باشند. مطلقا شما نيز خويش را به مكان مشتريان مي‌گذاريد تا به شناسايي مشكلي كه مشتريان با آن مواجه اند پرداخته و از روش برنامه خويش مبادرت به رفع آن نمائيد، با اين تفاسير موردنياز ميباشد تا عمل مشابهي را هنگام تعيين اسم براي نرم افزار نيز انجام دهيد.



با منفعت گيري از كلمه ها كاوش يك اسم توصيفي بسازيد كه به يوزرها در راستاي آشنايي و لينك يافتن با اپ شما كمك رساند. ما يحتاج ميباشد بدانيد عموم درپي چه چيزي مي‌باشند، بعداز آن با تمركز به گزينش صفات پرداخته و نامي را بسازيد كه به مقصود شما داراي ربط بوده و موجب فروش مال شما شود.

راهكار: مبادرت به تحقيق نمائيد، از وبسايت هايي مانند SensorTower براي درايت از آنچه استفاده كننده در‌پي آن ميگردد استعمال كرده و از لغات كليدي كه بقيه نرم‌افزار هاي دوست داستني در آن دسته بندي آيتم به كار گيري قرار داده اند دور انديشي كسب فرمائيد.

. تقليد از ديگر اسم ها

برخي از اشخاص به نادرست تصور مي نمايند كه گزينش نامي كه شبيه اسم يك نرم‌افزار دوست داستني ديگر باشد، ياداوري اسم را تسهيل ميبخشد و احتمال داراست كه تغييرات نامحسوس در آن اسم واحد سنجش پذيرش اپ شما‌را بالا برنده شود، البته همواره اين نكته را در ذهن داشته باشيد كه شايسته ترين اسم ها اصالت دارا هستند و اختصاصي ميباشند.



راهكار: بي باك باشيد

به كار گيري از استعاره ها و عبارات داراي هيجان در انتخاب يك اسم خوب به عمل شما ميايد، براي مثال Shazam نامي وجود ندارد كه بلافاصله شما‌را به انديشه در رابطه يك خدمت آوا بيندازد، ولي اين اسم مشتمل بر يك احساس جادو جمبل ميباشد. به حافظه داشته باشيد كه استعاره ها توان رفتار اسم هاي خلاقانه و اصيل را دارا‌هستند. براي مثال Tinder ،Squid و Periscope را در حيث بگيريد.

. عدم مشورت كردن با يك كارشناس در مورد آرم تجاري

در نامگذاري نرم افزار مورد نياز ميباشد تا به مسائل مربوط به اسم و نشانه تجاري نيز اعتنا داشته باشيد. هر نرم‌افزار استور قانون ها و فرايند هاي داخلي خويش را براي اعطاي جواز براي به كار گيري از آن اسم خاص در اكوسيستم خويش داراست، ولي نقض يا اين كه تجاوز به اسم تجاري افراد در بيرون از اپليكيشن استور در محدوده مقررات قرار نمي گيرد. از اين رو مورد نياز ميباشد تا يك كاوش براي اسم موردنظر صورت بپذيرد تا از اشتباهات آينده دوري به فعاليت آيد، براي مثال مي اقتدار Trademark Electronic Search System را گزينه استعمال قرار اعطا كرد. چاره بهتر استخدام يك كارشناس براي اين قبيل كارها است. در شكل به كار گيري از آرم تجاري شخص ديگر، از شما مراد مي‌شود كه اسم اپ را عوض فرماييد، اين دستور در بعضا از وضعيت به حذف نرم افزار از اپليكيشن استور نيز سبب ميشود.



راهكار: بخش اعظمي از موادتشكيل دهنده نرم‌افزار نماد تجاري به حساب آورده مي شود، براي مثال مي شود به مورد ها پايين اشاره نمود:

- اسم اپ، واژه و كلمه يا اين كه عبارت

- لوگو/آيكون/گرافيك هاي نرم‌افزار

- شعار يا اين كه تگ لاين اپ

- رنگ نرم افزار

- ظواهر تجاري نرم افزار

- اصوات برنامه



برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

مزاياي نرم افزار موبايل

ديگر مزاياي برنامه تلفن همراه
در‌صورتي‌كه ۴ تاثير طراحي اپليكيشن در مشهد بر رونق كسب و فعاليت كه در ابتدا توضيح داده شد، هنوز شما‌را قانع نكرده ميباشد، عارضه ها پايين را بخوانيد:

با ياري نرم‌افزار مي توانيد توليدها و پيشنهادات تازه را به يوزرها اطلاع دهيد.
از رقبايتان پيشي بگيريد.
به جمعيت برنا‌خيس دسترسي پيدا فرماييد.
اكانت‌هاي پست الكرونيكي و كانال‌هاي اجتماعي يوزرها را همگام سازي نمائيد.
كلام آخري
چنانچه درپي پباده سازي و ساخت‌و‌ساز برنامه مي باشيد، آبانيتو اينترنت با كادري فن‌اي و تجربه‌اي فراوان و با آشنايي مقررات طراحي صفحه گوگل و علايق يوزرها، ميتواند اپليكيشني مطلوب براي كسب و عمل شما ساخت‌و‌ساز نمايد و تضميني براي برد شما در بازار هدفتان و ارتقا سودآوري شما باشد. در حالتي‌كه رغبت داريد مطالب بيشتري در امر نرم‌افزار تلفن همراه بدانيد، ميتوانيد نگاهي به مقاله ۶ نكته براي پباده سازي نرم افزار گوشي مخاطب پسند بيندازيد. آيا كسب و عمل شما نرم‌افزار گوشي داراست؟ چرا آري و چرا نه؟ نظرها خويش را در تحت همين كاغذ با ما به اشتراك بگذاريد.


۳-رابطه بهتر با مشتريان
سرويس ها مشتري فقط راجع به رابطه رخ به رخ در بين خريدار و فروشنده وجود ندارد.

از‌آنجا‌كه اينك بيش تر از ۲.۶ بيليون نفر، دستگاه‌هاي تلفن همراه پرقدرتي دارا‌هستند كه مدام در دسترس ميباشد، شايسته ترين رويكرد رابطه با مشتري نرم افزار تلفن همراه ميباشد. ميپرسيد چرا؟

اوليه اينكه نرم افزار شما آدم نبوده و مشمول نوسانات خلقي و كارايي ضعيف وجود ندارد. دوم اينكه از روش برنامه گوشي، شما مدام مهيا سرويس رساني به مشتريانتان مي باشيد. در واقعيت، اكثريت بازاريان، نرم‌افزار را وسيله‌اي براي ارائه سرويس ها بهتر به مشتريان مي دانند.

بدين ترتيب، ديگر تاثير نرم‌افزار بر رونق كسب و عمل به عبارتي رابطه بهتر با مشتريان ميباشد؛ چون كسب و فعاليت شما مدام با مشتريانتان ميباشد.

در صورتي شخصي در نصف شب بخواهد اطلاعاتي درباره ي ASAP به دست بياورد، كل كاري كه بايستي انجام دهد پر‌نور كردن دستگاه خويش و بارگيري نرم‌افزار شماست؛ به اين ترتيب، زماني اين تاءمل به ذهنش ميرسد كه كالا شما‌را بخرند، فورا قادر است اين فعاليت را انجام دهد فارغ از اينكه چشم به راه ساعت كاري منظم در هنگام بيدار شدن آدم‌هاي معمولي باشد.

در غايت، چنانچه سرويس ها مشتري يكي‌از مهمترين حق تقدم‌هاي شما ميباشد، اپ‌هاي گوشي مي توانند پاسخي براي ارتقا رضايت مشتري باشند.

۴-ارتقا منفعت
بعداز اينكه رضايت مشتري ارتقاء يافت، فروش نيز خويش به خويش ارتقا مي يابد. در واقع بر طبق گزارشي،۷۰ درصد از تجربيات خريد پايين تاثير طرز عكس العمل با مشتريان ميباشد.

هرچه اشخاص بيشتري به فرآورده شما عشق‌مند شوند و رضايتشان ارتقاء يابد، تقاضاي آنها نيز بيشتر ميگردد. در‌صورتي‌كه محصولي داريد كه مشتريانتان نمي‌توانند درانتظار بمانند به دست آنها رسد، اين تقاضا مي تواند برهه زماني‌هاي دورازشوخي را براي شما مهيا نمايد. اين به عبارتي وقتي ميباشد


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۲:۱۴ توسط:علي پور موضوع:

ساخت اپليكيشن خدماتي


ساخت و ساز نرم افزار خدماتيكه از اين نحوه هم شما مي‌توانيد منفعت نيكي داشته باشيد هم با به كار گيري از خدماتي كه به عموم ارائه مي دهيد وقت آن ها صرفه جويي ميگردد. طراحي اپليكيشن در مشهد   مثلا نرم‌افزار آسانسورچي كه بوسيله مجموعه ما پباده سازي گرديده را در حيث بگيريد. شما با نصب اپ آسانسورچي به راحتي مي‌توانيد درخواست خدمت فعاليت را تثبيت كنيد. خدمت فعاليت در سريعترين دوران در محل شما حاضر مي‌باشد.
شما مي‌توانيد در اپ خدماتي خويش قسمت هاي مختلفي را در حيث بگيريد. از جمله بخشي براي عده اي كه تقاضاي نصب بالابر در ساختمان را دارا هستند. بخشي ديگر براي مخاطب هايي كه براي تعمير بالا بر به اپ شما مراجعه مي نمايند . حتي ميتوانيد با ساخت‌و‌ساز يك درگاه بانكي قابليت و امكان خريد قطعات جانبي بالا بر را به مشتري هاي خويش بدهيد.
در نصيب ديگري قابليت و امكان رابطه با مشتري در لحاظ بگيريد تا مشتري با حيث دادن در خصوص عمل شما شم رضايت بيشتري داشته باشد. نرم‌افزار هاي خدماتي مزيت هاي فراواني براي مخاطب و صاحب كار دارا‌هستند. ديگر نيازي به بردن خرقه به كم آب شويي و يا اين كه خريد ميوه هاي جديد و تنقلات از خارج از خانه نداريد.
با نصب برنامه هاي مربوطه كليه اين عمل ها را در كمترين بازه زماني ممكن مي‌توانيد انجام دهيد. هنگامي خسته از رمز عمل مي‌آييد به راحتي روي كاناپه لم داده و صرفا با لمس يك سري دكمه فرآورده وخدمات متبوع خويش را تعيين نمائيد. هزينه ي آن رانيز به طور آنلاين پرداخت كنيد.
خصوصيت هاي مورد نياز براي ساخت‌و‌ساز نرم افزار خدماتي:




1.اعتنا داشته باشيد كه اپ خدماتي كه مي سازيد با ورژن هاي اندرويد و آي وي اس سازش داشته باشد.
2.برنامه شما مي بايست با اعتنا به منظور ي يوزرها و مبني بر ذوق و سليقه ي مردم پباده سازي گرديده باشد.
در شرايطي‌كه فعاليت با نرم افزار شما دشوار باشد استفاده كننده از به كارگيري از آن دوري مي نمايد.
3.اپليكيشني خوب ميباشد كه وسعت يه خرده داشته باشد و سريع دانلود گردد.
دسترسي آن براي يوزرها شل باشد.اعتنا داشته باشيد كه هيچ كاربري بيشتر از يكسري ثانيه چشم به راه بالا وارد شدن نرم‌افزار شما نميشود.
4.يك كدام از مهم‌ترين خصوصيت هاي يك نرم افزار امنيت كاربري بالاست. زمانيكه كه كاربري از اپ شما خريد مي نمايد نياز به يك درگاه بانكي امن داراست. همينطور در مواقعي كه سرويس ها اپ در خصوص روانشناسي و پزشكي ميباشد نياز به مراقبت داده ها استفاده كننده بيشتر ميگردد.
5.از ساير مواقعي كه براي مخاطب داراي اهميت ميباشد دسترسي به نرم افزار فارغ از نياز به وب ميباشد. واضح ميباشد كه تماميه برنامه ها نياز به وب دارا هستند البته ميتوانيد بعضا از بخش هاي آن را سواي نياز به وب در دست مخاطب قرار دهيد.
6. قطعا بخشي را براي حيث سنجي در اپ خويش قرار دهيد. از اين طرز ميتوانيد با مشتري ها در رابطه باشيد و با به كارگيري از نظرها خالق ي آن‌ها در سمت و سوي بهبود فعاليت خويش قدم برداريد
7.فراموش نكنيد كه برنامه شما نياز به بروز رساني مداوم و منظم داراست. اين قضيه را در حيث داشته باشيد كه رقباي شما هميشه در حالا ارتقا تارنما و نرم‌افزار خويش هستند. پس مراقب باشيد كه دراين مورد از آن‌ها عقب نمانيد. با داشتن كليه اين خصوصيت هاست كه شما ميتوانيد عموم را ترغيب به دانلود و استعمال از نرم افزار خدماتي خويش فرمائيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

پياده سازي نرم افراز تلفن همراه


پباده سازي نرم‌افزار تلفن همراه براي رفع نيازهاي ديجيتال مشتريان
پباده سازي نرم افزار تلفن همراه براي رفع نيازهاي ديجيتال مشتريان
پيشرفت تكنولوژي و ارائه آن در قالب طراحي اپليكيشن در مشهد، اپ‌‌هاي كاربردي و اپ گوشي، مبحث بسيار مهمي در زمينۀ بازاريابي و جذب روحيۀ تنوع‌پذير اشخاص ميباشد به دليل آن كه مشغله‌هاي كاري آنقدر زياد ميباشد كه رفع نيازهاي آدم به‌شكل خود كار به سمت اپ‌هاي ذيل اينترنت سوق پيدا نموده است. ولي برگ غالب در اختيار قابل انعطاف افزارها و نرم افزار‌هايي ميباشد كه بتوانند نيازهاي آدم را در كوتاهترين برهه زماني ممكن، فارغ از دردسر و با كمترين هزينه برآورده نمايند.

امروزه ديگر خبري از ساعت‌‌هاي كوكي وجود ندارد؛ با صداي زنگ تلفن همراه از خواب بيدار ميشويد، با برنامه Waze مجاورت‌ترين مسير را تعيين ميكنيد و حتي‌در شكل نداشتن وسيلۀ نقليه، گشوده هم مي توانيد به ياري به عبارتي موبايل كه در چنگ داريد، مجاورت‌ترين و ارزان‌ترين ماشين كرايه اي اينترنتي را چهت نيل به مقصد تعيين فرماييد؛ آن هم فارغ از نگراني از نبود ماشين و يا اين كه پرداخت هزينه‌هاي سنگين. تعدادي سالي ميباشد كه نرم‌افزار‌‌هاي گوشي محبوبيت متعددي دربين يوزرها پيدا كرده‌اند تا جايي كه بخش اعظمي از اشخاص، توصيه طعام و حتي كارواش ماشين را نيز از روش همين نرم‌افزار‌هاي زير اينترنت انجام مي دهند. دنياي اينترنت نيز در همين راستا فراهم ميباشد تا طرح‌ها و ايده‌‌هاي شما‌را در زمينۀ ايجاد اپليكيشن و پباده سازي اپ تلفن همراه به مرحلۀ تحقق برساند.



عوارض داشتن نرم افزار
رويش سريع گوشي و اپ‌ها
امروزه فعال بودن در بازار گوشي و تحويل دادن خدمت در قالب نرم افزار‌هاي گوشي براي پيروزي بيشتر در هر كسب‌وكاري ما يحتاج ميباشد. با تمامي‌گير شدن تلفن‌هاي هوشمند نياز به ارائۀ سرويس ها بر روي اين دستگاه‌هاي يار با پباده سازي نرم‌افزار گوشي بيش‌ازپيش حس مي گردد.

پباده سازي و اپ‌نويسي برنامه گوشي ازجمله گام‌هاي بازاريابي موبايلي ميباشد كه مي تواند طيف پهناور‌اي از سرويس ها را در دست مشتريان شما قرار دهد. مجموعه اپليكيشن‌نويسي دنياي اينترنت با منفعت‌گيري از استانداردهاي روز و تحليل نيازهاي كسب‌وكار شما شايسته ترين برنامه ممكن را بر روي پلتفرم‌هاي اندرويد و iOS توسعه و گسترش ميدهد كه مي تواند از تجهيزات آفلاين و زير اينترنت بر روي پروتكل http منفعت پيروزشود تا خدماتي همانند خبرها، فروش‌هاي ويژه، جستجوي جنس يا اين كه سرويس ها و … را در دست يوزرها قرار دهد.





برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۳:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

پياده سازي گرافيكي

گرد هم آيي نظارت
گروه بي اينترنت بعد از ارائه فولدر پيشنهادي خويش، جلسات فني ميان متخصصين خويش و مشتريان برگزار مي‌نمايد تا راجع به مراحل انجام پروژه به توافق برسند. در‌اين جلسات مواقعي مثل متن قرارداد، مدت بندي انجام پروژه، مورد ها مالي و تعهدات ارزيابي ميشود. بعداز ارزيابي موردها، قرار دادي با اعمال كليه جزئيات نوشته مي گردد و فرآيند پباده سازي بوسيله مجموعه بي اينترنت مقدمه مي شود. با دقت به نوع و گستردگي نرم افزار، تعداد جلسات متعدد خواهد بود..

پباده سازي گرافيكي
طراحي اپليكيشن در مشهد ولي مرحله از فرايند پباده سازي نرم‌افزار، پباده سازي گرافيكي ميباشد. با اعتنا به‌اين قضيه، جلساتي در بين صاحب كار و مجموعه پباده سازي بي اينترنت اجرا مي شود و راجع‌به ذوق ي مشتري فرم هايي كامل شدن مي‌شود كه ياري به سزايي به گروه مي نمايد تا بتوانند با اعتنا به ذوق ي مشتري طرح گرافيكي منحصربه‌فرد به شخصي پباده سازي نمايند. مثال نخستين از طرح گرافيكي متبوع را براي مشتري ارسال مي نمايند و بعداز اخذ نظرها مشتري، پروژه وارد مرحله اپ نويسي و پياده سازي مي گردد.



نرم‌افزار نويسي و پياده سازي
عمل فرما طرح گرافيكي تاييده گرديده را به گروه ارائه مي‌دهد و گروه كدنويسي بي اينترنت با اعتنا به چك هاي انجام يافته مبادرت به اپليكيشن نويسي و پياده سازي مي نمايند. بعد از اتمام كد نويسي، همگي مناطق گزينه آزمايش قرار مي‌گيرند و باگ ها را برطرف مي نمايند و ورژن موقت اپليكيشن در دست عمل فرما قرار ميگيرد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۶:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

تكنولوژي



با پيشرفت تكنولوژي و فناوري و طراحي اپليكيشن در مشهد رابط هاي كاربري متنوعي ابتكار عمل گرديده اند مثلا تلفن هاي هم پا هوشمند ؛تبلت ها ، رايانه هاي قابل حمل كوچك و … در‌اين في مابين بخش اعظمي از اشخاص فعاليت با رايانه هاي رو ميزي را كنار نهاده و اكثر اوقات شغل هاي خويش را با تلفن هاي هوشمند كه امكان حمل و استعمال سهل را دارا‌هستند انجام مي‌دهند . به همين ادله اكثري از مديران وبسايت ها تصميم گرفتند كه وب سايت هاي خويش را براي دسترسي ريلكس خيس يوزرها تلفن هاي همپا هوشمند ، ريسپانسيو نمايند .امروزه بيش تر از 80درصد از عموم دنيا دارنده تلفن هاي هوشمند يا اين كه smart مي‌باشند كه اكثري از شغل هاي روزمره خويش را با آن انجام مي‌دهند . همينطور اكثر وقت ها صاحبان شغل ها تصميم گرفتند تا براي كسب عمل خويش اپ موبايلي پباده سازي كنند در همين راستا سوال ها متعددي ساخت‌و‌ساز شد . اينكه تارنما ها چيره خيس ميباشند و يا اين كه برنامه ها ، كدام حق تقدم دارااست.در‌اين نوشته‌ي‌علمي سعي ما بر اين است تا به ارزيابي اين اساسي بپردازيم.

ساخت سايت يا اين كه نرم‌افزار، كدام حق تقدم دارااست ؟

شناخت با نرم افزار ها و مورد ها استعمال از آن‌ها
در صدر بايستي به تعريف و تمجيد برنامه بپردازيم . Application يا اين كه اپليكيشن اپ هايي مي‌باشند كه بر دستگاه هاي هوشمند و رايانه ها نصب مي‌شوند و امكان هاي مختلفي را به يوزرها ارائه مي‌دهند مثلا پباده سازي عكس ، اديت و تدوين فيلم و … تنوع قابل انعطاف افزارها بسيار زياد هست . بعداز پيدايش تلفن هاي يار و همدم بعضا از اشخاص با كارايي هاي زياد تلفن هاي همپا هوشمند را نوآوري كردند . مراد از تلفن هاي هوشمند تلفن همراه هايي هستند كه دارنده سيستم ادله مي‌باشند . از اين رو برنامه نويس ها براي تلفن هاي هوشمند و دستگاه هاي قابل حمل هوشمند اپ پباده سازي نمودند . در سال هاي اخير برخي از صاحبان شغل ها دست به مبادرت جالبي زدند و آن هم پباده سازي نرم افزار براي محصول ها و خدماتشان بود . براي مثال نرم‌افزار هاي خريد آنلاين و درخواست خودرو و… . يوزرها براي به كارگيري از نرم افزار ها مي بايست آن‌ها را دانلود نمايند . براي دانلود شيوه هاي مختلفي وجود داراست قابل انعطاف افزارهايي وجود دارا‌هستند را براي سيستم دليل هاي متفاوت ساخت‌و‌ساز گرديده اند تا از آن ها اپ هاي متبوع را بتوانند دانلود كنند . مانند Appstor كه كمپاني اپل براي يوزرها سيستم استدلال ios ارائه داده ميباشد و يا اين كه Googleplay كه كمپاني گوگل براي يوزرها سيستم ادله هاي اندرويد اپليكيشن ارائه ميدهد . بسته به نوع سيستم استدلال يوزرها بايستي به‌اين قابل انعطاف افزارها براي دانلود اپ خويش مراجعه كنند . اما دانلود بعضي از اپليكيشن ها بدون‌پول وجود ندارد . همينطور قابليت و امكان داراست گهگاه اين دو نرم افزار نام برده براي بعضي از كشورها غربال شوند .


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۶:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن ساز




طراحي اپليكيشن در مشهد و اپليكيشن ساز يوتاب اينترنت يك نرم افزار ساز براي ساخت و ساز اپ اندرويد و سواي نرم افزار نويسي است . پباده سازي و ساخت و ساز برنامه فروشگاهي و براي پباده سازي اپ فروشگاهي تلفن همراه اندرويد و متصل به تارنما فروشگاهي شما .



يك برنامه ماهر براي اتصال به وب سايت خويش تهيه و تنظيم ميكنيد . از اين پس هر كالايي در وب سايت خويش درج فرمائيد بصورت خودكار در برنامه اندرويد فروشگاهي شما درج ميگردد . براي اخذ خصوصيات و دموي نرم افزار بر روي نرم‌افزار ساز ذيل كليك نمائيد.

اپ ساز


برگزيدگان نرم افزار ساز تلفن همراه در كشور ايران با برنامه ساز راهكارهاي شريف سواي هيچ اپ نويسي اي براي خودتان برنامه اندرويد حتي مثل ديجيكالا بسازيد نرم افزار ساز آنلاين براي ساخت‌و‌ساز برنامه ووكامرس اپ فروشگاهي ،نرم افزار و پباده سازي اپ فروشگاهي ايجاد برنامه از روش اپ ساز مي توانيد نرم افزار هاي اندرويد و ساخت فرمائيد و يا اين كه وب سايت خويش را به يك نرم افزار محتوايي و يا اين كه فروشگاهي در چنگ كاربرانتان قرار بازديد فرمائيد در رابطه ما اپليكيشن تلفن همراه آيفون اپليكيشن گوشي اندرويد حالت به كار گيري تماس با ما اقتدار گرفته از تارنما ساز وبسايت ! و اپليكيشن ساز ! برنامه ساز آنلاين برنامه ، پباده سازي و ايجاد برنامه اندرويد و براي وبسايت هاي ، ووكامرس و اطلاع رساني نيازمندي ها سواي نياز به داشتن علم اپليكيشن يادگرفتن نصب ووكامرس توليد مغازه آنلاين پايين ، مستلزم يك سيستم فروشگاهي ميباشد كه براي يوزرها خويش اين قابليت و امكان را با استعمال از پلاگين ووكامرس جيبي وبسايت يك خدمت نرم افزار ساز شالوده بدون‌پول بوده كه مبدل تارنما، بلاگ و دكان اينترنتي شما به نرم افزار اندرويد با تجهيزات اثر گذار و اپ ساز مجاني وبسايت ساز مجاني نرم افزار ساز بدون‌پول ساخت سايت مجاني پباده سازي نرم افزار بدون‌پول پباده سازي نرم افزار مجاني پباده سازي نرم افزار اندرويد بدون‌پول ايجاد اپ ، پباده سازي نرم‌افزار ، توليد اپ اندرويد ، پباده سازي نرم‌افزار گوشي ، ساخت‌و‌ساز اپليكيشن اندرويد ، پباده سازي اپ اندرويد ، نرم افزار فروشگاهي اپ ساز ايجاد نرم‌افزار ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار بر روي تلفن همراه سواي اپليكيشن نويسي صرفا با يكسري لمس معمولي نرم‌افزار ساز يك ابزار كاركشته و معمولي برنامه ساز شاپينا ايجاد نرم افزار سواي كد نويسي نرم افزار ساز گوشي نرم‌افزار مغازه ساز ايجاد نرم‌افزار اندرويد توليد نرم‌افزار اپليكيشن ساز نرم‌افزار ساز آنلاين ايجاد نرم افزار فارغ از كدنويسي توليد نرم‌افزار اندرويد نرم افزار هوشمند تارنما آسوده پباده سازي اپ هاي تلفن همراه يك كمپاني قابل انعطاف افزاري ميباشد كه در ساخت‌و‌ساز نرم افزار براي بازار كسب و عمل گوشي ماهر است به شما امداد مي نمايد كه به دنياي برنامه ساز اندرويد دنياي امروز كه به بعدازظهر تبادل داده ها و ارتباطات پهناور تبديل شده‌است و بيش تر از هر چيز در هم اكنون سلطه فناوري هاي جديد مانند موبايل ها و تبلت ها پباده سازي اپ ارزان با نرم افزار ساز آنلاين رايكا نرم‌افزار شمارا به برد مي‌رساند ساخت‌و‌ساز اپ با تكثير و پشتيباني بدون‌پول ساعته ساخت‌و‌ساز نرم افزار با اپليكيشن ساز آنلاين ديگه معمولي شد ! با شايسته ترين نرم‌افزار ساز آنلاين ، نرم‌افزار كسب و كارت بساز ساخت‌و‌ساز اپ اندرويد و برنامه با كمترين نرم افزار ساز اپيت يك اپليكيشن ذيل ويندوز ميباشد كه با آن ميتوان برنامه اندرويد يا اين كه ساخت‌و‌ساز كرد به كارگيري از اين اپليكيشن نياز به علم نرم‌افزار نويسي ندارد و اشخاص علاقمند به ايجاد نرم‌افزار گوشي كه علم نرم افزار نويسي ندارند يا اين كه مجال يادگيري اين علم را ندارند مي تواندد ازاپليكيشن ساز آنلاين استعمال نمايند اپ ساز همپا يك اپ ساز ماهر براي ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار اندرويد روي موبايل فارغ از نرم افزار نويسي دانلود مجاني پاياني ورژن از سايت پول بار نرم افزار ساز با پپسين اينترنت مبادرت به ساخت و ساز اپ اندرويد آنلاين و آفلاين فرمائيد و با دانلود نرم‌افزار نرم افزار ساز به توليد اپ اندرويد خويش پرداخته تا با شايسته ترين اَپِتو يك نرم‌افزار ساز آنلاين ميباشد كه در آن شما به راحتي و فارغ از نياز به علم برنامهنويسي مي‌توانيد صفحه ها نرم افزار خويش را در كمترين مدت ممكن در دو پلتفرم با استعمال از اپ ساز رايكا برنامه كه مطلوب براي اندرويد و آي وي ميباشد، هزينه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار كاهش مي‌يابد و فارغ از نياز به علم برنامهنويسي ميتوان نرم‌افزار شايسته ترين برنامه ساز مجاني و اپليكيشن نرم‌افزار ساز بدون‌پول و برنامه ساز گوگل و برنامه ساز جوملا و نرم افزار نرم‌افزار ساز بدون‌پول و اپ ساز ساخت‌و‌ساز برنامه سواي كدنويسي هزار بازديد سال پيش ساخت و ساز اپ اندرويد و آي وي اس فارغ از كدنويسي با اپ ساز اپتو برنامه ساز تلفن همراه پازلي با پازلي ميتونيد برنامه گوشي موردنظرتون رو فارغ از نياز به علم اپليكيشن نويسي، در يك‌سري دقيقه پباده سازي كنين و بسازين اپ ساز شريف محله شهرك گلسار رشت نشاني رشت،شهرك گلسار،بلوار مدرس مشخص و معلوم،خ بيست و پنجم تلفن مشاهده داده ها در نقشه و مسيرياب بلد ماهر ترين نرم افزار ساز اندرويد برنامه ساز ووكامرس اپچار نرم‌افزار ساز اندرويد اپچار پلاگين نرم‌افزار فروشگاهي اپچار پلاگين امروزه ساخت و ساز نرم‌افزار وب سايت و تبديل به اپلكيشن اندرويد به نوعي از لازمات هر تارنما به شمار مي رود چون دستگاههاي هوشمند مانند گوشي و تبلت با گونه هاي درين مقاله به معرفي اجمالي استارتاپ هاي اهل ايران حوزه نرم افزار ساز پرداخته شده‌است شما نيز مي توانيد با لبريز كردن فرمي كه بدين ورقه ضميمه شده‌است پباده سازي برنامه با كليه تجهيزات يك دكان ماهر را با هزينه و قيمت خوب با اپ ساز فروشگاهي اندرويد وبسايت ساز و مغازه ساز پوپش در دست نرم‌افزار ساز اپچار تحت عنوان يك خط ساخت برنامه گوشي



برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن


قدم 1: اپليكيشن را منتشر فرمائيد
استفاده از طراحي اپليكيشن در مشهد  نياز به طرح، اپليكيشن و در دست گرفتن تكان نشر براي اطراف‌هاي آزمايشي و حقيقي وواقعي دارااست. مقصود مهم مدير بسط (Deployment Management) اين ميباشد كه مطمئن گرديد يكپارچگي دور و اطراف حقيقي و واقعي مراقبت مي گردد و اجزاء مطلوب منتشر مي گردند.


گام2: بر معيارهاي سنجش بررسي نمائيد
در ده سال اخير در تعداد يوزرها اپليكيشن گوشي ارتقا شديدي را شاهد بوده‌ايم. در سود، نياز به جمع آوري معيارهاي ظريف بسيار اساسي ميباشد. همچنان كه تعداد مصرف‌كنندگاني كه از اپ‌هاي تلفن همراه استعمال مي‌نمايند بطور يكنواخت زياد ميگردد، نياز به جمع آوري ترازو براي آن‌ها نيز ارتقا مي يابد. متاسفانه خيلي از طريق‌هاي مستعمل براي سنجش برنامه‌ها از ابزارهاي تحليلي اينترنت گرفته مي گردند.
معيارهاي ورودي مهمي كه مي بايست به حافظه داشت:
- محاسبه قيف (Funnel) نشان مي دهد كه چرا يوزرها در كامل شدن اعمال كاربري خويش مثل خريد‌هاي داخل‌نرم افزار‌اي و يا اين كه كليك‌هاي تبليغاتي ناكام ميمانند.
- سنجش اشتراك‌گذاري اجتماعي نشان ميدهد چه جنبه‌هايي از برنامه شما اعتنا يوزرها را به خويش جلب نموده است.
- رابطه دهي داده‌هاي جمعيت‌شناسي با خلق مخاطب
- تعقيب كردن دوران و جاي به شما در رابطه محيطي كه اپليكيشن‌تان در آن به كار گيري ميشود، دورانديشي ميدهد
- و نهايتا، تحت حيث به دست آوردن رفتارهاي ظواهر گرديده‌ي مقر كاربري‌تان مساله مهمي ميباشد


قدم 3: نرم افزار خويش را با اصلاحات و امكان‌هاي تازه افزايش دهيد
مدام تلاش نماييد نرم‌افزار خويش را بروز نگه نداريد و امكان هاي تازه به آن اضافه فرماييد تا براي مشتركين شما ديدني بماند.



برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۴۶ توسط:علي پور موضوع: