مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن .

مرجع مقالات رسمي و جامع طراحي اپليكشن

تفاوت نرم افزار با وب سايت چيست؟




تفاوت نرم افزار با وب سايت چيست؟ برخي از افراد وب سايت ها را به علت گستردگي حجم محتوايي كه ميتوان درآنها گذاشت عمده مي پسندند ولي ممكن است ذكرپاره اي از تفاوت هاي در ميان نرم افزار و وب وبسايت خالي از لطف نباشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
ميدانيم كه اينترنت سايت معمولا به برنامه كاربردي گفته ميشود كه در اينترنت بارگزاري مي گردد و كار آن تكثير يك خبر يا اين كه توضيح در مورد خدماتي خاص است البته نرم افزار گوشي برنامه اي كاربردي مي‌باشد كه بروي موبايل هاي هوشمند نصب مي شود در واقع يك ماهيت فيزيكي بر روي دستگاه ايجاد ميكند و مهمتر اينكه ميتوان تجهيزات آن را بصورت آقلاين و فارغ از نياز به وب مراعات كرد . 


مي بايست بدانيم كه رسالت و وظيفه اين دو باهم تفاوت دارد كه در صورتي‌كه غير از اين باشد طراحي نرم افزار ديگر كاري بيهوده مي‌باشد . 
اينترنت وب سايت ها در واقع ويترين و نمايشي از كارو حرفه اي مي‌باشند كه ما انجام مي‌دهيم . البته درطراحي اپليكيشن به عنوان مثال براي نهاد هاي تجاري تلاش گرديده كه مخاطب را جذب كرده تا داده ها تكميلي حضوري به وي داده شود . 


تفاوت ديگر اينست كه در وبسايت ها كاربران ميتوانند تمام چيزهايي را كه در فضاي مجازي ارائه شده مي باشد مشاهده كرده و از آن استفاده كنند البته در مسئله اپليكيشن ميبايست يك فولدر بر روي سيستم بارگزاري گردد تا بتوانيم آن را مشاهده كييم . توضيح كاملتر آنكه براي مشاهده سايتها ما حتما نياز به وب داريم اما در مسئله نرم افزار ميتوان يك فولدر اطلاعاتي را به فيس آفلاين به سيستم اعطا كرد و ابن يعني اينكه كاربر نيز قادر است بصورت آفلاين به برخي مطالب دسترسي داشته باشد . 


وجه تمايز ديگر سايز دستگاهي هست كه ميخواهيم يك نرم افزار يا سايت را با آن گشوده كنيم . 
تارنما معمولا براي گشوده شدن بروي دستگاه PC با دست‌كم ۱۵ اينچ سايز طراحي مي‌گردد مي‌باشد . 
اين در حاليست كه در طراحي يك نرم افزار اجرا شدن بروي همه دسته سايز از ۳ اينچ تا ۱۰ اينچ را مد نظرقرار مي دهند . 
اين تفاوت ها در طراحي سبب تفاوت در طراحي و قرار دادن المان ها شده ميباشد . 
براي مثال در تارنما ميتوان يك جدول را بطور كامل سناريو اعطا كرد در حاليكه ممكن مي‌باشد براي سناريو دادن به عبارتي جدول در اپليكيشن ناچار باشيم گرافيك و پباده سازي آن را تغيير و تحول دهيم . 
موارد اختلاف ديگري نيز وجود دارا هستند كه در مطلب هاي بعدي به تفصيل در قضيه آن سخن خوا هيم كرد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۰:۰۵ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن عالي چه مي باشد ؟

اپليكيشن عالي چه مي باشد ؟ و يك اپليكيشن خوب بايستي داراي چه خصوصيت هايي باشد؟ در ارتباط با اين سوال بايستي مواردي را با يكديگر بررسي كنيم: 1- نرم افزار براي برطرف كردن چه موضوعي ساخته شده است؟ بايد در نظر داشت كه اولا استفاده كننده درخواست كننده استعمال از نرم افزار چه شخصي و در چه رده اجتماعي مي باشد و ثانيا اين اپليكيشن چه كمكي به او مي كند به عنوان نمونه پباده سازي يك اپليكيشن بازي با يك نرم افزار قروشگاهي ، كه نيز گروه مخاطبين مختلفي دارد و هم كاربري مختلف ، بايستي كاملا گوناگون باشد . در پباده سازي نرم افزار خوب بازي بايستي از الگوهاي گرافيكي و رنگ بندي متنوع و درعين هم اكنون مفهمومي به كارگيري كرد ولي در نرم افزار خوب فروشگاهي مي بايست از تم هاي قانوني و داراي تنوع بخش بندي ولي در عين درحال حاضر داري راحتي در استعمال استفاده نمود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
2- حجم مناسب اپليكيشني مناسب ميباشد كه داراي حجم معقولي باشد . هرچه حجم برنامه فراتر رود سرعت اجراي آن ناخودآگاه اندك مي‌گردد . در شراي حجم پوشه اجرايي نرم افزار ناچيز باشد كاربر براي دانلود آن بخش اعظم ترغيب ميگردد و احتمالاً براي دوران طولاني‌تري از آن به كار گيري مي‌نمايد . به طور كلي وقتي كه دستگاه با كمبود حافظه مواجه شود، استفاده كننده آغاز برنامه‌هاي غيرضروري و با حجم فراوان را حذف خواهد كرد . 
3- تناسب دسترسي‌ها و امكانات يكي از نكات داراي اهميت در توليد نرم افزار خوب، تناسب دسترسي و تجهيزات آن مي باشد . 
يعني چه؟ مثلا فرض كنيد شما در برنامه خود قابليت تماس قرار نداده ايد، ولي از كاربر خصوصيات شخصي و شماره تماس مطالبه مي كنيد كه قطعا كابران به شما اعتماد نخواهند كرد و داده ها فردي و تماس خود را دراختيار شما قرار نخواهند داد؛ بايستي در نظر داشته باشيد براي جلب اعتماد استفاده كننده مي بايست روشن كار فرماييد . 
4- آيكن و اسم اپليكيشن موضوع ديگري كه بايد توجه كرد آيكن و اسمي مي باشد كه براي نرم افزار قرار مي دهيم . نرم افزار در صورتي قابل پذيرش خواهد بود كه آيكن و نام آن نشان دهنده محتوي آن هم باشد . يعني اينكه بتوان از روي آيكن محتوي آن را حدس زد . 
5- طراحي رابط كاربري مناسب يك عدد از مهم ترين ويژگي هاي يك نرم افزار خوب داشتن رابط كاربري عالي مي‌باشد . مي بايست بتوان به نحوي پباده سازي را انجام دهيم تا هم دسترسي كاربر براي به دست آوردن داده ها عالي باشد و نيز در ميان موضوع و مدل طراحي تناسب وجود داشته باشد . به عنوان مثال براي يك اپليكيشن فروشگاهي براي كالاي بچه استعمال از رنگ هاي مرده و تيره مناسب نمي‌باشد . 
6- دستگاه‌هاي قابل اجرا از ديگر ويژگي يك نرم افزار عالي قابل اجرا بودن بر روي دستگاه هاي مختلف ميباشد . براي نمونه يك نرم افزار اندرويد بايد بتواند در بخش اعظم گوشي ها با سيستم ادله اندرويد نصب شود و كاربرد داشته باشد . گاها ديده مي شود يك نرم افزار در تلفن همراه هاي سوني قابل اجرا است و مثلا در اچ تي سي اجرا نمي شود . اين مشكل از نقص هاي يك اپليكيشن محسوب ميگردد و نكته منفي هست . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۳:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

اپليكيشن اينستاگرام

اينستاگرام روز جاري براي تبليغ كنندگان يك سري خصوصيت نو رو نمايي كرد و با در اختيار قرار دادن فرمت تبليغات Canvas براي استوريز خويش تجهيزات بيشتري براي تبليغات در اختيار كسب و امور قرار بخشيد . علاوه بر اين خصوصيت جالب، ارسال استوري اينستاگرام به دايركت در اختيار يوزرها سراسر دنيا قرار گرفته مي باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
فرمت Canvas به يار قابليت و امكان ارسال استوري اينستاگرام به دايركت فرمت Canvas كه پيش از اين براي فيسبوك معرفي گرديده بود قابليت انجام تبليغات را در يك وضعيت تمام‌صفحه مهيا مي نمايد و صاحبان برندهاي متفاوت ميتوانند از ويژگي‌هاي Canvas براي بيان كردن ماجرا محصول ها خويش به كار گيري كنند . 
در راستي اين فرمت قالب‌هاي از پيش تهيه و تنظيم شده‌اي را در اختيار شما قرار ميدهد و تنها كافيست عكس و محتواي مسئله نظر خود را در يكي از اين قالب‌هاي متنوع قرار دهيد . 
ارسال استوري اينستاگرام به دايركت به گفته اينستاگرام اين تجربه تمام‌صفحه با در اختيار قرار دادن تجهيزات بخش اعظم براي تبليغ كنندگان مجال جلب اعتنا مشتريان را فقط با يك تبليغ فراهم مي نمايد . 
صاحبان كسب و كارهاي گوناگون از اين به بعد خواهند توانست رسانه‌هايي كه براي استوريز اينستاگرام به كار گيري كرده بودند را ذخيره كنند و با استفاده از Power Editor و Ads Manager از آنها براي كمپين‌هاي آينده خود استفاده كنند . 
دايركت خط مش نو براي به اشتراك گذاري استوريز اينستاگرام خبرهاي ديگر مربوط به استوري‌هاي اينستاگرام هم وجود داراست كه روي تبليغ كنندگان متمركز نشده و كاربران معمولي را در لحاظ گرفته مي‌باشد . 
از اين به آن گاه يوزرها مي توانند استوري‌هاي خويش را بصورت پيام دايركت براي عزيزان خويش به اشتراك بگذارند ولي در صورتيكه دوست نداريد استوريز شما به اين فيس به اشتراك گذاشته شود، گزينه مربوط به آنرا خاموش نماييد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۲:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

نكات مهم براي طراحي اپليكيشن

داشتن كاربرد مناسب: امروزه مرحله رقابت در حوزه هاي گوناگون شدت بيشتري به خود گرفته مي باشد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
با اعتنا به بسط بازار تجارت الكترونيك در سال هاي اخير بخش اعظمي از سرمايه گذاران تمايل زيادي به حضور در اين بازار دارا‌هستند . 
همين دستور باعث افزايش كيفيت و كميت اينترنت وبسايت ها و اپليكيشن هاي مختلف شده ميباشد . 
نمونه اي از رقابت در حوزه تجارت الكترونيك دربين نرم افزار هاي باربري آنلاين را مي توانيد مطالعه نمائيد . 
قابليت آناليز: قابليت و امكان آناليز مخاطبان يك عدد از داراي اهميت ترين ويژگي هاي حوزه تجارت الكترونيك مي‌باشد كه آشنايي خير و خوبي از مخاطبان را در اختيار دارنده نرم افزار قرار مي دهد . 
در اتخاذ تصميم هاي آتي زياد ياري كننده خواهند بود . 
نرم افزار هاي زيادي مي‌باشند كه اين عمل را انجام مي دهند . 
به روزرساني اپليكيشن: داشتن برنامه منظم براي به روزرساني كردن نرم افزار ها به ويژه وقتي كه نرم افزار محتوا محور باشد . 
يكي از داراي اهميت ترين عوارض محبوبيت آن ها مي باشد . 
دو پيشنهاد مهم: از بازخورد مخاطبانتان سود ببريد: مخاطبان ما در ذهنشان چه‌طور ما را تصور مي كنند؟ اين يكي از حياتي ترين سوالاتي هست كه در هر كسب و كاري مطرح است . 
يكي از روش هاي پي بردن به تصورات مخاطبان قرار دادن قابليت ارائه نظر و سفارش در نرم افزار مي باشد . 
مسلما اين كار را به عنوان راهي براي آشنايي بازارتان انجام دهيد . 
و به ياد داشته باشيد داشتن مشتري هاي داراي تعهد يك عدد از گرفتاري هاي با اهميت است . 
پژوهش ها نشان داده مي باشد كه ساخت قابليت و امكان ارائه لحاظ و سفارش به مخاطب وي را وفادارتر خواهد كرد . 
قابليت شخصي سازي اپليكيشن را به عنوان يك قابليت و امكان در اختيار مخاطبان خود قرار دهيد . قابليت و امكان انتخاب فونت، سايز، پس موضوع و بعضا ويژگي هاي ديگر متناسب با ذوق و سليقه مخاطب از مورد ها شخصي سازي ميباشد . چه بسا بعضي نرم افزار هايي كه با انگيزه فروش توليد گرديده اند مي توانند پيشنهاد گيري ها را نيز فردي كنند يكي از نمونه هاي موفق اين موضوع Your Reebok هست كه سبب ساخت تحول بزرگي در صنعتت پوشاك شد . امروزه شخصي سازي نه تنها يك عدد از امكانات مازاد براي نرم افزار شما محسوب نمي شود بلكه همت كنيد آن را به مشاهده كرد يك خصوصيت ضروري نگاه كنيد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۲:۵۳ توسط:علي پور موضوع:

نقش اپليكيشن‌هاي گوشي تلف

نقش اپليكيشن‌هاي گوشي تلفن يار در زندگي امروزي چهارشنبه 02 مهر 1393 نقش اپليكيشن‌هاي تلفن يار در زندگي امروزي هر چه رابطه مجازي انسان‌ها اين روز ها با يكديگر بيشتر مي‌شود، در كنار اين كه شم خوبي براي افرادي كه از نيز بدور ميباشند ايجاد مي‌كند، تبعاتي براي افرادي كه در يك مكان زندگي مي‌كنند نيز به يار مي‌آورد . 
طراحي اپليكيشن در مشهد


به گزارش اپليكيشن ايراني، به عنوان مثال شما ممكن هست از زماني كه بعد از آن از يك روز كاري به منزل باز مي گرديد، به جاي اين كه در توده خانواده بوده و از نيز صحبتي با يكديگر لذت ببريد، مستقيم به سراغ گوشي يا لپ تاپ خويش رفته و از طريق اپليكيشن هاي تلفن يار خويش يا كانال هاي اجتماعي با ديگران در رابطه خواهيد بود . به نوعي شايد بتوان گفت كه اين احتمال به آساني وجود داراست كه شما بيشتر از اين كه با افرادي كه در نزديكي شما قرار دارند، رابطه داشته باشيد، با افرادي در رابطه هستيد كه ممكن هست زمان مقطع زيادي آن ها را رو در رو نديده باشيد و صرفا يك ارتباط مجازي روزانه با آن ها داريد . به هر حالا تلفن هاي هوشمند و برنامه ها و اپليكيشن هايي كه براي اين ابزارهاي كاربردي نوشته مي شود، تا حدود زيادي زندگي ما را در گير تحول كرده مي باشد . برنامه هايي نظير وايبر، وي چت، لاين و . . . اپليكيشن هايي مي‌باشند كه ارتباطات را به سادگي امكان پذير مي كنند و شما مي توانيد با وجود آن ها با تمامي افرادي كه از اين برنامه ها به كار گيري مي كنند، در هر لحظه رابطه داشته باشيد . اين قصه شم بسيار خوبي را ايجاد مي كند زيرا بايد بيان كرد درجهان امروزي با اين طيف وسيع از ابزارهاي ارتباطي ديگر چيزي به نام دوري يا فاصله مضمون‌ نخواهد داشت و مطلقا از كنار اين نكته نيز نمي بضاعت و توان به راحتي گذشت كه هر كدام از فناوري هاي امروزه در كنار مزايايي كه در اختيار ما مي گذارند، معايبي را هم به يار دارا‌هستند و باعث ايجاد رفتارهاي خاص در ما مي شوند كه گذر زمان منجر مي شود ما خودمان متوجه اين تغييرات نشويم . به هر درحال حاضر چيزي كه در اين ميان غير قابل انكار است، اين مي باشد كه مردمان دنيا عشق و علاقه بسيار زيادي به تلفن هاي هوشمند و برنامه ها و اپليكيشن هاي آن ها دارا هستند . اين زمينه منجر گرديده مي باشد كه درآمد بسيار زيادي در بازار گوشي تلفن همراه، براي فعالان اين بازار وجود داشته باشد . از زماني كه اينترنت به شكل امروزي در اختيار مردمان كشور ما قرار گرفت، گونه رسانه ها هم به فيس كلي تغيير پيدا كرد و در حالا حاضر نسل هاي جديد بازار كسب و فعاليت سبب ساز ايجاد سودآوري مناسبي براي افرادي شده هست كه جور كسب و عمل خود را به اين سمت تغيير داده اند . در اين بازار جديد كسب و كار، اپليكيشن هاي تلفن همپا و شبكه هاي اجتماعي دو عضو اصلي و اثرگذار مي‌باشند كه هر كسي بتواند از آن ها به بهترين صورت استعمال كند، مي تواند آينده كاري خويش را تضمين كرده و خيالي آسوده داشته باشد . در اين گزارش به بررسي وضعيت اكنون و آينده بازار رسانه اي برنامه هاي تلفن همپا و كانال هاي اجتماعي و نقش آن ها در كسب و كارهاي جديد خواهيم پرداخت . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۲:۴۹ توسط:علي پور موضوع:

تفاوت طراحي سايت با اپليكيشن

تفاوت اينترنت نرم افزار با پباده سازي وب سايت ديدگا ه ها مختلف و گاهي زمان ها تفاوت هاي بسيار دقيق وجود داراست كه غالبا تشخيص تفاوت هارا زياد پيچيده ميكند .معمولا اين دو اصطلاح به شكل خطا به جاي هم به كارگيري مي شوند و با دقت به اختلاف هاي فني و ريز و ظريفي كه وجود دارد نمي بضاعت و توان به به كار گيري نادرست اين دو لغت با نيز مشكل گرفت از نمونه هاي مضاعف حاذق اينترنت اپليكيشن مي توان به webmaster گوگل اشاره نمود كه داده ها مضاعف ريز و مختلف را از وبسايت عده آوري مي نمايد، و پس از كنار هم گذاشتن آنها و تجزيه تحليل آن ها داده ها دوچندان با قيمت و قدرتمندي را به صاحبان تارنما ها ارائه مي دهد . كه صاحبان وب سايت ها با مطالعه اين داده ها و نمودار ها، استقبال از سايت، صفحات پربازديد، لغات كليدي، وضعيت مكاني بازديدكنندگان و . . . را متوجه گرديده و از آن‌ها استعمال مي كند و با بهره گيري از اين اطلاعات درآمد هاي بيشتري را كسب مي نمايد . دو راه و روش دسترسي به اينترنت از شيوه گوشي تلفن همپا شما گاهي زمان ها يوزرها ،وب سايت را به جاي وب اپليكيشن(برنامه كاربردي پايين وب) استفاده مي نمايند كه البته بخاطر تفاوت هاي ظريف فني كه دربين اين دو وجود دارد، اين غلط صورت مي دهد .البته به طور مختصر مي توانايي بيان كرد كه اينترنت تارنما يك برنامه كاربردي مي باشد كه در اينترنت براي انتشار خبر ، يا چهره اي ارائه مي شود به عبارتي پباده سازي تارنما مبتني بر متن مي باشد . در صورتي كه اينترنت اپليكيشن ( برنامه كاربردي وب ):به برنامه اي اطلاق ميشه كه پايين بستر شبكه مخصوصآ خدمت وب شبكه عمل مينمايد يعني همين برنامه تحت شبكه مي تواند بصورت نيز زمان تحت يك بستر ديگه هم كاركند مثلآ رابط هاي تحت دسكتاپ داشته باشد .به عبارت خوبتر اگر برنامه اي زير خدمت اينترنت شبكه رابط داشته باشد به آن برنامه كاربردي وب نرم افزار گفته مي شود . 

طراحي اپليكيشن در مشهد

نرم افزار قابل انعطاف افزار كاربردي گوشي مي باشد كه براي تجزيه و بررسي يك تيم مشخص طراحي مي شود و ولي براي توليد آن، برهه زماني و هزينه بيشتري نسبت به وب وب سايت بايستي صرف شود . به عبارتي وب نرم افزار برعمل و تعامل تكيه دارااست . براي اين كه تفاوت هاي اين سه كلمه را بتوانيد به خوبي فهم و شعور كنيد در ابتدا حتمي مي دانيم كه اين سه واژه و كلمه را به صورت منحصربه‌فرد توصيف كنيم: اينترنت سايت(Website): مكاني در وب مي باشد كه يك ورقه يا تعداد بيشتري را در خود جا داده مي‌باشد به عبارتي تيم از صفحه ها اينترنت متصل بهم كه شامل يك ورقه با اهميت كه معمولا روي يك سرور قرار دارا‌هستند و به عنوان تيم اي از داده ها توسط يك فرد، تيم يا سازمان تهيه و محافظت مي شود . نرم افزار (Application): قابل انعطاف افزار كاربردي هست كه پس از ارزيابي و تجزيه آناليز يك گروه و معلوم كردن دقيق نقش ها ، عملكردها ، كار گرها و روال ها براي آن تيم پباده سازي مي شود و قابل ارائه در شبكه داخلي و اينترنت مي باشد اصولاً مبتني بر محتوا نيستند و در آنان همت با اهميت مي باشد . برنامه كاربردي وب (Webapplication): برنامه اي مي باشد كه توسط يك مرورگر پشتيباني مي شود همچنين طراحي معماري آن بسيار پيچيده مي باشد از كاربردهاي داراي اهميت آن پياده سازي اشكال قابل انعطاف افزارهاي زير وب و يكدست در بستر گوشي و وب مي باشد . درحال حاضر كه با تعاريف اين لغات آشنا شده ايد شما را با تفاوتهاي فني و ظريفي كه در بين وب سايت و آن ها وجود دارد آشنا مي سازيم: تفاوت اصلي اينترنت تارنما و وب اپليكيشن اين هست كه : اينترنت اپليكيشن در بستر برنامه زير شبكه فعاليت مي كند ولي وب تارنما خودش يك بستر براي برنامه ذيل كانال يا ريز تر برنامه پايين اينترنت است . تفاوتهاي ديگر برنامه هاي تحت وب دارند عبارتند از: برنامه هاي زير اينترنت از طراحي و زيبايي مسئله دلخواه برخوردارند در كانال داخلي با اينترانت - اينترنت و به چهره تك كاربره كار مي كنند قابليت و امكان ارتباط آنان از يك شبكه local با دنياي اينترنت براحتي قابليت پذير است جهت نصب بر روي كانال صرفا كافي مي‌باشد بر روي يك سرور نصب شود و احتياجي به پيكربندي كامپيوتر يوزرها و يا نصب برنامه بر روي انها نيست متعلق به سيستم عامل نمي باشند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۴:۴۶ توسط:علي پور موضوع:

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد

تلفن هاي هوشمند راه و روش كسب در آمد و ارتباط با مشتريان و كاربران را به طور كلي تغيير و تحول داده اند . امروزه در شركت هاي گسترش نرم افزار موبايل، تعداد زيادي نرم افزار گوشي با انگيزه امنيت داده ها موبايل ها ، پباده سازي نرم افزار درخواست ماشين كرايه اي ، اپليكيشن مغازه اينترنتي و بسياري مورد ها ديگر پباده سازي مي شود كه تلفن هاي هوشمند را به يك دستيار تمامي كاره تبديل كرده ميباشد . مشتريان معمولا در خواست دارند تا بتوانند سرويس ها تازه و نويني را از نرم افزار هاي تلفن همراه دريافت كنند . همين امر سبب شده تا توسعه نرم افزار گوشي با چالش جديدي رو به رو شود .

طراحي اپليكيشن در مشهد

كسب و كار ها براي بقا در صنعت و حوزه كار خود، مي بايست به طور منظم نياز هاي مشتريان را شناسايي نمايند و روش ارائه خدمات خويش را به روز كنند . امروزه توسه نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد به يك موضوع داغ در كسب و كارها تبديل گرديده ميباشد . با دقت بر تنوع كسب و كارها گسترش نرم افزار گوشي منحصر به فرد كاملا بستگي به حوزه كار و گونه خدمات و محصولي كه يك كسب و فعاليت به مشتري ارائه مي دهد دارد .در ارتفاع مسير توسعه و گسترش اپليكيشن تلفن همراه منحصر براي اين كه يوزرها بتوانند به نيكي با آن ها ارتباط برقرار كنند، نياز هست كه نياز هاي كاربران به درستي آناليز شود . در صورتي كه كسب و فعاليت شما يك كسب و عمل سنتي مي باشد و براي هوشمند سازي آن ايده اي داريد، مقاله مراحل تبديل ايده به اپ موبايل مي تواند در اين مسير، راهنماي اوليه شما باشد . 
مزاياي توسعه و گسترش نرم افزار موبايل اختصاصي ارتقا نرم افزار هاي تلفن همراه در هر حوزه اي سبب ساز شده مي باشد تا يوزرها با تكنولوژي كه هر روز در درحال حاضر ترقي هست رابطه نزديك تري پيدا نمايند و چكيده از معاش روزمره آن ها شود . از آن جايي كه اپليكيشن هاي موبايل در حوزه هاي گوناگون و با اهداف مختلفي مانند : نرم افزار هاي حوزه سرگرمي ، پيام هاي فردي و كانال هاي اجتماعي ، بازاريابي ، ارسال پيام متني و چت هاي گروهي ، اپليكيشن هاي فروشگاهي ، تصويب در خواست ، راي گيري و غيره باعث گرديده يوزرها گوشي تلفن هاي هوشمند اكنون ديگر تقريبا در هر مقطع و هر مكاني بتوانند به اطلاعات مورد نياز خودشان دسترسي داشته باشند . 
بهبود كارآيي كسب و كار هوشمند سازي كسب و عمل هاي مزاياي اكثري دارا‌هستند كه او‌لين و تقريبا كليدي ترين آن ها بهبود و ارتقاء سود وري يك كسب و فعاليت مي باشد . نرم افزار هاي صنعتي در محيط هاي صنعتي به ياري صاحبان كسب و امور مي آيند تا بتوانند مديريت فرآيند هاي كاري را در دست بگيرند . همچنين يكي از مواقعي كه بسيار براي مديران كسب و عمل ها مي تواند اثر گذار باشد ارائه گزارشات مي باشد . 
تنظيم گزارش به رخ سنتي و دستي به دوران زيادي احتياج داراست و به دليل خطاهاي انساني كه در حين توده آوري گزارش ممكن هست فيس دهد، درصد درستي گزارش را كاهش مي دهد . ولي اخذ گزارشات از طرز اپليكيشن ها فقط با زدن يكسري دكمه ممكن مي باشد و با حذف خطاي انساني ، گزارش دريافتي به طور كامل صحيح مي باشد . 
رابطه با مشتري را بهبود مي بخشد مدير رابطه با مشتري يك عدد از مباحث داغ در حوزه تجارت مي باشد . با گسترش اپليكيشن گوشي ، جذب مشتريان براي خدمت و جنس شما بي آلايش مي شود . پباده سازي اپليكيشن هاي مخصوص به شما اجازه مي دهد به روز رساني هاي تصحيح گرديده مربوط به مشتري هاي موجود خويش را در مقطع واقعي ارسال نمائيد . علاوه بر اين، شما مي توانيد تعيين نمائيد كه به چه اطلاعاتي از مشتري خود احتياج داريد، دسترسي به جزئيات و خلق و خوي مشتري و برخورد آن به رويداد هاي در جريان كسب و فعاليت شما ، امداد مي كند تا روابط بلند بازه را با مشتريان بهتر نمائيد . براي مثال در صورتي كه شما مال خاصي را به فروش مي گذاريد كه پيش از اين در زمان هاي متفاوتي بوسيله مشتري خريداري گرديده هست ، با ارسال نوتيفيكيشن مي توانيد او را از فروش مال آگاه سازيد و به اين ترتيب مشتري مجدد نزد شما باز مي گردد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

آيا نصب اپليكيشن هاي اندرويد از منابع ناشناخته امن است؟

آيا نصب اپليكيشن هاي اندرويد از منابع ناشناخته امن است؟ آخرين بروزرساني 1 دستگاه هاي اندرويدي در بدو واضح شدن تنها امكان نصب از يك منبع را به يوزرها مي دهند؛ گوگل پلي استور . جهت دانلود و نصب اپليكيشن و بازي ها از هر مرجع ديگر مسلما بايد قابليت نصب از منابع ناشناخته – unknown sources – را در بخش امنيتي تنظيمات فعال كنيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
همين مورد يوزرها مطلع به جنبه هاي امنيتي و توسعه و گسترش دهندگان را در يك دو راهي قرار داده است . آيا موقعيتي را قبول مي فرماييد كه صرفا مرجع شما فروشگاه گوگل باشد، يا اين كه خطرها دانلود از منابع ديگر را مي پذيريد؟ اين تصميمي هست كه تنها شما بايستي بگيريد . در اين مطلب تنها مي خوا هيم با ارائه توضيحاتي شما را در اين تصميم گيري كمك كنيم . 
با مشروح مطلب يار ما باشيد . 

نخستين از همه، در قضيه چه چيز حرف مي زنيم؟ ممكن است مقداري تند پيش رفته باشيم؛ دست كم براي يوزرها مبتدي اندرويد و يا آن هايي كه قصد سفر به اين سيستم ادله را دارند . به وب سايت آمازون يا كافه بازار رفته، فولدر APK نرم افزار و يا اين كه بازي زمينه لحاظ خويش را دانلود نمائيد . به هنگام نصب برنامه با چنين اروري مواجه مي شويد: 



جهت رفع اين ارور بايد به بخش پيكربندي و موردها امنيتي رفته و تيك كنار آيتم Unknown Sources را قرار دهيد . اين فعاليت به شما امكان نصب برنامه از منابع ديگر را خواهد بخشيد . 


۳ 


حالا مي توانيد فايلي كه از آمازون، كافه بازار و يا اين كه هر جاي ديگر دانلود كرده ايد را نصب كنيد . 
چرا بايد اپليكيشن ها به صورت پيش فرض تنها از گوگل پلي دانلود شوند؟ جواب ساده به اين سوال درآمد زايي كمپاني گوگل از سيستم استدلال خود مي باشد كه فضاي آزادي را در اختيار سازندگان و طراحان رام توليد كرده است و قابليت هر كاري را به او مي دهند . گوگل ۳۰ درصد هزينه اي كه كاربران در فروشگاه خرج مي نمايند را براي خود نگه مي دارد . 
ولي پشت اين تصميم، صرفا منافع و نتيجه عمده گوگل قرار ندارد . دانلود و نصب تمامي اپليكيشن ها توسط استفاده كننده از يك فروشگاه تماما قانوني و معتبر، به امنيت دستگاه امداد مي نمايد . بسط دهندگان نرم افزار هاي خود را طراحي كرده و به گوگل پلي مي فرستند و اين شركت توليدها آن ها را از وجود ويروس و فايل جاسوسي تست مي كنند . بعد از آن اجازه منتشر شدن نرم افزار يا اين كه بازي و به روز رساني هاي آتي را صادر مي كند . هر دستگاه اندرويدي كه از جعبه خويش بيرون شود، به صورت پيش فرض مورد منابع ناشناخته را غير فعال كرده است . 
درحال حاضر با برداشتن اين سد مي بضاعت هر اپليكيشني را دانلود و نصب كرد . حالا همگي مسئوليت ها به گردن شماست كه مطمئن باشيد فولدر هايي كه نصب مي شوند عاري از هر دسته پوشه مخرب و جاسوسي باشند . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

نكات كاربردي براي طراحي اپليكيشن

نكات اساسي پباده سازي نرم افزار براي كسب و شغل هاي كوچك در دنياي امروزي و با دقت به گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند كه شالوده فعاليت با آن‌ها، به كار گيري از برنامه‌هاي موبايلي است؛ داشتن يك اپليكيشن براي كليه كسب وكارها، چه كوچك و چه بزرگ يك عنصر كليدي و حتمي براي ادامه عمل مي باشد . يكي از مهم ترين مزيت‌هاي داشتن يك اپليكيشن، رابطه بي واسطه و 24 ساعته با جوارح و افرادي ميباشد كه از خدمات شما استفاده ميشوند . عمده يوزرها سايت‌ها را ممكن است هفته‌اي حداكثر هفته‌اي دو بار مشاهده كنند؛ ولي هر ساعت، گوشي‌هاي موبايل خويش را تحليل خواهند كرد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
بر شالوده اطلاعات و گزارش‌هاي به دست آمده، 75% مردمان آمريكا هر يك ساعت يك‌بار گوشي‌هاي موبايل خود را نظارت ميكنند . 
در واقع با تغيير تحول تكنولوژي و حضور گسترده گوشي‌هاي هوشمند و ارتقاء استعمال از آن‌ها، ديگر نمي‌توان اثر اين وسيله ارزشمند را در تغيير و تحول معاش مردمان ناديده گرفت . تنها كافي است كه يك توشه به خيابان و مكان‌هاي پر رفت و آمد برويد . از هر 5 نفر، 4 نفر سرشان در گوشي گوشي است! اين نكته براي كسب و كارهاي كوچك كه سرويس ها خاصي را ارائه مي‌دهند، اهميت زيادي دارااست . در واقع اين يك بازار خوب براي آن ها هست تا بتوانند فروش خود را ارتقاء دهند . 


ميزان كمپاني اهميتي ندارد! 
تعداد پرسنل تعيين بلندمرتبه يا اين كه كوچك بودن كمپاني است . شركت‌هايي با تعداد كارمندان كمتر از 50 نفر را، يك شركت كوچك مي دانند . متأسفانه با اين كه بخش اعظم شركت‌هاي كوچك با مزاياي طراحي نرم افزار شناخت بدون نقص دارند؛ ولي حدود 58% درصد آن‌ها براي پرورش كار خود نرم افزار ندارند . همچنين تنها 30% شركت‌ها با يك كارمند براي داشتن برنامه تلفن همراه در آتي تامل مي‌كنند . اين نشان ميدهد كه هنوز مفهوم اپليكيشن در بين شركت‌ها به نيكي جا نيافتاده ميباشد . 
در واقع شركت‌هاي تعالي با بيش از 50 كارمند، دارايي تبليغات متعددي را صرف عمل ميكنند و كه يكي از اين‌ها صرف اپليكيشن مي‌شود . اين شركت‌هاي كوچك هستند كه بايد براي بقاي فعاليت خود در اين عرصه رقابتي شديد، به انديشه نرم افزار و روش‌هايي باشند تا بتوانند خيلي سرعت بالا و آسان با كاربران خويش رابطه برقرار كنند . هر تعدادي كه تعداد كسب كارهاي كوچك داراي نرم افزار رو به ارتقا است؛ البته رويش آن به فيس لاكپشتي مي باشد . 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۷:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

گوشي‌هاي اندرويدي

يك عدد از سرگرمي‌هاي كاربران مدرن كه با گوشي‌هاي اندرويدي خويش به آن سرگرم مي باشند كار با برنامه‌هاي متعدد و جالب اندرويدي ميباشد . با داشتن يك موبايل هوشمند شما قوي مي‌باشيد تا برنامه‌هايي مسئله عشق خويش را داشته‌ باشيد . اين روز ها برنامه‌هاي كاربردي اكثري را مي‌توانيد با يك سرچ ساده دانلود و نصب كنيد البته كدام يك از اين برنامه‌ها حقيقتا براي شما كاربردي و اثرگذار است؟ براي جواب به اين سوال خوب تر مي‌باشد با ما در ادامه مقاله شايسته ترين برنامه هاي اندرويد 2019 هم پا باشيد . 

طراحي اپليكيشن در مشهد
برنامه‌هاي اندرويدي معرفي گرديده در اين مطلب حاصل جستجو در بين سايت‌هاي معتبري مي‌باشد كه در اين قضيه فعاليت‌هاي گسترده‌اي مانند انتقاد و تحليل برنامه‌هاي متفاوتي را انجام داده‌اند تا بهترين‌ آنان را به يوزرها معرفي كنند، احتمالا بخواهيد به اين سايت‌هاي فرنگي نظير Digitalterands، Pcmag، Googleplay سري بزنيد و از مطالب آن ها نهايت استفاده را ببريد . 20 برنامه‌ي كاربردي و ولي درگير كننده‌اي كه در اين مطلب به شما معرفي كرده‌ايم امتيازات بالايي را نسبت به ديگر برنامه‌هاي اندرويدي كسب كرده‌اند اميد‌واريم موردعلاقه شما نيز باشد . 




1) برنامه اندرويد TikTok برنامه اندرويد TikTok تيك تاك يك برنامه‌ي اديت ويديو مي باشد كه از افكت‌هاي اكثري ساخته گرديده هست . ويديوي خويش را ضبط كنيد، بعد از آن به ويدئو افكت، استيكر، نوا و غيره طولاني تر نمائيد . بعد از تكميل ويديو، آن را با سايرافراد به اشتراك بگذاريد و همينطور ويديوي ديگر افراد را مشاهده فرماييد . در برنامه بيش از 100 استيكر و ايموجي وجود داراست . در قسمت اديت اين برنامه قوي به حذف، اضافه و تركيب يك سري كليپ و آهنگ مي‌باشيد . براي دسترسي به بعضي از تجهيزات مازاد آن بايد، نسخه‌ي پولي اين برنامه را تنظيم نماييد . برنامه‌ي TikTok بيش از 100 ميليون بار دانلود گرديده هست و آن را در گوگل پلي مي‌توانيد به صورت رايگان دريافت كنيد . 
اطلاعاتي از بازي TikTok اسم بازي TikTok شركت سازنده musical .ly نياز به اندرويد 4 .1 به بالا تعداد نصب 100,000,000+ رده‌ي سني +12 حجم 69M قيمت مجاني، پرداخت درون برنامه‌اي


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۲۱ توسط:علي پور موضوع: